![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Een feit is en blijft waar, ook als men dat niet gelooft - en dáár zit de knoop: mensen denken dat wat zij geloven ook feiten zijn.
Het draait tegenwoordig niet om feiten maar om geloofwaardigheid en daarvoor wordt telkens getracht om zelfs over feiten twijfel te zaaien. En dát is precies het probleem met die hele corona hoax! Mensen worden telkens op het verkeerde been gezet door woordspelingen. De leugenpers bedient zich volop van deze smerige tacktiek om verdeeldheid te zaaien en desinformatie de wereld in te zenden. Berichtgeving zijn helemaal geen objectieve feiten meer maar halve waarheden met vermoedens en veronderstellingen waarna speculaties volgen zonder enige grond van waarheid of feiten. Dat zaait verwarring en, belangrijk, verdeeldheid. Neem nu de besmettingscijfers: die fluctueren als een jojo, bij stijging worden de maatregelen verstrengd maar die stijging wordt gemanipuleerd door meer te testen en dan zijn de (pcr)testen ook nog onbetrouwbaar. Als het volk mort, dan zakken de besmettingscijfers doordat er minder getest wordt en dan komt de leugenachtige en ongeloofwaardige politiek aan met een versoepeling van maatregelen. Maar laten we de besmettingen zelf eens bekijken: Ook daarmee worden we op het verkeerde been gezet om angst te veroorzaken tegen mensen die besmet zouden zijn. Je kunt besmet zijn zonder symptomen als je reeds immuun bent want dan kan het residu van het virus aanwezig zijn en dan ben je wel besmet maar niet ziek en dus gezond. Je kunt dus besmet zijn (zonder symptomen) en toch gezónd zijn. Besmetting betekent dus helemaal niet dat je besmettelijk zou zijn voor andere mensen. En dat verschil wordt niet gemaakt zodat zelfs iemand die immuun is, besmet genoemd kan worden en zo besmettingsgevaar zou betekenen voor gezonde mensen. Je kunt ook geen snotvalling hebben zonder snot, je kunt geen griep hebben zonder griepverschijnselen want dan héb je geen griep, je hebt dan mogelijk het griepvirus gehád maar je bent dan niet meer besmettelijk voor andere mensen. Zó wordt dat spelleke gespeeld met halve waarheden waardoor het publiek wordt bedonderd. Idem voor anti-vaxxers en complotters: dat bestaat niet, zo worden kritische mensen genoemd om hen proberen te mond te snoeren. Anti-vaxxers stellen vaccinatie in vraag, dat is hun recht, zij eisen volledige informatie over vaccins zodat elk mens geïnformeerd zélf een keuze kan maken om te vaccineren of niet. Maar bewezen vaccinatieschade wordt nog steeds onder de mat geveegd, mensen mogen niet weten welke schade vaccins kunnen aanrichten. Reeds 30 jaar onderzoek en bewijs worden nog steeds ontkend alhoewel nu stilaan zelfs overheden schoorvoetend moeten toegeven omdat het aantal bewezen vaccinatieschades de spuigaten uitloopt, dat is niet meer in de doofpot te stoppen. Critici moeten de mond gesnoerd worden want zij zetten mensen aan tot zelfstandig en logisch nadenken en dan kunnen ze niet meer gemanipuleerd worden. En complotters? Hun theorieën verschillen niet van de waarzeggerij die de msm, regering en vermeende experten rondstrooien...zeg nu zelf: "er zal een volgende coronagolf komen als de besmettingscijfers nog stijgen omdat mensen de maatregelen niet volgen" - dat zijn geen feiten, dat is kwakzalverij en waarzeggerij. En de tijd zal onthullen of kritische theorieën waar of niet waar zullen zijn...
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit kan zorgen voor een piek dus hoe trager we hier inenten hoe beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() In Achel ook uitbraak na 4 dagen zetten van Corona Vaccin.
Mijn vraag is, want er is wel degelijk meer uitbraken waar er vaccins gezet worden. Komt dit door de procedure van vaccins zetten (zoals meer volk bijeen) of komt dit rechtstreeks van het vaccin? https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210120_93357183 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De vraag is of ze de sterfte ratio nu gaat dalen of niet, want daar doen ze het voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Als de sterfte ratio hetzelfde blijft dan verlies je nu meer, dan dat je wint met te vaccineren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of aan de swab in uw neus.
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De schade wordt bewust veroorzaakt en het complot is de nieuwe wereldorde onder het mom van de nieuwe normaal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst een minister op kanaal Z gehoord wat er allemaal zal veranderen in kader agenda 2030. Nou alles dus. Je kan het zo gek niet bedenken of het zal veranderen. En tussen nu en 9 jaar.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 20 januari 2021 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed dat er toch iets flink mis is met het vaccin.
Beetje teveel toeval? https://www.hln.be/nieuws/live-neder...ties~a9e9e5e9/
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen geloven the narrative op tv, zelfs na decennia bedrog en manipulatie. Je moet maar lang genoeg de leugen herhalen en ze wordt herhaald door medemens. Alsof vele een lopende handleiding van die nwo zijn, mensen die hun (nwo) standaard antwoorden terug werpen zodra je ze op de hoogte wilt stellen. “Wappie, complotgekkies, alu hoedjes, angstzaaier etc” Het is reeds gaande. Men conditioneert ons denken om het te aanvaarden eens het ingevoerd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik vraag mij af wat de werkelijke bedoeling is, dit is geen toeval, hier zit een plan achter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees veel erger: hier zit GEEN plan achter. Het is gewoon een zichzelf onderhoudende dynamiek, waar niemand uit kan. Het is spel-theoretisch ingelockt. Mocht er iemand een plan uitvoeren, dan zou die van gedacht kunnen veranderen. In een spel-theoretische lock-in heeft niemand het in de hand, en kan je er niet uit, tenzij het systeem vernietigd wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat betekent in deze vredestijd OORLOG tussen overheid en bevolking, tenminste voor wie tussen de regels kan lezen.. ![]() De werkelijke bedoeling staat zelfs in graniet gebeiteld op enkele zuilen en wordt regelmatig bevestigd in de media door uitspraken van dat soort machtswellustelingen met veel poen die ballonnetjes oplaten over de geplande genocide door (experimentele) vaccinatie maar die natuurlijk niet geloofd worden ![]() Het geniale grenst aan de waanzin om bange mensen door manipulatie te laten geloven dat een vaccin de oplossing en verlossing zal brengen terwijl het net de killer zal blijken te zijn...wie belang hecht aan zn gezondheid en zn leven, neemt dit risico dan ook niet. ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk stond er dat er een uitbraak na vaccinatie in rusthuizen is. Niks meer van terug te vinden nu.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |