![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- niet lezen - zit weer te liegen Wat het Crick Insitute zegt is: https://www.eurekalert.org/pub_relea...-pvr060321.php Levels of antibodies in the blood of vaccinated people that are able to recognise and fight the new SARS-CoV-2 Delta variant first discovered in India (B.1.617.2) are on average lower than those against previously circulating variants in the UK, according to new laboratory data from the Francis Crick Institute and the National Institute for Health Research (NIHR) UCLH Biomedical Research Centre, published today (Thursday) as a Research letter in The Lancet. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 22 juli 2021 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het beschermd goed tegen covid, de ongrijpbare.
Maar je wordt aan al de rest ziek.
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Bestaat er genetische immuniteit zonder antilichamen tegen covid19 in je bloed??
sommige mensen worden nooit ziek, al lopen zij in risico zones. dan heb je geen prikje nodig is net als griep, paar griepvirussen worden supersnel afgemaakt door je afweer systeem, zo gaat het ook tegen corona virussen |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat heet het aangeboren immuunsysteem. Blijkbaar is het vooral bij kinderen nogal stevig beschermend tegen corona. In vele gevallen is dat systeem niet toereikend, en moet het adaptieve immuunsysteem bijspringen (met antilichamen en zo), maar de eerste lijn verdediging is het aangeboren immuunsysteem dat inderdaad in sommige gevallen kan volstaan. Als dat volstaat, zijn daar nadien geen sporen van te vinden, ttz, men zal denken dat je nooit besmet was. In werkelijkheid, maar dit is heel recent onderzoek, "leert uw aangeboren immuunsysteem ook bij", maar men weet niet echt goed hoe en men weet vooral niet hoe dat nadien vast te stellen. Men vermoedt dat die cellen die het meest succesvol de vijand konden aanpakken, zich meer gaan vermenigvuldigen waardoor uw aangeboren systeem nadien ook beter gewapend is tegen een verdere invasie.
Laatst gewijzigd door patrickve : 23 juli 2021 om 05:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan als risicopatiënt dus kiezen: je laten vaccineren of baby's eten.
![]() On topic: het komt er dus op aan om eens gevaccineerd minstens elk jaar opnieuw covid te krijgen zodat je steeds beschermd blijft. Als je het enkele jaren niet opdoet wordt het weer gevaarlijk ... let the beast go ...
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was mijn idee van in het begin: rap door die zure appel bijten, en hup, we zijn klaar. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 juli 2021 om 06:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat had niet goed gekomen denk ik. Men wordt echt wel zieker van covid dan van de griep. De hospitalen zouden onder de voet zijn gelopen. De grote meerderheid van de bevolking zou een groot deel van de maatregelen toch zelf hebben genomen. Er zouden voedsel- en bevoorradingsproblemen hebben plaatsgevonden. Buiten dat er een aantal onnodige, belachelijke, ongrondwettelijke en soms contraproductieve maatregelen zijn genomen denk ik dat de overheden niet slecht gehandeld hebben voor het belang van de eigen bevolking op dat moment. De rekening volgt natuurlijk nog.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Veel erger dan wat men GEDWONGEN heeft kan het in elk geval niet worden zou ik denken. Mensen die niet meer gaan werken, verliezen dan hun baan, en iemand anders die wel de moed heeft kan dan die baan inpakken he, en misschien zelfs meer verdienen bij schaarste. Men moet namelijk zijn kost van schrik niet op anderen afwentelen. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Soit, ze doen maar wat ze niet kunnen laten, ik gebruik datzelfde grondwettelijke recht op zelfbeschikking om te kiezen mij niet vrijwillig te laten vaccineren, ook niet door blufpoker en met loze bedreiging van een onwettige verplichting, ondanks de etiketjes die ze menen mij te moeten opplakken en die mij niet in het minst boeien. En er zijn heel wat meer witte raven dan ze weten maar ze vliegen onder de radar zonder gevolgd te kunnen worden...old school.. ![]()
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noem eens 1 land die het heeft losgelaten en waar je 4 keer zoveel doden had. Japan en Zuid-Korea hebben net minder doden niettegenstaande geen lockdowns en een massa besmettingen, tenzij daar iets anders speelt zoals een bruisbescherming met een ander virus. sep 2020 https://www.news-medical.net/news/20...searchers.aspx |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=260233 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Schepen
|
![]() Uw antenne staat duidelijk gericht naar de onbetrouwbare MSM media. En omdat uw geliefkoosde media mijn bron in het verdomhoekje heeft geplaatst wegens hoog waarheidzoekersgehalte volgt u blindelings hun framing politiek. Arme ziel toch! In plaats van zelf eens dingen na te trekken in plaats van u alles te laten voorkauwen door de waardeloze Mainstream media. Het zal wel gemakzucht zijn zeker die u motiveert?
Gisteren werd er in Duitsland nog een MSM vrouwtje op heterdaad betrapt op bedrieglijke journalistiek: ze had voorafgaand aan een reportage over de overstromingen haar gezicht ingesmeerd met modder om te veinzen dat ze actief had meegeholpen aan de opkuis bij de getroffen bewoners...: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/07...oor-liveversl/ Gelukkig was iemand in staat gebleken om haar walgelijke daad stiekem te filmen... Dat is nu de MSM waar jij geloof aan hecht zie! Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 24 juli 2021 om 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder zou de wereld nu veel beter zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom met een degelijke en wetenschappelijk verantwoorde uitleg over de directe gevolgen van lockdowns op virus evolutie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Schepen
|
![]() Leuk dat al mijn berichten hier dubbel effect gaan sorteren dankzij mijn nieuwe "handtekening" onderaan...
![]() ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 24 juli 2021 om 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij is een onbenul die niet eens zijn partij kon samenhouden, zijn knieval voor complottheoristen en antivaxxers is zielig en pathetisch en zal hem niet redden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"In een aantal Britse supermarkten zijn er problemen met de bevoorrading. Die lijkt onder druk te staan nu steeds meer mensen in quarantaine geplaatst worden. Dat zou te wijten zijn aan de corona-app van het ministerie van Gezondheid die mogelijk besmette mensen aanraadt om zich af te zonderen." https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/07...stofschaarste/ Naar schatting meer dan 600.000 Engelsen zitten thuis in quarantaine, de meesten niet eens aantoonbaar besmet. Zalig, die sociaal nutteloze en geldverslindende chaos.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 25 juli 2021 om 00:00. |
|
![]() |
![]() |