![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat zowel de privé (hier dan enkel de gelukkigen, de anderen kunnen er maar van dromen) als de statutaire ambtenaren de keuze tussen uitkering in kapitaal, of in rente. Maar ook niet onbelangrijk. Hef geen pensioenbijdragen in de privé meer boven een jaarwedde van 60000€, en gebruik deze bijdragen dan voor de tweede pijler. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Een groepsverzekering is legale belastingontduiking.O ja, ik geniet er ook van.
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder ben ik zelf wel voorstander om die ouderwetse statuten van privé, zelfstandige en ambtenaar in één stelsel te gieten. Zo simpel en zo transparant mogelijk.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De helft van de zelfstandigen nodigt de andere helft uit, als goede klant en bla bla, op de evenementen van het grote wielrennergebeuren, en trekt de kosten af,
terwijl de andere helft de eerste helft uitnodigt in de loges van het voetbal ... Er is nog werk aan de winkel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat de risico's zijn en hoeveel uren je dan werkt? Ik wil u anders wel eens uitnodigen zodat je onzin zoals hierboven niet meer neerpent. En als het dan toch zo lucratief is waarom wordt u dan geen zelfstandige, niemand houdt u tegen? Ik kan je dan alvast één gouden regel meegeven, neem voor jezelf nooit meer dan 1/4 van wat in je schuif ligt de rest is voor allerhande onkosten.
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Van hem hoor ik al die onnozelheden als gsm abonnementen van kinderen op naam van de zaak.
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |