![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben ingeënt en zal een boost inenting met plezier laten plaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probleem aan de roots aangepakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat "we moeten iedereen vaccineren" gedoe niet. Wie niet gevaccineerd is, doet het op, en dan is die evengoed nadien "ingeent" als een gevaccineerde he. Oftewel is-ie dood. Waar zit hem dus het probleem ? Hoe meer besmettingen, hoe meer immuniteit nadien he. Dus waarom besmettingen willen tegengaan ? De enige "truuk" van het vaccin is om immuun te zijn zonder "ziek" moeten te zijn, als "ziek zijn" lastig of dodelijk is. Maar dat is toch de enige reden om een vaccin te nemen, om dat stapje "ziek zijn" over te slaan ? Als je, zoals ik vaststel rondom mij, als jonge mens ZIEKER bent van die zotte dosissen vaccin dan van corona, dan heb je toch niks te winnen ? Veruit de meeste 20-ers liggen met 40 graden koorts 1 dag in hun bed met de tweede spuit rondom mij. Terwijl ze enkel maar een snot neus hadden, of niks, toen ze corona hadden. Waarom zouden die een vaccin moeten nemen ? Laatst gewijzigd door patrickve : 28 mei 2021 om 06:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer die besmettingen van vleermuizen zogezegd plaats vonden, waren die in WINTERSLAAP. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 mei 2021 om 06:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De paniek bij de politici is immers afgekoeld en zij beginnen er mee te kunnen leven. En daarna zal corona niets meer of minder zijn dan een ziekte zoals griep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je had moeten zeggen "wees maar gerust, madam, de enige virussen die ge van mij kunt betrappen, zijn die tegen dewelke uw vaccin U ook niet beschermt' ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is trouwens wat helemaal verkeerd gaat: men moet die varianten zo veel mogelijk laten circuleren, in plaats van die willen te vermijden: alle geimmuniseerden door ziekte, en door vaccinatie, krijgen dan VANZELF een update, en ze worden er hoogstwaarschijnlijk niet eens ziek van. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 mei 2021 om 07:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen epidemioloog, enkel een master in de farmaceutische ontwikkeling. Zoals de uitspraken van alle forummers mag je ook die van mij dus met een korrel zout nemen.
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uiteraard, want dat lockdownen had niks met een sanitaire situatie te maken. Dat was gewoon hysterie, en die kan eeuwen duren. Kijk naar de christelijke hysterie die onze contreien gedurende 1000 jaar geteisterd heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ouder artikel de dato 06-07-2020 'leerde' dan weer: “Corona-achtig virus werd al in 2013 naar Wuhan gestuurd” ![]() p.s. Vleermuizen staan die in de meeste gevallen géén model voor vampieren en komen die niet voor in de meeste Dracula prenten? Pijnlijk dat zij de aanstokers geweest zouden zijn want ik was best fan van Vampirella Comics. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 mei 2021 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grappige is dat men destijds maar een klein deeltje van de genetische code van RaTG13 gepubliceerd had, maar dat het WIV in januari 2020 de ganse sequentie ervan postte, die dus van alle labo gekende virussen, het meeste op sars-cov-2 leek. We weten natuurlijk niet in welke mate wat daar gepubliceerd werd, juist is. Deze analyse is nog altijd een van de beste over gans dit verhaal. Meer dan een jaar geleden, en nog steeds pertinent. De elementen daar aangehaald beginnen nu heel stilletjes ook "mainstream" gezegd te worden. https://yurideigin.medium.com/lab-ma...h-f96dd7413748 Laatst gewijzigd door patrickve : 28 mei 2021 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het leven: pakken wat ge kunt krijgen, behalve waar ge spijt voor zult lijden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel de economie werkt heel de tijd 100% capaciteit. Simpel omdat niet zo werken = achteraan bengelen in de concurrentiepositie voor de klanten.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Intussen zijn er rapporten uit Israël waar ze a volonté vaccineren. Met vaccin dus: doden. +60 = x40 -60 = x240 Er zijn al meer dood door het vaccineren dan door covid.
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210528_97469622 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn er bijna......nog een nijdig variantje er bij en zoals ik voorspelde zullen de vaccins niet veel helpen.
https://www.hln.be/wetenschap/een-do...irus~adb68c86/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |