Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 12 december 2004, 19:36   #21
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

>>De Gucht: Vlaams Belang wordt geleid door fascisten

Sam: Verbelgiste Linkse "Democraten" (VLD) wordt geleid door hoenders!

Sam is offline  
Oud 12 december 2004, 19:49   #22
Gargamel
Banneling

Standaard

De zucht is gewoonweg een kloteventje dat aan de tafel wil zitten ten koste van alles,een grote profiteur die geen zak kent van de Vlamingen,denkt van een superwezen te zijn door de kont te likken van het konijn.Nu nog de pruimen erbij en we hebben een stoofpotje
Gargamel is offline  
Oud 12 december 2004, 19:53   #23
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C uit W
De Gucht is een ezel, en dat meen ik.
De Gucht is inderdaad een ezel, maar blijkbaar heeft hij toch nog eens heldere momenten... Tis wel triest dat hij dat nu pas door heeft...
Oud 12 december 2004, 19:56   #24
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
De Gucht is inderdaad een ezel, maar blijkbaar heeft hij toch nog eens heldere momenten... Tis wel triest dat hij dat nu pas door heeft...
Verstand komt met de jaren,maar je moet nog hersenen hebben om het op te slaan
Gargamel is offline  
Oud 12 december 2004, 21:08   #25
ilfalco
Minister-President

Standaard

de voorstellen van het vb zijn gebaseerd op nationaliteit ..maar aangezien dat in dit land niets voorsteld vond de francophone rechtspraak dit niet kunnen.
ilfalco is offline  
Oud 12 december 2004, 21:16   #26
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

De Gucht zijn invloed in de VLD is aanzienlijk gedaald. hij is zeker niet representatief voor de VLD.
Ambiorix is offline  
Oud 12 december 2004, 21:16   #27
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

indien dewinter een fascist is kan hij het wel schudden om zijn ambities waar te maken. fascisme pakt niet in vlaanderen. mensen stemmen op het blok omdat ze het verband tussen vreemdelingen en criminaliteit merken en omdat ze vinden dat de andere partijen er een potje van maken. niet omdat ze fascisme willen.
als het VB iets te fel de repressieve en totailitaire toer opgaat zodanig dat het de mensen ambeteert, zal het rap gedaan zijn met het VB.

hoog tijd dat het VB iets te zeggen krijgt.
dat ze open kaart moeten spelen.

liefst lokaal, in 1 of andere stad.
gevolgd door de kritische ogen van een onafhankelijke pers, uiteraard.

'zo hoort dat in een democratie', nietwaar filip?
Mitgard is offline  
Oud 12 december 2004, 21:16   #28
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster
(Belga) Het Vlaams Belang is een partij die [size=3]wordt geleid door fascisten[/size].
Als het allemaal fascisten zijn, warom zitten ze dan nog niet in de nor. OMDAT het niet bewezen kan worden. Waarom kan het niet bewezen worden? OMDAT er geen feiten bestaan die zoiets kunnen bewijzen.
Misschien eerst eens de betekenis van faiscist opzoeken.
lustige lezer is offline  
Oud 12 december 2004, 21:32   #29
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Ik hoor hier veel De Gucht is een idioot , dom of anti-vlaams..maar veel zinnige argumenten zijn hier duidelijk zoek...
neruda is offline  
Oud 12 december 2004, 21:40   #30
khaled
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Ik hoor hier veel De Gucht is een idioot , dom of anti-vlaams..maar veel zinnige argumenten zijn hier duidelijk zoek...
Ik hoor hier veel dat Vlaams Belangers (zowel kiezers als kopstukken) neo-nazi's zijn, fascisten, racisten... maar veel zinnige argumenten zijn hier duidelijk zoek...
...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no...
http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html
khaled is offline  
Oud 12 december 2004, 21:41   #31
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Niet te vroeg victorie kraaien.
Let erop, de VLD zal de eerste partij zijn die het cordon doorbreekt !
de vld zal nog eerder splitsen in een centrum, linkse en rechtse splintergroep en eindigen als de VU in NVA Spirit en ID21...

Karel De Klucht doet zijn naam weer alle eer aan...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 12 december 2004, 21:45   #32
liesl
Burger

Standaard

dat de VLD splitst is nog slechts een kwestie van tijd.

10 Jaar nog als één partij? als ze dat al halen...
of een zeer ernstige koerswijziging. we zien wel.
[size=1]Dat legt dus volkomen uit waarom antisemitisme expliciet op dit forum(politics.be)toegelaten is.Voor hoelang?dat zal daarna niet meer van mij afhangen[/size]
liesl is offline  
Oud 12 december 2004, 21:46   #33
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel
De zucht is gewoonweg een kloteventje dat aan de tafel wil zitten ten koste van alles,een grote profiteur die geen zak kent van de Vlamingen,denkt van een superwezen te zijn door de kont te likken van het konijn.Nu nog de pruimen erbij en we hebben een stoofpotje
voeg daar aan toe dat hij nogal een stukske kan lullen en er de ballen van weet !
het is zoals een omhooggevallen spermatozo(t)iëde, die in een plukje haar is terechtgekomen en een vochtig plekje vond, wat uren later een verbond aanging met verdwaalde eicel met alle gevolgen vandien : 40 jaar later blijft er enkel een stuk pretentie over

annemie zal het weer niet graag horen
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 12 december 2004 om 21:49.
ancapa is offline  
Oud 12 december 2004, 22:22   #34
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
De Gucht heeft spijtig genoeg gelijk....
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 12 december 2004, 22:23   #35
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Als Karel De Klucht een democraat is, dan ben ik met veel plezier een volbloed anti-democraat.
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 12 december 2004, 22:25   #36
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
De Gucht heeft spijtig genoeg gelijk....
één keer al... over Congo Zaire Ruanda Botswana... enz enz enz enz daar is hem de slimste
ancapa is offline  
Oud 12 december 2004, 22:30   #37
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
een fascist weet niet beter
ancapa is offline  
Oud 12 december 2004, 22:37   #38
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bloxbuster
De Gucht: Vlaams Belang wordt geleid door fascisten
12/12/2004

(Belga) Het Vlaams Belang is een partij die [size=3]wordt geleid door fascisten[/size]. Dat zei minister van Buitenlandse Zaken Karel De Gucht (VLD) zondag in het RTL-TVi-nieuws. "Dewinter is een fascist. Men moet zich daar goed rekenschap van geven", stelde De Gucht over de voorman van het Vlaams Belang en de fractieleider van de partij in het Vlaams Parlement. De minister zei bereid te zijn te debatteren met het Vlaams Belang, maar voor hem is het uitgesloten ermee te onderhandelen of in een coalitie te stappen waarvan die partij deel zou uitmaken. (LOR) 8)

Nu hoort ge het ook eens van een democraat !

Voila, recht naar de kern van de zaak. Ik begin De Gucht weer een beetje sympathieker te vinden na zijn veelvuldige capriolen van de laatste maanden.
Oud 12 december 2004, 22:42   #39
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Voila, recht naar de kern van de zaak. Ik begin De Gucht weer een beetje sympathieker te vinden na zijn veelvuldige capriolen van de laatste maanden.
Ik ook. 't Werd inderdaad tijd dat hij nog eens een boertige uitspraak deed tegen het Vlaams Belang. Uitstekende publiciteit voor onze partij. Net zoals zijn uitspraken over "mestkevers" en zo. Heerlijk! Levert ons iedere keer weer stemmen op.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 12 december 2004, 22:50   #40
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Ik ook. 't Werd inderdaad tijd dat hij nog eens een boertige uitspraak deed tegen het Vlaams Belang. Uitstekende publiciteit voor onze partij. Net zoals zijn uitspraken over "mestkevers" en zo. Heerlijk! Levert ons iedere keer weer stemmen op.
Wat wil je anders, je klets uit je nek , je verwijt.... maar zonder argumentatie

Onlangs zei hij nog: FDW is leider van Vlaams Belang en is een facist.

Kareltje staaf es jouw verwijten, dan kunnen we er es over nadenken. Of heb je er geen, als dat zo is, stop dan... voor uw eigen bestwil

Sam is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be