![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liefst gesteund door zaken in het genre van 'kom op tegen kanker' en artsen die preventieve boodschappen verzorgen. Ik zal eens komen kijken naar je eerste kongres ... om te zien hoeveel mensen met de auto gekomen zijn. ps: ik doe persoonlijk wel mijn best om, waar mogelijk, zuinig te rijden. Zelfs al ben ik hobby-ist-motorrijder.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() rokers anders ineens een gele ster op de mouw ofzo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat is het nut van iemand die met de wagen rijdt om te gaan vissen? wat is het nut iemand die met de wagen rijdt naar zijn vakantiehotel in lloret de mar? als elke nutteloze autorit zou vervangen worden door een nutteloos sigaretje, de lucht zou veel zuiverder zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daarom pc afpakken van Yossarian, want verbruikt elektriciteit (milieuvervuilende), geen eten meer voor Yossarian, want wordt geleverd door vrachtwagens, geen waterleiding meer voor Yossarian, want de leidingen in de grond werden gelegd door graafmachines......... Get real! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Start een andere thread over auto's. Vele rokers beseffen het weer niet. Een roker is zo associaal, dat hij niet beseft een last te zijn voor niet rokers. Een voorbeeldje: Bij ons op het werk zijn er door de Vlarem aanpassingswerken gebeurd. Dat wil zeggen, een apart rokerslokaal. Nu vinden de heren rokers plots dat ze afgezonderd worden, niet willen eruitzien als vissen in een bokaal. Ze roken gewoon door in de rook-vrije ruimtes, want anders worden ze gediscrimineerd! Dat de niet-roker gediscrimineerd wordt, beseffen ze niet. a) dragen evenveel bij aan de gezondheidszorg, maar de kans is minder groot dat ze er gebruik van maken. b) de extra kosten voor het rokerslokaal worden in een andere vorm niet toegepast aand eniet-rokers c) rokers beschouwen hun gedrag als een maatschappelijk aanvaard feit, dus de niet rokers moeten die hinder maar ondergaan, of ze het willen of niet. Rook voor mijn part zoveel je wil, want je betaald ook meer belastingen, dat weet ik maar al te goed.. Alleen, hier een paar regels waaraan je je moet houden, en je zal me nooit horen. a) ruim je assen ZELF (wat rokers zelden doen) fantsoenlijk op. b) laat nergens peuken slingeren. c) aanvaard dat er plaatsen zijn waar je niet mag/kan roken. d) leer eens dat roken bij kinderen een verkeerd voorbeeld is. e) zorg dat diegene die na je komt, geen last heeft van jouw stank. f) als je echt roken wil en je bent ergens waar het wemelt van niet-rokers, ga naar buiten. En om die domme opmerkingen van die 'auto's en vrachtwagens en bull-shit' te ontkrachten: [size=5]IK SCHIJT TOCH OOK OP HET TOILET EN NIET VLAK LANGS JE BORD ALS JE AAN HET ETEN BENT!!!![/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het is je geraden om dat inderdaad niet te doen,neem dat iedereen zo zou beginnen! Zeg nu zelf het zou geen zicht zijn he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat de rokers betalen. Ik denk met 4,45€ per 25 sigaretten dat dit dus betaald is!
Waar gaan wij naartoe? Bij betalen 2005 op de rioleringen via waterheffing factuur. Toeval of niet maar de vlaamse watermaatschappij is overgenomen op hetzelfde moment. Huishuren stijgen circa 11% in 2004 Benzine staat circa 1,20€/liter Enfin zo van alles, zelfs een pak frieten wordt stillaan een dure maaltijd. Laten we eerder eens een discussie maken over "hoeveel moet men verdienen in 2005 om nog tot de maatschappij te behoren?" Laatst gewijzigd door Mambo : 13 december 2004 om 22:58. |
![]() |
![]() |