![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() >>De Gucht: Vlaams Belang wordt geleid door fascisten
Sam: Verbelgiste Linkse "Democraten" (VLD) wordt geleid door hoenders!
#22 |
Banneling
|
![]() De zucht is gewoonweg een kloteventje dat aan de tafel wil zitten ten koste van alles,een grote profiteur die geen zak kent van de Vlamingen,denkt van een superwezen te zijn door de kont te likken van het konijn.Nu nog de pruimen erbij en we hebben een stoofpotje
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() de voorstellen van het vb zijn gebaseerd op nationaliteit ..maar aangezien dat in dit land niets voorsteld vond de francophone rechtspraak dit niet kunnen.
|
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Gucht zijn invloed in de VLD is aanzienlijk gedaald. hij is zeker niet representatief voor de VLD.
|
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() indien dewinter een fascist is kan hij het wel schudden om zijn ambities waar te maken. fascisme pakt niet in vlaanderen. mensen stemmen op het blok omdat ze het verband tussen vreemdelingen en criminaliteit merken en omdat ze vinden dat de andere partijen er een potje van maken. niet omdat ze fascisme willen.
als het VB iets te fel de repressieve en totailitaire toer opgaat zodanig dat het de mensen ambeteert, zal het rap gedaan zijn met het VB. hoog tijd dat het VB iets te zeggen krijgt. dat ze open kaart moeten spelen. liefst lokaal, in 1 of andere stad. gevolgd door de kritische ogen van een onafhankelijke pers, uiteraard. 'zo hoort dat in een democratie', nietwaar filip? |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Misschien eerst eens de betekenis van faiscist opzoeken. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Ik hoor hier veel De Gucht is een idioot , dom of anti-vlaams..maar veel zinnige argumenten zijn hier duidelijk zoek...
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Karel De Klucht doet zijn naam weer alle eer aan... ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Burger
|
![]() dat de VLD splitst is nog slechts een kwestie van tijd.
10 Jaar nog als één partij? als ze dat al halen... of een zeer ernstige koerswijziging. we zien wel.
vrije meningsuiting volgens nadine=polly=.... "[size=1]dat ik er in geslaagd ben een antisemitische islamsite in Nederland door de overheid heb kunne van Internet halen." [/size] [size=1]"maar morgen zal ik in versnelling treden,want met de laatste tekst van de moderator is ook hier een grens overschreden[/size] [size=1]Dat legt dus volkomen uit waarom antisemitisme expliciet op dit forum(politics.be)toegelaten is.Voor hoelang?dat zal daarna niet meer van mij afhangen[/size] |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het is zoals een omhooggevallen spermatozo(t)iëde, die in een plukje haar is terechtgekomen en een vochtig plekje vond, wat uren later een verbond aanging met verdwaalde eicel met alle gevolgen vandien : 40 jaar later blijft er enkel een stuk pretentie over ![]() annemie zal het weer niet graag horen ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 12 december 2004 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Als Karel De Klucht een democraat is, dan ben ik met veel plezier een volbloed anti-democraat.
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#38 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Onlangs zei hij nog: FDW is leider van Vlaams Belang en is een facist. Kareltje staaf es jouw verwijten, dan kunnen we er es over nadenken. Of heb je er geen, als dat zo is, stop dan... voor uw eigen bestwil ![]()