![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al een sjans dat dat niet is doorgegaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is een topsporter een gewone kleine zelfstandige. In de amusementssector. Hij amuseert een bepaald cliënteel, net zoals de clown in een circus een aantal mensen amuseert. Okee, sommige dictatoriale en schijn-democraten nemen die ene amuseerders wel in staatsloondienst. Voor politiek gewin.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.hln.be/buitenland/topexp...agen~a4d179af/ Ik denk dat de meeste mensen nu wel beginnen beseffen dat dit een verhaaltje is dat nog jaren gaat duren. De meeste studenten hebben zich al voorgenomen dat we er nog zeker dit decennium mee zullen zitten mee opgescheept. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 februari 2021 om 08:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch als je niet graag nadien poetsvrouw of vuilnisophaler wilt zijn om je brood te verdienen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ze nadien doen, dat weet ik niet. Sommigen beginnen iets anders met hun bekendheid als handelsmerk. Anderen ... Dat ze moeten inleveren wegens geen betalend publiek of sponsoring kan ik mij best voorstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is essentieel de boodschap die we aan de jeugd meegegeven hebben: inspanning loont niet, zwak zijn wel. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 februari 2021 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Velen proberen iets en beseffen dat ze er uiteindelijk niet echt geschikt voor zijn. Dat is in vele sectoren zo. Dat is reeds op de schoolbanken zo. Het watervaleffect. Het is niet omdat je goed kan voetballen dat je een topvoetballer wordt. Sommigen geraken in klasse x, verdienen wat centen, om dan terug in de anonimiteit te verdwijnen. Wie goed is, verdient ook goed, en krijgt ook een reputatie of wordt een merk. Verkondigen dat zwak zijn niet loont is niet correct. Onze sociale zekerheid is een van de beste. Hoe dat zit binnen de sportwereld, daar durf ik mij niet over uitspreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een beetje als schaak kampioen zijn, en weten dat op gelijk welk moment van de partij een of andere apparatchick een paar stukken van uw spel mag komen wegnemen. Dan speel je niet meer he. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 februari 2021 om 06:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of moeten we niet afdalen naar hun niveau.... Tot 7*70 maal, de Heer heeft met mij ook geduld. -lol-
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens een halve eeuw geleden was naar een lokale voetbalploeg gaan kijken waar alle spelers je kennissen waren of stadsgenoten een pak spannender dan die ploegen nu waar je nog amper de naam kan uitspreken van die spelers. Als zeer matig voetballiefhebber leefde ik zelfs toen mee met die jongens....En de winnaars van het kampioenschap kregen een salami en een halve beenhesp en daar waren ze zeer blij mee. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 23 februari 2021 om 07:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En pas nadat je tot de wereldtop behoort (om in voetbaltermen te spreken, het is niet voldoende om in eerste nationale te spelen, je moet de Champions League winnen) krijg je 80% van het loon van een beginnende ambtenaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou een overheid moeten bepalen of men geld mag vragen voor een bepaalde dienst/prestatie? Als er mensen zijn die graag een ticket betalen om een uitzonderlijke prestatie te komen zien, wat is daar dan mis mee? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarom moet de overheid fiscale gunsttarieven hanteren voor mensen die gemakkelijker een Ferrari kopen dan jij of ik een fiets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu bouwt men infrastructuur die men één keer gebruikt. Het is veel logischer om de OS altijd op dezelfde plaats te laten doorgaan waarbij elk land dat wil deelnemen een bijdrage betaalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is uiteraard iets anders. Daar is geen enkele reden toe.
|
![]() |
![]() |