![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je vliegtuig om middernacht vertrekt moet je test ook na middernacht genomen zijn, anders zit je niet binnen die 48u. De test-centra geven voorrang aan betalende tests voor reizen zodat die na 24u beschikbaar zijn maar in de vakantiedrukte verwacht ik veel problemen, de centra zeggen nu al dat ze die drukte niet gaan aankunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vrije markt zou dat oplossen he, hoe meer vraag, hoe hoger de prijs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De prijzen kunnen variëren om verschillende redenen. De gemiddelde kostprijs voor een test is 38 euro. Veel ziekenhuizen en laboratoria vragen 50 euro maar ik ken een ziekenhuis dat 90 euro vraagt voor een test voor een privé-persoon.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar criminelen denken ook zo, voor ieder excuuske trekken ze de prijs van hun product omhoog. Terwijl het vaak letterlijk gratis aan de bomen groeit. Zelfvoorziening moeten we bereiken. Eerst de basis terug winnen, dan de rest. We kunnen perfect grondwater oppompen en leven van wat er op onze grond groeit.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 7 juni 2021 om 08:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Nu worden er inderdaad relatief weinig testen gedaan. In de vakantie gaan ze een stormloop krijgen en ook in de weekends, wat nu meestal niet het geval was. En de mensen van de labo gaan misschien zelf ook graag op verlof. Of gaan ze daar ook vakantiewerkers aanzetten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Want als mijn (ver)huurder in dezen gezond verstand heeft, zal hij/zij dat op andere terreinen waarschijnlijk ook vertonen, met name ten aanzien van onze huurovereenkomst.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 7 juni 2021 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb me al eens blauw betaald voor een niet-overheidstest die wél door de overheid wordt erkend (dus geen vrije markt, maar veel slechter) omdat de resultaten van de gratis test te laat zouden zijn binnengelopen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ja, natuurlijk reageert UNIA, vele mensen nemen geen vaccin uit religieuze overtuiging, en wie zijn dat denk je? (Hint: geen katholieken)
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar zij zijn wel echte antivaxxers.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had tot mijn grote verbazing op de twee plaatsen mijn resultaat binnen de 12 uren. Ze maken de mensen tegenwoordig zo zot als een voordeur als ze het al niet zijn....de media op kop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Leve de vrije markt.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens de vakantie begint, na examens en dergelijke, kunt ge 12 uren wachttijd wel op uw buik schrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |