![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb géén voorkeur echt niet, maar die molen draait zéér langzaam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geen wonder, landen met een machtige medische lobby.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Al pacino heeft blijvende schade aan zijn neus opgelopen door het snuiven van valse cocaine tijdens de opnames van scarface.
Het zou mij dus niet verbazen als er ondertussen al enkele miljoenen mensen met blijvende schade aan hun neus veroorzaakt door pcr tests rondlopen in de wereld. Laatst gewijzigd door denkimi : 6 mei 2021 om 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Eén vrouw alvast wel, en niet aan haar neus..zij verloor hersenvocht na een pcr-test.
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Tussen al die ijverig afgenomen neustesten zullen er wel "een paar" zijn die de lamina cribrosa beschadigd hebben.
Dit dunne beenplaatje is dooraderd met reukzenuwen en bloedvaten en maakt deel uit van de bloed/hersenbarrière. Beschadiging heeft tot gevolg dat vuile deeltjes die normaal in "de neusfilter " zitten direct bij de hersenen gebracht worden. Nog afgezien van het feit dat die swiffers zelf deeltjes kunnen verliezen > microplastic Citaat:
Goed, de mensheid doet maar. ![]()
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984 Laatst gewijzigd door Stultitiae : 6 mei 2021 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die wattenstaafjes zijn zodanig eigenaardig gefabriceerd met allerlei materialen die afbreken en in het vlees blijven steken en tot gezwellen uitgroeien.
Ze kunnen dat niet operatief verwijderen ook. Ze voldoen niet aan de iso normen en mogen zelfs niet het EC label dragen. Maar ze zien door de vingers en kregen het toch. Uitgebreid verslag met microscopische foto's in mijn uiterst leerzaam draadje covid fake of niet. Post 1836
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 mei 2021 om 23:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In elk geval, ik denk dat bv. een PCR-test in de neus afnemen bij jonge kinderen voor veel van die schapen een traumatische ervaring moet zijn.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan werkelijk zeer ernstig. Van anatomie weet ik niet zoveel, maar om met die wisser tot aan het hersenvlies te geraken en het bovendien te beschadigen (met verlies van hersenvocht), moet de betrokken arts of verpleger wel erg roekeloos zijn tewerk gegaan.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dus een dun beenplaatje. In elk geval moet je als arts of verpleger een grote lomperik zijn om daar geen rekening mee te houden.
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=_MYaYmpIB70 En dat terwijl het niet noodzakelijk is om die potentieel risicovolle test af te nemen. Waarom zouden ze het dan wel zo doen? ![]()
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984 Laatst gewijzigd door Stultitiae : 7 mei 2021 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alleszins, nu herinner ik me zeker dat bij mijn test in Gasthuisberg - vorig najaar - er geen gepeuter in de neus aan te pas kwam.
![]() |