![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot voor kort gebruikte ik ook ccleaner, altijd tevreden van geweest. Toen ik men nieuwe laptop kocht, kreeg ik de raad van een collega met een background in informatica om PrivaZer te overwegen als alternatief.
Het werkt heel efficiënt, erg snel, en geen gezeik bij elke upgrade om toch maar de betalende versie te kiezen. (wat echt vervelende proporties begon aan te nemen met ccleaner...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
waar zitten alle intelligente forummers van weleer? Is er ergens een nieuw forum opgericht waar zij zitten? En waarom hebben ze mij er niet uitgenodigd? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goe poeier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kreim, quoi.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 6 juni 2021 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jan VDB is ook foetsjie. Ik dacht dat hij bij Pasen wel zou terugkeren, maar dat is nu al even geleden.
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Panda:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terecht buiten gesmeten na dat Pedosexuele walgelijke gedoe over een 14 jarige.
Citaat:
Raf is hier inderdaad buiten gepest, net als Pietje, die werkten op de zenuwen van het trollenleger van het Blok. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er hier zoveel die er de brui aan gegeven hebben... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toeval bestaat niet, Dademel.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een heel goeie debater, zeer actief op het forum, maar eind 2012 was hij het getrol van de extreem-rechtse meute beu en is hij weggegaan. Dit is een van zijn laatste bijdrages. Redelijk profetisch, als je het nu terug leest. Als actieve forumleden met 30.000 tussenkomsten het afbollen omdat elk van hun bijdrages per direct een hoop getrol losmaakt is de lol er op de duur wel af. Niet iedereen kan daartegen. En daar spelen ze gericht op... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeps, Alle begrip. Dat Brisbane-accent isni evident!
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |