![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij bepalen het beleid hoegenaamd niet. Zij hebben overigens daartoe grondwettelijk niet de vereiste macht. Als de maatregelen u niet bevallen moet je niet op de virologen nijdig zijn. De beslissingen worden genomen door de politici. Als u per se verder anti-propaganda wilt kwekken doe het dan tegenover de aangewezen personen. Dat zijn niet de virologen. U zult uiteindelijk moeten doen zoals iedereen, geduld uitoefenen, de maatregelen naleven en, wanneer uw leeftijd aan de beurt komt u laten vaccineren.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om wat over te bezinnen:
https://fee.org/articles/how-finland...ovid-19-works/ Citaat:
https://www.aier.org/article/the-vir...your-policies/ Laatst gewijzigd door patrickve : 5 februari 2021 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kappers het epicentrum zijn van epidemische propagatie ? Dit is neuten over piepkleine en onbenullige details en doen alsof men grote beslissingen neemt. De ECHTE beslissing, namelijk, in welke mate zijn het medische criteria die gans de maatschappij bepalen, is nog niet aangevochten. De echte beslissing: zetten we "ziekenhuizen overstromen" als secundaire prioriteit of blijft dat het finale doel van deze maatschappij wat er ook moge gebeuren, is nog altijd 100% in de handen van medici. Zo lang je als absolute maatschappelijke prioriteit, boven alle andere consideraties van economische teloorgang, welzijnsindex, onderwijs, en dergelijke, "ziekenhuizen" plaatst, voor een onbeperkte duur, is de medische wereld de uiteindelijke baas van de maatschappij. Alles wordt dan opgeofferd. Zij mogen niet over alles altijd beslissen, maar zij hebben wel de ultieme maatschappelijke sleutel totaal in hun handen. De kappers zullen open mogen TOT de ziekenhuizen overstromen. Het is een ongezien fenomeen. ALLES wordt onderworpen aan dat ene criterium. Zonder dat bijvoorbeeld ook maar iemand stelt dat daar een capaciteitsverhoging en een verbetering van de prestatie tegenover moet staan, dat daar een tijdsgrens op zou zitten of wat dan ook. Nee, we offeren gans de maatschappij potentieel voor onbeperkte tijd op aan 1 enkel idioot criterium: 2000 bedden niet volleggen. Het betreft hier dus een 5000ste van de maatschappij, en daarvoor wordt ALLES opgeofferd potentieel gezien. Laatst gewijzigd door patrickve : 5 februari 2021 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat noemen ze de economie slopen om terug op te bouwen, maar beter.
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() na de covidcrisis de regeringscrisis, verkiezingen in mei 2022 ? ik hoop het
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() pierke van damme, de grootste, zelfverklaarde epidemioloog aller tijden:
"Het virus zit te wachten op de heropening van de kapsalons." En dan wordt verwacht dat de bevolking deze clown serieus neemt?? ![]() Hahahahahahaaaa....de mop van de eeuw. ![]() Na van gucht met zijn springend wc-pot-virus en van ranst met een virus dat blijkbaar kan kloklezen voor de avondklok, nu nog een clown die beweert dat het virus op de loer ligt aan de deur van kapsalons? Hahaha...comedy capers..het wordt steeds lachwekkender https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/02...-mijn-dochter/ Durven deze komieken zich nog in het openbaar vertonen met de onzin die ze uit hun duimen blijven zuigen? Kan er een echte wetenschapper opstaan om deze three stooges eens uit te leggen wat een virus eigenlijk is?! ![]()
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nooit een theoreticus de praktijk laten bepalen NOOIT !! Citaat:
Als ik in het voorjaar nog niet aan de toog of het buffet kan staan , ben ik ook geneigd van ruiten in te smijten, toch deze van de hoofdzetels van regeringspartijen de énige expert die wat wilde nuanceren, hebben ze in een cordon sanitaire gezet, de gezondheidseconoom prof Annemans paste niet in het doemscenario... Laatst gewijzigd door edwinp : 5 februari 2021 om 20:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het uitdagen en pesten van de bevolking met onwettige maatregelen en onnodig angst aanjagen moet stoppen en wel metéén! ![]() Citaat:
De regering moet gedwongen worden om de medische noodzaak te bewijzen met wetenschappelijke feiten of meteen alle onwettige maatregelen OPHEFFEN! ![]()
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De medici adviseren, de politici beslissen.
De politici vinden het trouwens best fijn dat er zo op de virologen gekankerd wordt, zo blijven zij, die toch de uiteindelijke beslissingen nemen, een stuk meer buiten schot. Moeten er lastige beslissingen genomen worden ? Schuif snel wat virologen naar voren, laat hen maar de boeman spelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bazen beslisten dat ze wél open mogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kappers mogen terug openen. En met wat geluk ook nog wat andere beroepen vanaf 1/3. Eerst een evaluatie op 26/2. Dat is al iets. Wat is het probleem. Geef die mensen een kans. Maar ik snap uw probleem wel hoor. Je beschouwt het als details omdat je niet liever zou willen dat alles maar moet kunnen en dat alles op z'n beloop wordt gelaten. Dat is uw visie, en die ken ik ondertussen. U maakt het zo te lezen ondertussen niet uit of je slachtoffer bent of niet. Ik ben niet zo fatalistisch, en ik ben niet de enige. Als de kappers terug hun deuren moeten dichtdoen, dan is dat pech onderweg. Ondertussen wordt er gevaccineerd en binnen enkele maanden zien we wel het effect daarvan. Alles op z'n tijd. Ondertussen heb ik de indruk dat in vele discussie de macht van de medische wereld in vraag wordt gesteld. Ah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De alfa en de omega van ons bestaan geworden. DAT bepaalt wat wij doen, of er onderwijs is of niet, of men wat burgervrijheden voorlopig op bruikleen terug mag hebben en zo voort. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ik eventueel ziek word en dood ga, wel, dat is uiteraard een fataliteit die ik aanvaard, want DIE IS NIET VEEL VERANDERD. Ik kan nog altijd een kanker opdoen. Ik kan nog altijd omver gereden worden. Al die dingen hebben nog altijd meer kans om mij te overkomen dan te sterven van corona, en dat is VOOR IEDEREEN ZO. Zelfs 80+ hebben meer kans om niet van corona te sterven dan van corona. Dus verandert dat in de grond niet veel. DAT is wat de mensen niet begrijpen: corona is gewoon een extra risico, maar het is kleiner dan de andere risico's die ze al gans die tijd liepen zonder daarover te panikeren. Maar daarvoor hebben we wel de maatschappij in een vlaag van hysterie kapot gemaakt. Vlaag van hysterie die zelfs aan de uiteindelijke uitkomst niet veel verandert ! Laatst gewijzigd door patrickve : 6 februari 2021 om 07:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En we gaan toch allemaal dood, met of zonder een virus. ![]() Wél verhoog je je kansen door vaccinatie. ![]() We? ![]() Die "we" zijn de schaapjes die zich nog steeds bij de neus laten nemen door misleidingen, insinuaties, veronderstellingen en verdeeldheid blijven zaaien door hun hysterie waardoor de politiek de hele maatschappij willen en wetens kan blijven verwoesten door een crimineel coronabeleid zonder enige medische noodzaak. Zij zijn verantwoordelijk door hun hysterie dat de politiek deze intussen onbestaande coronacrisis in stand kan houden en kan blijven rekken. Zij zijn verantwoordelijk dat de politiek onwettige noodmaatregelen en onnodige lockdowns kan blijven opleggen en afdwingen. Zij zijn de schuldigen dat wij zullen moeten vechten om ons recht op een normaal leven te kunnen en mógen hernemen. Scheer dus niet iedere weldenkende burger met gezond verstand over een kam met gehersenspoelde en gemanipuleerde hysterici die nog steeds niet door de rookgordijnen kunnen of willen zien. Brood en spelen zolang het niet aan hun eigen vel komt, misschien? ![]()
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|