![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles en iedereen moet gepamperd worden. Kinderen moeten buitensporig veel belangstelling krijgen en hun zegje kunnen doen op elk moment. De ouders zwijgen dan deemoedig ![]() ![]() Het was vroeger eenvoudiger. Kinderen kenden hun plaats. En de minderheidsgroepen hielden hun mond. Of dit ook gelukkiger was ? Ik stel gewoon de vraag.
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
los van de complexiteit wat ik niet begrijp is hoe die mensen, of de gehele omgeving, zichzelf wijsmaakt dat je tot het andere geslacht kunt behoren als je je maar volledig naar de verwachtisngpatronen en clichés buigt? bij mannen zie je dan plots clichés opduiken, bekijk Spilbeeck maar eens. Dat is een karikatuur uit de jaren 50 en ik weet neit of alle feministen dat zo tof vinden. Hoe kan je iemand als Sarah bettens wijsmaken dat ze gewoon een penis moet laten aannaaien + al die andere clichés en ineens zullen alle heterovrouwen haar als man bekijken. zo werkt het neit en dus zie je hoe de spies wordt omgedraaid. men legt mij op haar als man te bezien en als ik vanaf nu haar mannennaam niet gebruik, of ander opgelegd taalgebruik, ben ik plots de boze respectloze slechterik. zou ik de slechterik zijn als ik eis dat ze, moest het ooit gebeuren, in een mannengevangins dient opgesloten te worden? Ik hoop dat dit nooit met die vrouwen gebeurt. ik zal ze niet discrimineren maar datgene wat die mesen echt willen zit er neit in. Ik zal Bo nooit als vrouw zien, dat blijft een vent en ik ben geen homo. Voor lesbische vrouwen geldt dus hetzelfde, de over- en overgrote maarderheid van die vrouwen zal Bo nooit als vrouw bekijken. Ik vraag me soms af of dat geen problemen binnen heel die lettergemeenschap, lgbt... etc, geeft "en dat ex-mannen boos zijn als dat lekker lesbisch grietje hen straal negeert. Laatst gewijzigd door 1207 : 28 maart 2021 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle anderen zijn gewoon mensen die gestoord zijn. Dat kan gewoon een verwarring zijn tijdens de adolescentie en dan is het uiterst nefast om daarop in te gaan met hormonenbehandelingen of zo, of anders zijn dat gewoon gestoorden, die denken iets anders te zijn dan hun lichaam. Je kan dan evengoed denken dat je een kip bent he, maar of men uw lichaam nu moet veranderen in dat van een kip is maar de vraag. Natuurlijk moet men niet te openlijk spotten met geestesgestoorden, maar iemand die biologisch een man is zonder afwijkingen, maar denkt een vrouw te zijn, is voor mij niet anders dan iemand die denkt een kip of een aardworm te zijn he. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 maart 2021 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
links en rechts wordt er wel eens iemand met maar 9 vingers geboren, of een siamese tweeling. operaties terugbetalen en 2 hoofden aaneennaaien omdat 2 gasten levenslang verbonden willen zijn? en trekken we het weer in het zot, dat is altijd het resultaat van dit soort onderwerpen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Posting van de dag ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() Op moment is er een milieu activiste die ook van twee walletjes eet, omdat ze ook niet goed in haar vel zit en overweegt om ook een genderoperatie te laten uitvoeren ze droomt al lang om als een plant door het leven te gaan, vind dit toch een brug te ver om klimaat doelstelling te halen.
Laatst gewijzigd door Deo : 28 maart 2021 om 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar zwammen zijn ook nuttig. Moeilijke keuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Rolpatronen van de printer? Boomers werden zo opgevoed. Die belden elkaar ivm de regeltjes. Pa, was school en rapport. Verhalen. Ma, was eten en slapen. En straffen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel van je belevenis in Thailand.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is gewoon een ontwikkelingsstoornis. Een verkeerde dosis hormonen in de baarmoeder. Die ontwikkelen dan hersenen die niet bij het lichaam passen. Mensen die denken dat ze een kip zijn zijn zijn ook gestoord, maar van een totaal andere klasse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ge wilt biologisch iets zijn wat ge niet zijt. het grote vershcil is dat we gedwongen worden om mee te gaan in het verhaal vd geslachten. iemand die een kat wil zijn om dat ie zich zo voelt mag ik gewoon vierkant uitlachen. uiteindelijk komt ontwikkelingsstoornis wel in de buurt. alle kinderen denken of voelen zich op een bepaald moment alsof ze superman, messi of een topmodel zijn. Daar gaat da over, pubertijd/identiteit/aanvaarding/... bij transgenders blijkbaar niet. Al zit ge natuurlijk nu wel met een stroming waar kinderen in die richting gemanipuleerd worden. Laatst gewijzigd door 1207 : 28 maart 2021 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |