![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie de Kobaltmijnen... hoe kijken we vandaag naar de Congo zou mss een betere affiche zijn, in tegenstelling tot die affiches die in het verleden leven.
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zegt die beste man zonder het te zeggen, dat hij denkt dat oftewel: 1) vaccinatie maar een tijdelijke bescherming geeft, en dus enkel maar dient om "het vuur te blussen", en nadien het effect ervan weg is EN/OF 2) die vaccinatie zal ondergraven worden door mutanten. In het eerste geval is gans dat vaccinatie gedoe gewoon maar een "chemische lockdown" en nadien was het voor de lol. Dan hebben de Afrikanen daar niks mee te maken, tegen dat de vaccins uitgewerkt zijn vertrekt het opnieuw. Oftewel hebben we schrik van mutanten. Maar dan zitten we met een probleem: waar zouden die mutanten vandaan komen ? Waarom zouden die van Afrika komen, die mutanten die doorheen een vaccin kunnen dat daar niet terug te vinden is ? Wat zou er in Afrika gebeuren zodat er mutanten ontstaan die onze vaccins in Europa bedreigen ? Het kan zijn dat dat komt dat er in Afrika natuurlijke groepsimmuniteit ontstaat en dat het virus daar een weg omheen vindt. Maareuh, wij willen nu ook vaccinale groepsimmuniteit veroorzaken door traagjes te vaccineren, dus welk verschil maakt dat ? Of die Afrikanen nu natuurlijke immuniteit opbouwen, en daardoor aan het virus diets maken hoe daardoor te geraken, of wij bouwen vaccinale + natuurlijke immuniteit op, en daardoor maken wij het virus wijs hoe daardoor te geraken, waar zit hem het verschil ? Het klinkt logisch wat die man zegt, maar als je 2 minuten nadenkt is het, zoals Hoofdstraat zegt, debiel. Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 19 maart 2021 om 15:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Beelden uit Afrika van massagraven en overbelaste ziekenhuizen bleven uit. Eén van de redenen dat Afrika het tegen verwachting in goed doet komt doordat de Afrikaanse regeringen snel handelden, vertelt Mary Stephen van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) in Afrika. "Zelfs voordat er coronagevallen werden geregistreerd, riepen sommige landen een lockdown uit", zegt Stephen. Ook maatregelen als afstand nemen, het dragen van gezichtsmaskers en vaak handen wassen werden snel ingevoerd. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 maart 2021 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want veel argumenten komen er niet van uw kant he. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 maart 2021 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 maart 2021 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat amuzant, dat is het enige dat telt he. Ik zou zeker niks nuttigs willen doen. Het idee zelf dat anderen iets zouden hebben aan wat ik doe is voor mij ondragelijk. Hier weet ik dat daar geen gevaar voor is.
Laatst gewijzigd door patrickve : 19 maart 2021 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In uw plaats zou ik mijn vraag stellen aan de wetenschapper in kwestie. Stuur eens een mail naar het TIG. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want oftewel heeft hij daar totaal geen idee van (mijn gokje), oftewel zal hij een uitleg gaan moeten bedenken die zijn eigen zekerheden ondermijnt. Dat zou voor hem het meest instructieve zijn. De methode van Socrates he. Oftewel gaat hij iets aantoonbaar fout zeggen, waar we dan ook mee kunnen spotten, en dan zit mijn werkdag er weer eens op. ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 19 maart 2021 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is alsof Beethoven ganser dagen in discussie zou zijn gegaan met mensen die geen noot muziek konden lezen. Groot voordeel is dat je dan al snel de beste muzikant bent ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er zijn tegenwoordig nog maar weinig plekken waar men die dingen kan zeggen. Op facebook of twitter moet je het niet proberen he. Aangezien de maatschappij zot en fascistisch geworden is, ga ik die ondertussen niet "helpen" he. Maar ik wil wel over het fenomeen van de hysterie en het opkomende fascisme discuteren. Het is trouwens eigenaardig dat je zo reageert, want jij was nog sneller dan ik om in te zien dat de gekte en het fascisme blijvend was. Ik dacht dat dat na een eerste golf opgelost zou geweest zijn, jij had door dat die zotten vertrokken waren voor minstens 7 jaar. Nu je begint te zien dat je gelijk had, vind je het blijkbaar niet eens leuk ? Laatst gewijzigd door patrickve : 19 maart 2021 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw vraag daar stellen zou volgens mij nog veel amusanter zijn en de kans is groot dat die mensen zich daar nog een pak belachelijker maken dan Schoof ik en nog anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grootste kwibussen hebben volgers. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 maart 2021 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder jouw toestand
![]() Maar nu even ernstig.....zou een maand het hier laten waaien (uw oplossing) geen haalbare kaart zijn ? Zijn we er gelijk vanaf. Wat denk je ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 maart 2021 om 16:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let wel, niet gewoon 1 maand laten waaien en dan terug maatregelen he. Een maand leren gewoon worden aan het laten waaien, en we zijn ervan af, van de hysterie. Niet van het virus. Daarvan geraken we natuurlijk niet meer vanaf. Maar dat moet niet. Omdat we juist, het laten waaien. Het enige probleem met dat virus is dat we er een probleem van maken. Het volstaat van daar geen probleem van te maken, zoals van griep, en er is geen probleem meer. Wel zieken en doden, maar dat is niet echt een probleem voor de anderen. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 maart 2021 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |