![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel vast dat Netflix voor een abonnement drie prijzen presenteert die zich blijkbaar vooral van elkaar onderscheiden door de kwaliteit van het beeld. Ik ben bij Telenet aangesloten en heb zoals iedereen een Digibox. Mag ik nu veronderstellen dat alle drie de mogelijkheden voor mij in aanmerking komen. Ik begrijp dat sommigen zich misschien aan mijn vragen wat zullen ergeren. Maar ik ben inzake telecom aangelegenheden een volstrekte leek.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Basic = geen HD en 1 gebruiker Standaard = HD en 2 gebruikers Duurste = 4K en 4 gebruikers Neem best standaard voor de HD Je hebt geen digibox nodig, wel een Smart TV. De Netflix app is standaard geinstalleerd op de meeste TV’s.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 mei 2021 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En ik ben ook een volstrekte leek op gebied van telecom-zaken. Het is dat mijn dochter die Netflix hier ge-instaleerd heeft want zelf had ik dat niet gekund. ( Hier zullen weer reacties op komen van sommige alfa-mannekes maar dat trek ik mij niet meer aan). Ze zei dat ze 2 extra personen op haar Netflix-account mag zetten en dus heeft ze mij toegevoegd. Mss heb jij iemand in je familie die Netflix heeft? Dan mag die persoon u gewoon toevoegen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vind ik ook niet meer dan normaal hoor. ![]() Ze wilde dat niet! Komt ook denk ik omdat mijnen Albeir haar tuin onderhoudt en dat ik ook regelmatig help met iets waarvan ik hier liever niks schrijf, privé-dingen dus voor mijn dochter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens op Streamz/Telenet zijn vanaf nu ook een hoop HBO Max producten te zien: Zack Snyders Justice League, Raised by Wolves, Flight Attendant, Search Party,...
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Beiden gezien en inderdaad alle 2 super.
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp. Laatst gewijzigd door Rahowa : 16 mei 2021 om 10:17. |
![]() |
![]() |