![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Bent u die multiculturele maatschappij BEU ? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
153 | 64,83% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
83 | 35,17% |
Aantal stemmers: 236. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mekka water was da?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Niet altijd,maar hij heeft er ALTIJD THUIS.Wat is het altijd of soms.Zoals de meeste moslims hun geloof belijden,als het hun past.EN NIET ALTIJD
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staat dat hij het niet altijd DRINKT, maar het wel altijd IN HUIS heeft... Wat snap je niet aan die zin?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Naijim als u geen geblijt wil horen vertrek dan waar er geen geblijt is.Want die bruine doen nikks anders of blijten hier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En maar leuteren over de weldaden van de multiculturaliteit. En maar afgaan als een gieter als het erop aankomt tekst en uitleg te geven. Je bent echt een zielig flikkertje. Weet je wat, vraag eens aan de islamitische component van die multiculsamenleving hoe ze denken over flikkertjes en welke behandeling ze flikkertjes voorschrijven. Een wereldvreemde flikker als jij vind een islamitische moskeeluchtdoop waarschijnlijk een cultureel verrijkende belevenis ! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toen begon het schelden... Zó voorspelbaar, die rechtse jongens...
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Najim ik blijt niet hoor,maar jullie dagelijks.Als het hier niet goed is waarom dan nog blijven,ik weet het hier kan je profiteren zo lang het nog kan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
In Opel Belgium werkt een homo die Paul heet (+- 50 jaar met een snor) en iedereen kent hem daar. In zijn team zitten Marokkanen en Turken en nog nooit iemand die heb ook maar uitschold, integendeel zelfs. Als er gesproken wordt over relaties hoeft hij ook niet stil te zitten luisteren, want ook hij praat dan over zijn mannelijke partners. (Ik heb daar ooit gewerkt aan een lijn daarnaast). Zijn droom was om ooit een relatie te beginnen met een homo die bovendien een zoon van 18 had... ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De oplossing is,vreemdelingen die zich niet aanpassen buiten,zo zal er al veel bespaart worden.En er geen meer toelaten,men kan zelfs geen zorg meer dragen voor onze volk.Kijk eens door wie het ocmw de werkloosheid overspoeld wordt.En nog even terherinering onze gevangenissen 2derde en wie betaald dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Maar de katholieken gaan die homo s nog niet van het hoogste gebouw gooien,zoals die achterlijke islam gelovige
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zoals een imam in Gent die het goed vondt dat 4 vrouwen vermoord werden door een moslim .Wat een prachtig geloof
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |