![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vriend van ons heeft dat gearrangeerd en het werkt prima. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De deur stond al open.
En dan wilt er hier ene ze absoluut komen intrappen ...
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan nog wel begrijpen bij VTM & reclame zoals ze die nu tonen op TV , maar het zou dan zonder abo moeten zijn (kabelabo niet inbegrepen) !! Zo is dat ook bij het Engelse Freesat & Freeview !! Maar dat men niet meer kan doorspoelen bij het herbekijken , walgelijk !! Maar bv zenders & reclame waar je apart voor moet betalen (Pay TV) ?? Nee !! Freesat: https://www.freesat.co.uk (satelliet) https://www.lyngsat.com/Astra-2E-2F-2G.html https://www.freeview.co.uk (DVB-T2 met de ouderwetse harkantenne) Echter , DVB-T2 in Vlaanderen is dokken !! ![]() https://www.tv-vlaanderen.be/tv-via-antenne
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Adblokker ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Zelfs als je dat pack met tv neemt is er niemand die je dwingt om ook tv te kijken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() pihole
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was mogelijk, zeiden ze, maar dan wordt het duurder...
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Benieuwd hoe Test-Aankoop zal reageren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DVD/Blu-Ray in Win10? Het gaat nog maar je moet al goed op de hoogte zijn welke software je daarvoor gaat gebruiken/installeren. Zou men dat in de Win11 opvangen of het even vriendelijker aanpakken naar die mensen toe die hun cd/dvd/blu-ray's via de PC willen afspelen? In één van de laatste update/grades van Win10 heeft men het toch al terug opgevangen om foto's kleiner/groter te zetten via scroll wiel van de muis want dat in de taakbalk bovenaan gaan zetten was te ver gezocht. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zinloos om dit op te zeggen want er wordt voor een pack betaald, anders betaal je alle overige diensten afzonderlijk en wordt het duurder. Die vaste telefoon is blijkbaar altijd inbegrepen in een pack. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet, behalve wat verontwaardiging uiten.
Juridisch valt er niets te winnen. Laatst gewijzigd door Rudy : 10 augustus 2021 om 19:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er iemand op dat nummer belt dan neem ik zelfs niet meer op omdat het 9 kansen op 10 zo'n callcenter is dat zich presenteert voor Microsoft en zegt dat er een probleem is met de account. We gebruiken Wigo 5 waarmee we altijd overal kunnen bellen zonder bijkomende kosten. Maar ja, die telefoons staan niet in mijn weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat ze maar doen hé, Netflix en co zullen het graag zien gebeuren.
Voor heel wat mensen gaat de gewone kabel tv of digitale tv eruit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Europa. Blijkbaar betreft het een kartelafspraak.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |