Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 12 december 2004, 22:09   #21
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

[quote=Fieseler]
Citaat:
Een onfatsoenlijke leugen!
De Decker heeft net het tegenovergestelde gezegd: [font=Arial Black]OMDAT [/font]men hun dotaties niet heeft afgenomen heeft men het Vlaams Belang gelegitimeerd heeft hij gezegd. En [font=Arial Black]daarom[/font] moet er gepraat worden met het Belang voor eventuele coalities omdat bij de volgenden verkeizingen het cordon zal worden doorbroken.
toch éne die goed geluisterd heeft !!

[size=5]Verhofstadt : "heb ge dat goed gehoord ?!"[/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 12 december 2004, 22:11   #22
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Dat daems zich zou bezig houden met zijn problemen zoals SABENA en DHL !!! zaten we nu met 10.000 werklozen minder !!!!!!!!!!!!!!

dat hij eerst het geld van SABENA snel recupereert en het investeert in Vlaanderen !!!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 12 december 2004, 22:41   #23
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yossarian
Dedecker meende voorts dat het Vlaams parlement de dotatie van het Vlaams Belang had moeten afnemen. "Als je dat niet doet, legitimeer je die partij", aldus Dedecker.
Het eerste verstandige woord dat ik hoor van Dedecker.
Oud 12 december 2004, 22:42   #24
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Waar is dit debat herbeluisterbaar?

Zo te zien is de linkerzijde weer leugens aan't verkondigen.
VRTnieuws.net

naar benenden scrollen en dan naar onderwerp
Oud 12 december 2004, 22:51   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
toch éne die goed geluisterd heeft !!

[size=5]Verhofstadt : "heb ge dat goed gehoord ?!"[/size]
Er zijn er wel meer die het goed gehoord hebben maar ook een aantal die het liever anders horen dan het gezegd werd.

Eigenlijk is het vrij duidelijk al direct na de aanvang van het bericht. Kijk maar...

Citaat:
(Belga) Jean-Marie Dedecker (VLD) meent dat men moet praten met het Vlaams Belang. "Als men met iemand praat, gaat het ook over samenwerking en coalities", zo verklaarde Dedecker zondag in De Zevende Dag (VRT).
Praten over regeringsdeelname en tegelijktijd pleiten om de partijdotatie van dezelfde partij te ontnemen lijkt me niet erg consequent noch geloofwaardig.
Oud 13 december 2004, 08:52   #26
Vanaspe
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Wel nu breekt mijn klomp!

Leg mij eens uit waar het verschil zit tussen hetgeen jij nu zegt en hetgeen ik heb gezegd?

ik herhaal voor de derde keer: en deze keer heb ik het debat nog eens goed beluisterd: "het belang is niet veroordeeld voor hetgeen ze vandaag de dag in hun programma shcrijven mijnheef Bracke...ik ben het moe om dit debat altijd te moeten voeren met het Belang...men heeft de kans gekregen om de dotaties af te pakken en men heeft het niet gedaan..men moet maar eens stoppen met hypocriet te zijn... ofwel doe je het ofwel niet...men heeft beslist het niet te doen en daarom geef je ze de legitimiteit om met hen te praten in het parlement...en als er gepraat wordt is dat om coalities mee af te sluiten"

begrijpend lezen?
wablief?
Dat is pas duidelijk! (En inderdaad net hetzelfde wat Jonas zei) Het is toch weer opvallend hoe de linkerzijde graag de waarheid verdraaid. Zelfs na deze post van Fiesler zijn ze nog overtuigd van hun gelijk.
Vanaspe is offline  
Oud 13 december 2004, 09:54   #27
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Heb niet naar de 7de gekeken, maar ik meen dat Dedecker al lang pleit voor de opheffing van het Cordon.
Ik denk dan ook dat J-M inderdaad bedoelde dat door het NIET afnemen van de dotaties, het Vlaams Belang als legitieme partij moet worden beschouwd.
Het is het een of het ander.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be