![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas,helaas......in Japan is de massa-vaccinatie bij de ouderlingen (in Japan een waarlijk massale groep) eigenlijk amper begonnen,het aantal besmettingen lijkt ondertussen te stijgen,en binnen een paar maanden zullen duizenden mensen van over de ganse wereld nederdalen in het Keizerrijk naar aanleiding van.......ja wat eigenlijk?
https://www.reuters.com/world/asia-p...es-2021-05-24/ Nu ook een grote "tycoon" ,de baas van Softbank zich steeds duidelijker in het debat moeit komt de politiek en het Internationaal Olympisch Comite natuurlijk steeds meer onder druk (het GELD achter de ganse machine begint te twijfelen hé......ik kan me afvragen wat de sponsors momenteel al aan het denken zijn,zullen zij riskeren straks in verband te worden gebracht met "de grote epidemiespelen",dat is nogal wat anders en reeler dan dat "woke" gelul van de laatste jaren hoor ? Japan kan aanzienlijke problemen aan ongetwijfeld,maar misschien beperken tot 1 per 1 en de ene na de andere? Laatst gewijzigd door kelt : 24 mei 2021 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop dat ze zich niet laten doen door de propaganda en paniek, Japan heeft al immuniteit en corona is geen ding aldaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.reuters.com/lifestyle/sp...es-2021-05-26/
Sponsors van de spelen zijn blijkbaar heel zenuwachtig geworden,ik weet niet in hoeverre ze zich aan hun financiele engagementen nog kunnen onttrekken,en binnen een paar weken reeds begint steeds meer volk te arriveren voor de spelen... Speciaal ook in de invloedrijke Asahi Shimbun,Japans tweede nieuwspublikatie,(en zelf een sponsor van de spelen),groeit de afkeuring.Deze publikatie is overigens ook eenvoudig in het Engels te bezichtigen op het wereldwijze interweb hoor. ![]() Het lijkt voor steeds meer Japanners dat het organiseren van die spelen dit jaar gewoonweg een "probleem te veel is",er is eerst een zeker ander probleempje dat moet "uitgezeten" worden... Als de Spelen wel doorgaan dan wordt het waarschijnlijk het "non-event" van de eeuw,een beetje zoals het europees kampioenschap ballenschop.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het gaat steeds beter in Japan, het land zonder lockdowns, massa besmetting en minder doden dan een niet-corona jaar.
--- https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/10...en-per-dag-va/ Mysterieus Japans succesverhaal: van 5.000 naar 50 besmettingen per dag in Tokio in amper enkele maanden. Japan is bijna van de ene dag op de andere een mysterieus succesverhaal van het coronavirus geworden. Het aantal besmettingen is in enkele maanden tijd drastisch gedaald. Japan heeft, in tegenstelling tot andere landen in Europa en Azië, nog nooit een echte lockdown gekend, alleen enkele korte periodes van noodtoestand. Bijna 3 weken geleden kwam er een einde aan zo'n noodtoestand. Sindsdien komen weer meer mensen op straat, en zitten de cafés en de treinen weer overvol. --- 50% van Tokyo was al besmet in midden 2020, we kunnen er dus vanuit gaan dat quasi iedereen in japan ondertussen besmet is geweest. https://www.news-medical.net/news/20...searchers.aspx |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door discuz : 19 oktober 2021 om 07:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is 1 van de redenen dat ik er nooit zou willen wonen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.japantimes.co.jp/news/20...of-experiment/ The move comes after Japan’s COVID-19 state of emergency was fully lifted Friday following a steady decline in new cases nationwide that reduced the strain on the country’s medical system. The government plans to ease restrictions in stages to bring back social and economic activities. De vaccinatiegraad is ook ‘redelijk geworden en ze gaan beginnen het CST in te voeren. ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 oktober 2021 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ze hebben belachelijk weinig maatregelen gehad vergeleken met hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al aangaf was het gros midden vorig jaar al besmet en in het artikel staat dat de treinen al lang terug propvol zitten. Ik begrijp dus niet echt wat je hiermee bedoelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
itt het anderhalf jaar (en counting) dat het hier duurt....
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Om jaloers op te zijn.
![]() |
![]() |
#34 |