Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 juli 2021, 08:04   #21
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Geen racisme maar discriminatie en nog wel onterecht.
Want gevaccineerden kiezen tenslotte zelf en vrijwillig voor het risico om door vaccinatieschade in het ziekenhuis te belanden terwijl ongevaccineerden daar voor niks tussen zitten.
Gevaccineerden worden de oorzaak van de volgende lockdown en zijn dat al meer dan een jaar voor het kunnen blijven in stand houden van de coronazwendel met onwettige maatregelen.
Ze beseffen en begrijpen nog steeds niet hoe ze misbruikt worden in het politieke corona-verdeel en heers spelletje, ook tegen zichzelf.
Ok, stel dat je hier 100% gelijk hebt. Dan moet iemand hier van profiteren. Van lockdowns en maatregelen profiteert niemand. Bedrijven sluiten of maken minder omzet, mensen die niet op cafe en restaurant kunnen gaan enz dat zijn allemaal BTW inkomsten die de overheid kwijt is. Dus de overheid heeft daar alvast niks aan. Waarom dan al die moeite doen van vaccinatiecampagnes op te zetten? De overheid vindt eindelijk dat ze te veel belastingen kregen van ons dus wil ons helpen door lockdowns te doen? Politiekers haten geld?
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2021, 08:53   #22
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ok, stel dat je hier 100% gelijk hebt. Dan moet iemand hier van profiteren. Van lockdowns en maatregelen profiteert niemand. Bedrijven sluiten of maken minder omzet, mensen die niet op cafe en restaurant kunnen gaan enz dat zijn allemaal BTW inkomsten die de overheid kwijt is. Dus de overheid heeft daar alvast niks aan. Waarom dan al die moeite doen van vaccinatiecampagnes op te zetten? De overheid vindt eindelijk dat ze te veel belastingen kregen van ons dus wil ons helpen door lockdowns te doen? Politiekers haten geld?
Dat de staat België armer wordt, wil niet zeggen dat de politiekers zelf armer worden. Integendeel, dit geeft hun een hoop opportuniteiten voor zich zelf te verrijken.
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2021, 08:59   #23
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Dat de staat België armer wordt, wil niet zeggen dat de politiekers zelf armer worden. Integendeel, dit geeft hun een hoop opportuniteiten voor zich zelf te verrijken.
Logisch. Gij wilt toch ook geen carrière-opportuniteiten missen op jouw werk? Ofwel?
Oud 22 juli 2021, 13:41   #24
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ok, ik ga een poging wagen...
Narcistische psychopaten die nu regeren hebben enkel tot doel: macht en geld, daarvan hebben ze nooit genoeg en daarvoor gaan ze over lijken...jouw lijk.
Daarvoor zul jij als burger je rechten en welvaart moeten opgeven en liefst vrijwillig uit angst...daarvoor verzinnen ze de onnozelste en belachelijkste truken.

Door lockdowns en maatregelen worden mensen gebroodroofd, de horeca enz..gaat failliet waardoor de middenstand VERDWIJNT, economisch wordt het een PUINHOOP waarvoor de politiek jou en elke burger kan komen pluimen om de rotzooi die ZIJ ervan hebben gemaakt te betalen.
Jóuw belastingscentjes worden door de barmhartige politiek kwistig uitgedeeld aan handelaren/middenstand als steunmaatregelen voor de puinhoop die ZIJ veroorzaken door maatregelen, met de miljárden, én ze laten achterpoortjes open zodat er vrijelijk kan gefraudeerd worden met jóuw belastingcentjes en waardoor de staatsschuld de hoogte wordt ingejaagd door....de MAATREGELEN die dienen om jouw zelfbeschikking en zelfs mensenrechten te ontnemen.
Grote warenhuis ketens en multinationals, waar niet zelden politici belangen in en banden mee hebben, nemen de hele middenstand over en zijn gemakkelijk politiek te 'sturen' - lees: de bevolking in de tang te nemen door chantage om gehoorzaamheid af te dwingen==> dictatuur===>mácht.
De middenmoot gaat eruit, er blijven enkel nog enkele heel rijken en een massa armen over, (die telkens gepluimd blijven worden om hen arm te houden) de kloof rijk-arm wordt groter gemaakt.

De BTW inkomsten die de politiek misloopt doordat mensen niet meer op café of restaurant MOGEN gaan is de politiek hun schuld: je mág immers niet...maar geen nood, die BTW die ze mislopen, die komen ze binnenkort wel halen, daar moet je niet aan twijfelen...bloeden zul je tot op het niveau van de bosjesmannen in afrika zonder nog een nagel om aan je gat te krabben, je spaargeld zul je ook afgeven om solidair te zijn en om de economie te kunnen redden die de politiek opzettelijk en daarvoor vernietigd heeft.

Lockdowns, maatregelen en de hele coronahoax hebben meerdere doelen:
Burgers die overblijven na vaccinatie te verarmen, onze welvaart vernietigen en de burgers op de knieën krijgen, slaven zonder rechten die gedwongen zullen moeten gehoorzamen.
Macht en geld.
En daarvoor dwingen ze burgers om zich vrijwillig te euthanaseren op allerlei listige en walgelijke, intimiderende en misleidende manieren want verplichten tot vaccinatie om dood te gaan kunnen en willen ze niet want ze willen niet verantwoordelijk gesteld worden voor vaccinatieschade.
Vaccinatie is (zelf)moord met voorbedachte rade, zo simpel is het maar de slachtoffers moeten het vrijwillig willen.
Dat is mijn mening.

Laatst gewijzigd door Oma : 22 juli 2021 om 13:41.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2021, 15:44   #25
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Je moet in rekening brengen dat veel mensen geen tijd willen of kunnen besteden aan zoeken achter de gemakkelijk geserveerde propaganda.
Bvb ik ben sinds corona quasi uitsluitend in deze sectie actief, terwijl corona me eigenlijk geen zak interesseert. De posts die ik hier maak zie ik als puur verlies van tijd, ik heb ander en interessanter werk.
Maar, ik heb enig besef en enig verantwoordelijkheidsgevoel, en vooral, ook enige gelegenheid (die veel niet hebben), als groot voorstander van vrijheid.
Tegen de nazi's en hun aanhang ageren zie ik als mijn plicht, als een kost van vrijheid.
Maar ZONDER zelf te beginnen doen wat de nazi's doen: misleiden, selecteren, liegen.
En daarom dien ik spijts mijn desinteresse toch wat te leren over virussen en epidemies en vaccins en immuunsysteem.

Ik wil ook waarschuwen voor iets: tweedeling. Verdeel en heers. Want dat is typerend wat overheid & aanhang doet: mensen in kampen steken om tegen elkaar op te zetten.
Ik laat me daar niet aan vangen. Er zijn 3 standpunten: voor, tegen en neutraal maar misleid. De meesten zijn feitelijk dat laatste. Je mag die niet over één kam scheren met een ander standpunt.
Maar toch heeft de slang de meeste onder hypnose of in wurggreep en staat ge daar met al uw gelezen lectuur die in dovemansoren valt.
“Want ik wil naar concert X gaan en naar land Y.”

Ver-schrik-ke-lijk

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be