![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeg, bij de Politie krijgen ze ook schietles hoor
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar hebben we heel duidelijk het resultaat van gezien.
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Ik heb me altijd laten vertellen dat schieten vanuit een rijden voertuig op een ander rijdend voertuig écht niet makkelijk is, maar hé: die mensensmokkelaar probeerde alleen maar die politiewagen te rammen...
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo, het is er uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de mensensmokkelaar die de échte oorzaak is van de problemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu hebben ze dus het felbegeerde ,een verblijfsvergunning voor dit land,deze zomer gaan ze als toerist hélemaal legaal naar het VK ,vervolgens duiken ze daar onder ,en Mawdake zal hier rap vergeten zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de eerste foto's in de krant van die mensen hun camionet zie je de kogelgaten aan de achterkant. Gaan ze ons dan wijsmaken dat terwijl die mensen wegvluchten, met de politie in achtervolging, die plots het voertuig in achteruit zetten 'om op de politie in te rijden'?
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier zitten er enkele talentvolle toekomstige scenario schrijvers voor de volgende "The Fast and the Furious" films. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja dat wel. Alhoewel zeker is men nooit op het ogenblik dat je schiet. Een zaak is er wel met zekerheid. Die politieman heeft nooit geschoten met het oogmerk van te doden. Dat is typisch België. De ware schuldigen blijven buiten schot. De politie moet taken uitvoeren en kreeg nooit de directieven niet om ze uit te voeren. Pas nu worden ze kenbaar gemaakt. Vuur nooit op een vluchtend voertuig als je weet dat er mensen in zitten. Het is hier een soep van jewelste. Zeker als er vuile politiek bij betrokken is. Ik weet al langer dat smeerlapperij hier zegeviert. Zo nam ik ooit deel aan een debat. En zelfs met succes en argumenten en heel beleefd zoals het hoorde. En achteraf verneem ik dat mijn gronden vernietigd werden. Kun je U dat voorstellen in een echte democratie? Let dus maar op vooraleer je deelneemt aan dit forum. Sommigen kunnen niet tegen verlies. Maar dat zijn vijgen na Pasen. Maar dat ik een zware trombose opliep moet niemand zich aantrekken. En dat ik bijna dood was ten gevolge van en zwaar gehadicapt werd telt niet mee. Herhaaldelijk heb ik dit reeds gemeld op dit forum. Geen enkel woord van empathie was het gevolg. Wat mij geleerd heeft dat sommigen in dit land over beschermd zijn en daden mogen stellen die niet passen voor een echte democraat. Zelfs dit besluit of conclusie werd niet gedragen door de tegenstanders van misdadigheid. Al de zombies hier aanwezig heb ik door. Zij leven liefst volgens de wetten van de omerta. Het wordt hoog tijd dat ze dit beseffen. Want hetgeen er gebeurt zal op termijn voor gevolg kunnen hebben dat we niet meer leven in een democratie. En mocht er nog iemand zich de vraag stellen wat ik politiek denk? Wel ik denk als democraat. Stel jullie zelf de vraag wat jullie denken over jezelf Ik ben niet verkozen. Dus ik moet mijzelf die vragen niet stellen. Wat ik met zekerheid weet is het feit dat wij niet meer aan de goede kant van de weg staan. Maar wie wel? God niet; want hij lapte mij die trombose bovenop; jullie niet want er bevinden zich gangsters tussen jullie en wij verdwaasde kiezers evenmin. Wie kan er nog fier zijn op zichzelf? Wat deze generatie zal achter laten voor zijn nageslacht is het feit dat ze bewezen dat ze kunnen neuken maar dan stopt het. Schitterend! Zelfs de varkens van de boer kunnen beter. Laatst gewijzigd door werkman : 17 februari 2021 om 18:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() de inzittenden hebben de achterruit vernield om er allerlei spullen door te gooien om de politie te hinderen, ja zij zijn medeverantwoordelijk zonder twijfel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het aantal is niet belangrijk.
Alleen in de zin van hoeveel de politie er van u mag doodschieten om een chauffeur te laten stoppen.
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was mijn punt van dag één.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN