![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Logisch. Gij wilt toch ook geen carrière-opportuniteiten missen op jouw werk? Ofwel?
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Narcistische psychopaten die nu regeren hebben enkel tot doel: macht en geld, daarvan hebben ze nooit genoeg en daarvoor gaan ze over lijken...jouw lijk. Daarvoor zul jij als burger je rechten en welvaart moeten opgeven en liefst vrijwillig uit angst...daarvoor verzinnen ze de onnozelste en belachelijkste truken. Door lockdowns en maatregelen worden mensen gebroodroofd, de horeca enz..gaat failliet waardoor de middenstand VERDWIJNT, economisch wordt het een PUINHOOP waarvoor de politiek jou en elke burger kan komen pluimen om de rotzooi die ZIJ ervan hebben gemaakt te betalen. Jóuw belastingscentjes worden door de barmhartige politiek kwistig uitgedeeld aan handelaren/middenstand als steunmaatregelen voor de puinhoop die ZIJ veroorzaken door maatregelen, met de miljárden, én ze laten achterpoortjes open zodat er vrijelijk kan gefraudeerd worden met jóuw belastingcentjes en waardoor de staatsschuld de hoogte wordt ingejaagd door....de MAATREGELEN die dienen om jouw zelfbeschikking en zelfs mensenrechten te ontnemen. Grote warenhuis ketens en multinationals, waar niet zelden politici belangen in en banden mee hebben, nemen de hele middenstand over en zijn gemakkelijk politiek te 'sturen' - lees: de bevolking in de tang te nemen door chantage om gehoorzaamheid af te dwingen==> dictatuur===>mácht. De middenmoot gaat eruit, er blijven enkel nog enkele heel rijken en een massa armen over, (die telkens gepluimd blijven worden om hen arm te houden) de kloof rijk-arm wordt groter gemaakt. De BTW inkomsten die de politiek misloopt doordat mensen niet meer op café of restaurant MOGEN gaan is de politiek hun schuld: je mág immers niet...maar geen nood, die BTW die ze mislopen, die komen ze binnenkort wel halen, daar moet je niet aan twijfelen...bloeden zul je tot op het niveau van de bosjesmannen in afrika zonder nog een nagel om aan je gat te krabben, je spaargeld zul je ook afgeven om solidair te zijn en om de economie te kunnen redden die de politiek opzettelijk en daarvoor vernietigd heeft. Lockdowns, maatregelen en de hele coronahoax hebben meerdere doelen: Burgers die overblijven na vaccinatie te verarmen, onze welvaart vernietigen en de burgers op de knieën krijgen, slaven zonder rechten die gedwongen zullen moeten gehoorzamen. Macht en geld. En daarvoor dwingen ze burgers om zich vrijwillig te euthanaseren op allerlei listige en walgelijke, intimiderende en misleidende manieren want verplichten tot vaccinatie om dood te gaan kunnen en willen ze niet want ze willen niet verantwoordelijk gesteld worden voor vaccinatieschade. Vaccinatie is (zelf)moord met voorbedachte rade, zo simpel is het maar de slachtoffers moeten het vrijwillig willen. Dat is mijn mening.
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 22 juli 2021 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
“Want ik wil naar concert X gaan en naar land Y.” Ver-schrik-ke-lijk
![]() |