![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ge drugsdealers gaat zoeken, en drugs van hun koopt, en dan naar de politie gaat met die drugs, hebt ge het ook vlaggen.
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, die mevrouw had het schitterende idee van met die drugs naar de politie te gaan, om haar dochter te laten oppakken in de hoop dat die dan een schrik oppakt van het geheel. Ze dacht dat ik zwansde toen ik haar zei dat ze eerder dan haar dochter zou binnen zitten wegens "bezit van." Ze heeft de dope dan maar doorgespoeld in het toilet.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het onderzoek is net begonnen. Ik word moe van die debiele posts die al de dag dat het onderzoek begint een eindvonnis willen.
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ik kan er ook niet aan doen dat hij bekentenissen aflegt of opdaagt voor een afspraak om aan kleine te mogen zitten potelen Laatst gewijzigd door 1207 : 13 augustus 2021 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |