![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
________________________ BMW. Nokia. Nikes. Veel geintegreerder kan nog moeilijk. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 888 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hoeft zich heus niet lazarus te zuipen om te zien wat alcohol bij mensen aanricht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mensen die verslaafd raken aan drugs zijn mensen die om te beginnen al onevenwichtig waren of in de miserie zaten. Ik mag aannemen dat je niet in die categorie zit. Denk je echt dat 1 joint u in een bodemloze put van ellende zal storten? ________________________ De enige manier om het VB te verslaan is allemaal lid worden. De Openbaringen van Flippend Rund, 696 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
____________________________ Staat uw vakantie al opgeschreven in uw agenda? De Openbaringen van Flippend Rund, 639 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
En moet ik begrijpen dat we mensen die onevenwichtig zijn of in de miserie zitten moeten opofferen om jouw pleziertje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
_____________________________ Nu beginnen de Chinezen onze aardolie op te gebruiken! De Openbaringen van Flippend Rund, 705 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jij wil mensen de bak indraaien omdat je je persoonlijk ongemakkelijk voelt bij de idee van cannabis-gebruik en smorende hippies. Hoe kan dat tellen als egoïstische ingesteldheid? _______________________________ Iedereen die voorstander was van de oorlog in Irak en nu verontwaardigd doet over de gruwel die oorlog met zich meebrengt is ofwel een huichelaar, ofwel een idioot. De Openbaringen van Flippend Rund, 711 Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 10 december 2004 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Ik weet niet welke problemen of gevoelens zijn die je denkt te kunnen oplossen door drugs maar hier is een verwijzing waar je anoniem kan bellen! Doe het niet voor mij maar voor je vrienden en familie! Good luck! www.druglijn.be |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(ik alleszins NIET................maar ik rook wel een viertal joints per week.) Wat is je punt nu ?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En jazeker, ik steek af en toe een jointje op. Welke problemen of gevoelens ik daarmee oplos? Tja, welke problemen of gevoelens los je op als je eens een pintje gaat drinken? Soms heb je gewoon zin om eens een pintje te gaan drinken. Voel jij je soms verplicht van gans de tijd vechten tegen de geneugtes die het leven biedt? Ik ben groot genoeg om het verschil te zien tussen occasioneel gebruik en probleemgebruik. __________________________ Waarom vandaag al wanhopen, als het ook morgen kan? -- De Openbaringen van Flippend Rund, 2040 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Risico's zijn niet hetzelfde als kosten, boer_bavo. Winstmarges zijn groter dan in eender welke legale industrie-tak.
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Overigens is het ook zo als iemand in een soap een borrel neemt omdat het hem/haar wat teveel word, dat het zeer normaal word aanvaard.
Doet iemand dat met een joint of pijpke, dan zijn ze er als de kippen bij om het zwart te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Naar keuze: "O tempora o mores" dan wel "Arm Vlaanderen!" ![]()
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Wat voor een zever vertelde gij daar nu?
En wat voor een clichebeeld van anarchisme is dat nu weer? Ik dacht dat dit soort argument (die van u) al voorbijgestreefd was. Mispoes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom moet dat nu net die drug zijn die niet legaal is. Geen enkele AA bezoeker is als verslaafde begonnen en ze waren ook heus wel groot genoeg om het verschil te zien tussen occasioneel gebruik en probleemgebruik. Drinkt ge nooit alcohol omdat ge een jointje gerookt hebt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |