![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En bij het vaccin hebben ze nu al meer besmette gevonden dan dat ze al gevonden hebben bij de natuurlijke besmetting. Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 15 maart 2021 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vaccinatie garandeert hoogstens persoonlijke bescherming. Je bent rond de pot aan het roeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Sinds 2 weken wel ja, maar dat is niet wat ze daarvoor vertelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Er is uiteraard niemand in de reguliere media die hem hier ooit enige kritische vraag over zal stellen. Dus: heeft die man een twitter account? Zo niet, misschien een goeie om bij de opperviroloog maar toch vooral opper-twitteraar MVR neer te leggen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben liberaal en derhalve geen meeloper. De interessante Twitter berichten, inclusief commentaren, lees hoor en zie ik toch in de reguliere media. Laatst gewijzigd door Rudy : 15 maart 2021 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Ik had een andere studie gezien waarbij de kans op besmettelijk zijn na infectie door 4 zou gedeeld zijn, maar als ik dit onderzoek goed begrijp, is de kans om besmettelijk te zijn na een natuurlijke infectie dus wel degelijk door 20 gedeeld (want men keek naar positieve testen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zie je de kwakologen van dienst al op Twitter of godbetert op TV al in discussie gaan met ne Patrick of morte-vivante ? De reguliere media maken je alleen maar de blazen wijs, die de kwakologen hen voorbubbelen.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 15 maart 2021 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoef totaal niet te weten hoe een virus ineen zit. Wat ik wil weten is wat de impact is van zo'n virus op ons leven, persoonlijk, sociaal, maatschappelijk. De rest van de pseudo intelligente blabla is stoerdoenerij en interesseert mij geen bal, ook al mag het technisch grotendeels waar zijn. Laatst gewijzigd door Rudy : 15 maart 2021 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze is het te boven gekomen maar is nu nog altijd héél moe. Ze slaapt bijna dag & nacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is de enige reden waarom ge die mensen niet in de reguliere media ziet verschijnen. Citaat:
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Ik ken er geen een. Ik ken er wel 10 die kanker hebben. Wat maakt dat verschil voor mij uit of ik er 10 met kanker ken, of ik zou er 8 met kanker + 2 met covid kennen. Denk je dat die 2 covid gevallen er erger aan toe zijn als die kanker hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zich verleden week om professionele redenen terug laten testen en weer of nog steeds positief ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei. Snel, maatschappij opblazen. Er is een vrouw die heel moe is. Mocht ze onder de bus gelopen zijn, dan was er geen probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://connect.biorxiv.org/relate/content/181 Maar ik weet niet waarom je ons "pseudo" wetenschappers noemt. Wat is daar pseudo aan ? Laatst gewijzigd door patrickve : 16 maart 2021 om 07:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Natuurlijke immuniteit is heel slecht, daar is immers geen geld mee te verdienen.
Mensen als vandamme zijn een mooi voorbeeld van wiens brood men eet. |
![]() |
![]() |