![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Heb je daar dan nog een bron voor nodig? Je gelooft je eigen ogen dus niet als er geen cijfertjes en grafieken voorgekauwd worden?
Al elk jaar de seizoensgriep? Verkoudheden, snotneus, keelontstekingen? Buikgriep? Zegt dat je iets of ook niet? Al decennia lang allerlei kinder/ziekten en infecties die de ronde doen en waarvoor niet gevaccineerd wordt maar waar het menselijk afweersysteem korte metten mee maakt door de groepsimmuniteit? Hoeveel bewijs moet je eigenlijk hebben? Je kunt de werkelijkheid zelf vaststellen maar dat moet je dan ook willen zien hé Geen vaccin kan zelfs maar komen rieken aan het menselijk afweersysteem, het afbreken doen vaccins dan weer wel. En eenmaal als het is beschadigd, dan kun je genezing helemaal op je buik schrijven, dan zou een simpele verkoudheid zelfs weleens levensbedreigend kunnen worden. En bronnen te over, google maar wat, dan vindt je dat vast wel.
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Collega van mij heeft ernstige huiduitslag sinds het plaatsen van het vaccin. Over tien jaar stellen we mogelijk vast dat een aantal auto immuunziektes in opmars komen in ons land. Dat kinderen afwijkingen of achterstanden vertonen. Maar het vaccin zal er niks mee te maken hebben
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een beetje als al die mensen die de moordenaar van hun geliefden eigenhandig gaan doodschieten wanneer er hun iets wordt aangedaan. De vrouw van Dutroux en zijn handlanger zijn anders nog steeds in leven hoor en ik lees weinig van omgebrachte moordenaars. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 maart 2021 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze forumviroloog zegt: Waarom moesten -12j dan zolang geen masker dragen? Door ze een masker te laten aandoen hebben ze die groepsimmuniteit teniet gedaan. Als ze resistentie opbouwen na besmetting zijn ze na 1 maand al volledig gewapend covid via natuurlijk immuniteit te weerstaan. Dan zijn ze 8 maand immuun. Wat je niet hebt kan je niet doorgeven, bij blootstelling herinnert het immuunsysteem dat gewoon en worden die antistoffen langer bewaard. Maar ga je massaal irrationele besluiten nemen, verliest het immuniteitssysteem dat geheugen en kunnen ze idd terug opnieuw besmet worden en verspreiden. Want men behoudt de groepsimmuniteit niet door lockdowns, maskers en scholen sluiten. Is dit moedwil om vaccins te verkopen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Getuigen van Jehova, die tegen elke inenting en tegen elke bloedtransfusie zijn, hebben hun anti-vax werk uitstekend gedaan.
Toch bij enkele forum-anti-virologen hier. Sommigen denken dat Bill Gates er in lukt om ons allemaal te controleren via minuscuul kleine zendertjes die in dat vaccin zitten ... wel, het is veel straffer: de Getuigen zijn er in gelukt om met bidden en met huis-aan-huis-bezoeken een flink aantal Vlamingen te overtuigen dat de hele medische wereld eigenlijk Frankensteiners zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar staat een link bij met het grootste onderzoek in antigenen ooit op covid patiënten. Waarom zou je denken dat te kunnen wegtrollen met toogpraat na de de vierde tripel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist ja, in het buitenland zien we dit wel. Als ik het goed voorheb is het in Spanje vanaf 6 of 7 jaar. Als ze bij oma en opa gaan, dan zou ik er nog mee kunnen leven. Het hoeft zelfs niet verplicht, kwestie van respect. Heeft niets met verkoop van vaccins te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bescherming via infectie is beter en breder waardoor ze op die manier minder gevaarlijk zijn voor de rest. Het zijn de vaccin producenten die met je het omgekeerde proberen aan te smeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze nemen maatregelen om de natuurlijke groepsimmuniteit in te dijken. En dan zeg jij dat we enkel tot de 70% groepsimmuniteit kunnen komen door ook de kinderen te vaccineren. Ik zeg dat dat niet waar is. Die zijn zelfs beter beschermd via natuurlijke groepsimmuniteit, dus zonder maatregelen elkaar blijven ontmoeten en normaal leven. Ze zijn hier te ver aan het gaan me dunkt. Babylonische lobbyhoeren van de eeuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Liever de korte pijn dan maanden of jaren door een hel te moeten gaan, je eigen immuunsysteem te laten kapotmaken, om vervolgens hetzelfde resultaat te bekomen. De resultaten van chemo en bestralingen zijn bedroevend, maar het blijft wel de standaard.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=XVJIWl74Qbs
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
1) het moet de gezondheid van kinderen en speciaal kinderen tot doel hebben 2) het moet noodzakelijk zijn, ttz, men kan die kinderen anders niet genezen of helpen zonder dat middel bij kinderen te testen. Bijvoorbeeld, mocht het mogelijk zijn om een geneesmiddel, voor kinderen bedoeld, op volwassenen te testen, dan moet men dat op volwassenen testen. Maar ja, men zal altijd zeggen dat men niet specifiek weet hoe het dan op kinderen gaat werken. Maar daarnaast moet het een geneesmiddel zijn dat de gezondheidstoestand van kinderen ernstig verbetert en dat als doel heeft. Wel, dat is hier het geval niet. Men zou hier eigenlijk moeten zeggen dat men kinderen vaccineert omdat zij anders een groter risico lopen. Maar het gaat bijzonder moeilijk zijn om een vaccin te ontwikkelen dat bij kinderen een significant KLEINER risico betekent dan covid zelf. Men zou immers moeten kunnen bewijzen dat men door alle kinderen te vaccineren, veel minder doden gaat hebben dan het aantal dode corona kinderen. Dat gaat bijzonder moeilijk zijn om dat aan te tonen. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 maart 2021 om 17:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het al eerder gezegd, en ik zeg het nog eens, antivaxxers moeten het recht op medische hulp kwijtraken. Ze zijn zoveel slimmer, weten alles beter door even op internet te kijken en al de rest is corrupt, goed, dan moeten ze zichzelf maar helpen als ze hulp nodig hebben. Ga maar te rade bij je YouTube-filmpjes, mommy-blogs en Facebook groepjes, steek maar wat magische kristallen in je chakra, maar bij een dokter of in een ziekenhuis heb je niks meer te zoeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 28 maart 2021 om 17:34. |
||
![]() |
![]() |