![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar voor de rest zijn er geen problemen.
Onze jonge atleten, zonder enig gezondheidsrisico, zijn al wel ingeënt. Voor niks dus, misschien. titel: Covid heeft Japan in houdgreep, maar de Spelen denderen voort link: https://www.standaard.be/cnt/dmf20210511_96993351 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De angst zit er diep in, Aziaten hebben geen echte last van de corona. 0 oversterfte, nauwelijks maatregelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Jappen die in hun volle intensive care liggen, zijn aan het faken?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez, hopelijk gaat de druk om de Olympische Spelen te houden, ginder toch eens een deftige laat maar waaien laten gebeuren. Dan kunnen we daar eens statistieken over maken zie. Ik ben er zeker van dat er nog niet eens 1% van de aktieve bevolking zal dood gaan. En voor minder dan 5% van de actieve bevolking zou het idioot zijn om gelijk welke kleinste hindernis door te voeren he. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 mei 2021 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is geen corona crisis, ze hebben een pak minder doden dan hier, zelfs in oversterfte gerekend.
Ze hadden ondersterfte in 2020 en nog steeds gaat het over een erg kleine groep. In de paniek schijnt iedereen te vergeten dat er elke dag mensen dood gaan, met of zonder corona. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bron?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun bevolking aanvaardt de risico's niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad zoals het hoort. Maar ik denk dat er ondertussen veel sleet op gekomen is, op dat Japanse eergevoel. Het zou mij niet verwonderen dat ze ginder even idioot gaan doen als wij nu al meer dan een jaar doen, terwijl het inderdaad heel eenvoudig zou zijn om zichzelf af te maken, of een beetje geholpen te worden hierbij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondersterfte, 27.000 minder dan 2019. De enige maatregelen dat ze hadden ingevoerd was reizen en grote evenementen.
https://asploro.com/fewer-annual-dea...-for-covid-19/ Na de zomer hadden ze 50% antistoffen in Tokyo, veel meer dan hier https://www.thehindubusinessline.com...le32701434.ece en https://www.news-medical.net/news/20...searchers.aspx Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 13 mei 2021 om 12:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tut tut,
de Jappen-regering zegt dat de Spelen nog kunnen doorgaan, maar de kranten signaleren dat de gewone Jap dat niet meer zo leuk vindt.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() De Olympische spelen zijn altijd al een prestige project voor politici geweest waar de gewone bevolking niets aan heeft en enkel een enorme schuldenput aan over houdt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zal dat nu nog een beetje sterker zijn dan anders. Besmettingsrisico lijkt me klein volgens de huidige plannen - sporters en entourage zijn voor het overgrote deel gevaccineerd en/of getest, en zitten de facto heel de tijd in quarantaine in het olympische dorp. Bezoekers worden waarschijnlijk niet toegelaten, dus de modale Japanner kan bijna niet in contact komen met eventuele buitenlandse virussen. Maar... geen bezoekers, en niemand die het olympische dorp mag verlaten, dat betekent natuurlijk ook dat hotels, restaurants en toeristische bezienswaardigheden leeg zullen blijven. Daarmee vervliegt het laatste kansje voor Jap Modaal om ook iets te verdienen aan dat evenement. Dus ze hebben alle gebruikelijke nadelen, en geen enkel voordeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijd dat ze hun olympische spelen in online meetings met elkaar spelen.
Who care hoever ze springen of lopen?
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vorige zomer testte 50% van de Tokyo inwoners positief op antistoffen, ze zagen wel dat de mensen die positief testten in het begin die antistoffen al kwijt waren tegen het einde van de test. https://www.news-medical.net/news/20...searchers.aspx In een nieuwe test blijkt dat momenteel maar 1,35% van Tokyo nog antistoffen heeft, iedereen is die dus al kwijt. https://www.nippon.com/en/news/ntv20210330002/ Dit toont nog eens aan dat antistoffen maar een 3 tal maanden in het lichaam blijven. In België zagen we het laatste jaar een gemiddelde 8% antistoffen bij de gezonde volwassen bevolking (onderzoek bij bloed donoren). Al bij al moeten we ondertussen dus ook aan 50% immuniteit zitten, waarschijnlijk hoger. Het heeft gewoon wat langer geduurd dan in Japan. |
|
![]() |
![]() |