![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 10 februari 2021 om 22:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
De doorluchtige heer Koenaard Depuydt beschouwt het volledig ongewenst bevolkingsdeel, rokertjes, ook als "zwarten". Een zwarte huid (buitenzijde) of zwart geblakerd ademhalingsstelsel (binnenzijde) komt op hetzelfde neer. Zwart is zwart! Mag er tijdens de Aalsterse stoet ter ere van Vastenavond een kroon gedragen worden? Met rookvrije groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou dat verschil moeten maken? Al draagt de aap een gouden ring.....
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "...racistische uitspraken die hij zou hebben gedaan in interne WhatsAppgroepen..."
Ik heb nooit begrepen waarom mensen gepakt worden op de inhoud van privégesprekken, waar niemand anders last van heeft. Er heeft toch ook niemand zaken mee - los van welk onderwerp dan ook - met wat men in besloten kring zegt of schrijft in een brief of email aan iemand anders ? Is de wet op privacy dan waardeloos ?
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Neger.
Sorry, ik kon het niet laten. Neger Neger Neger |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Murzyn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Zenci
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Neekeri
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet wel dat dat niet hetzelfde is he. Ten eerste mocht zij geen prive servers gebruiken voor haar communicatie als secretary of state.
Maar het tweede punt is dat prive communicatie wel kan gebruikt worden om als bewijs te dienen voor gepleegde feiten. Dat is iets anders dan omwille van de prive communicatie zelf veroordeeld worden. Men kan mijn prive emails gebruiken om mede aan te tonen dat ik een moord heb georganiseerd, als die moord ook uitgevoerd werd. Ik word dan niet omwille van die mails veroordeeld, maar omwille van die moord, en die mails dienden enkel als bewijs voor het plegen van een moord. Als ik fraude pleeg, en mails kunnen dienen om die fraude aan te tonen, dan is dat ook gewoon bewijsmateriaal. Ik word niet veroordeeld omwille van dat schrijven, maar omwille van de fraude. Het schrijven was gewoon bewijsmateriaal. Als ik vingerafdrukken heb op de bijl die in de kop van het slachtoffer zit, dan zijn die vingerafdrukken bewijsmateriaal. Maar ik word niet gestraft omdat ik vingerafdrukken heb nagelaten. Wel omdat ik een moord heb gepleegd. Hier gaat het om het veroordelen van prive communicatie zelf. Niet omdat die communicatie een of ander bewijs zou zijn van een gepleegde misdaad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Een Secretary of State die een clandestien schaduwbeleid voert dat ze aan het oog onttrekt van diegenen waaraan ze verantwoording moet afleggen. Dat is natuurlijk een waardevol argument om het ter kwader trouw lekken van iemands privé-communicatie goed te praten. En helemaal niet off-topic en zo.
![]() Heb ik het "punt" dat je wou maken goed weergegeven? Want ik kan er met mijn verstand niet goed bij. Zo absurd is het. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://youtu.be/WDEWD_e9lJ0?t=172 Die zou nu nooit meer op TV geraken overigens. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 11 februari 2021 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mijne ook, maar dat wil daarom niet zeggen dat ik het goedkeur.
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dank voor uw moeite. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelden zo een nietzeggend opgeklopt verhaal gehoord, opgestookt door mensen die identiek hetzelfde deden en erger. https://www.reuters.com/article/us-u...-idUSKCN1TW3QH Citaat:
Hacking door de russen en doxxing door een Poetinknuffelaar (Assange) is blijkbaar geen procedurefout. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en als ze niet graag rondjes loopt binden we haar ander been ook vast !