![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: En? Al laten vaccineren? | |||
Ja, ik liet me vaccineren, er is een risico ja, maar ik drink ook al wel eens pint en eet wel eens iets vettigs of snoep. |
![]() ![]() ![]() |
19 | 73,08% |
Neen, ik liet me niet vaccineren, drink geen alcohol, heb geen overgewicht en ik eet altijd supergezond en ik sport elke dag intensief. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 26,92% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helaas laten gemakkelijk manipuleerbare mensen zich vangen. Die keuze kan soms dodelijk zijn. Ziet men regelmatig in het nieuws. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Herinner U over hoe lockdown feestjes schandalig waren zogezegd, omdat zij de lockdown zouden doen "mislukken". Herinner U over alle gezever over hoe het gevaarlijk was dat de jeugd zich zou besmetten vorige zomer. Herinner U over hoe men zich moest laten testen en zich isoleren om de propagatie tegen te houden. Daar heeft niks van gewerkt. We hebben wel degelijk epidemische pieken gehad. Alle gezever over maskers buiten, alle zever over niet op bankjes zitten in het park, alle zever over aan het raampje zitten in de trein, alle gedramatiseer over mensen die dood gingen aan covid. Alle officiele TV zenders hebben niks anders gedaan dan lulkoek over covid verstuurd. Nu zijn ze aan het lullen over het belang van iedereen te vaccineren terwijl het ondertussen ook al duidelijk is dat dat in het beste geval nutteloos, en in het ergste zwaar contraproductief zal zijn. (nog eens, risico personen vaccineren is een goed idee, en het enige dat zinvol is). Kortom, er werd veel meer zever verkocht op officiele kanalen dan op alle fora bij elkaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volg je?
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://covid-vaccinatie.be/nl
275.000 gasten tussen 16 en 18 jaar kunnen inmiddels antwoorden op de vragen in de poll van deze draad. Zij zijn gevaccineerd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is hij gewoon tegen drugs. Consequente mens.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 augustus 2021 om 17:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dan zou ik ook geen alcohol drinken natuurlijk.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier, prins trololo heeft zich laten vaccineren.
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier zit het natuurlijk ook vol met idioten, aan beide zijden. Voor iedere genuanceerde mening heb je iemand die antivax complottheorieën gelooft, maar heb je ook iemand die trouw de arm strekt en blind gelooft wat ze hem op televisie wijsmaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou haast denken dat het in een andere dimensie gebeurde. De anekdote van een ouder koppel uit mijn familie. Die zijn jaren geleden verhuisd naar de boerderij van de gestorven ouders van de man. Ze zaten daar vorige zomer buiten aan een tafeltje. Een jonge agente kwam over de haag kijken. De agente snauwde de "regel". Direct daarop een oudere agent. Die zag het oud koppel, zei iets tegen de agente, die keek nog rap even als een schooljuffrouw naar kleuters, maar ze gingen zonder meer weg. Het voorval spreekt boekdelen. Het was de eerste keer dat ik begon te snappen hoe de post Weimar nieuwe NSDAP Duitse regering indertijd een hele bevolking mee kreeg in een waanzinnig straatje dat eindigde tussen ruines na een wereldoorlog. Ik heb dat nooit goed kunnen begrijpen. Tot het levensecht werd vorig jaar.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Van zulke peilingen krijg je zin in frituur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij vaxers ontbreekt er het aan. En ik merk dat jij wel veel van Facebook weet. Zit je er niet teveel op?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 11 augustus 2021 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sta van maandag op dieet.
Keto dieet.
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar aan de andere kant zijn de theorieën die jij hier komt verspreiden niets om trots op te zijn. beiden zijn idioten die het debat verzieken in mijn ogen. |
|
![]() |
![]() |