![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedoel je "geen probleem hebben meteen dictatoriaal regime", of juist wel?
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dusdanig stel ik mij de vraag hoe vrij een vrij Vlaanderen zou zijn. Want het dient gezegd, het totaal onvrije Belgie lijkt wel in zijn onvrijheid toegejuicht te worden door een deel van de Vlaamse vrijheidsstrijders hier op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben weinig andere keuzes dan te leven in een Belgisch regime dat niet gek veel meer verschilt van een verwerpelijke dictatuur.
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diehards zitten er overal. Anselmo, bgf324, De schoofzak, fransV, Glennos1, Maikel Joosten, nabat54, Pol Dolf, quercus, reservespeler, Sneaky, TheFourHorsemen, Vette Pois(s)on, Witte Kaproen, Yarisken, Zijne Heerlijkheid zijn allemaal trouwe partijsoldaatjes. Of ze daarom ook het onvrije België toejuichen betwijfel ik.
Dat geldt eveneens voor de recente moves van hun partijvoorzitter. Ik kijk alvast uit naar de volgende peiling.
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Sommigen denken écht nog dat hier een democratie heerst.
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ook juist. In een democratie worden gronden van deelnemers aan een debat verkocht of afgesloten. Feitelijk zijn politiekers sukkelaars. Als ze een glimlach krijgen van een veinzer die een lidkaart koopt van de "partaai" en voor de rest denkt "kust ze" dan moeten anderen dat uitzweten. Dat noemen ze hier democratie. Hetgeen jij teveel krijgt krijgen anderen minder. De partijkleuren laten dat toe en beletten dat je er teveel vragen over stelt. Maar een dikke aktentas helpt nog meer. Van de zovele jaren dat ik hier al rondloop heb ik nog nooit een open examen geweten voor een betrekking aan de gemeente. Recent nog is er iemand buiten gevlogen na het verstrekken van de zelfs examenvragen aan een kandidaat. En dan moest een partij die in de oppositie zat het nog uitbrengen. Mijn echtgenote heeft ooit deelgenomen aan zulk een examen en kwam als eerste uit de bus. Tot de provinciegouverneur ter ore kwam dat zij gehuwd was met een ambetanterik. De oplossing werd slim gevonden. Zij mocht beginnen voor vijf dagen en geen dag langer. De datum van ontslag stond reeds in de brief van de gemeente. Gelukkig kon mijn echtgenote herbeginnen bij haar vroegere werkgever waar zij ontslag had genomen. Trekken die politiekers zich geen bal van aan. Maar..........wie wel? Feitelijk zwijg ik beter. Dan had ik waarschijnlijk mijn gronden nog als bouwgrond. En werden ze niet ingesloten achter "het ijzeren gordijn." Velen onder ons denken nu nog dat dit gordijn in Duitsland lag. Begin dan maar vlug iets anders te denken. Laatst gewijzigd door werkman : 17 februari 2021 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Not again... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet reeds lang dat jij steeds advies geeft op het geen ik zeg. Feitelijk heb ik steeds gedacht dat ik aan U een belangrijke medewerker had want op hetgeen ik vertelde wist jij telkens commentaar te leveren. Maar ik moet mijn mening herzien. Zij hebben het niet. Iedereen kan hier commentaar leveren maar ze blijven ingedommeld. Laatst gewijzigd door werkman : 17 februari 2021 om 23:58. |
![]() |
![]() |