![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Enig idee hoe gevoelig die hun oogjes en oortjes zijn ? Voor je het weet zijn ze blind of doof of nog erger houden er een trauma aan over. ![]() Afvoeren die handel ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 augustus 2021 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor DM is het ook komkommertijd. Bladvulling omdat er anders niets nieuws te vertellen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan pas zou duidelijk worden hoe rampzalig slecht de luchtverversing in de meeste klaslokalen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er hier een paar politiek geïnspireerden een spelletje aan het spelen zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doen zoals vroeger en de kinderen een Gesundheit pass geven met zegeltjes.
Iedere maand dat ze gezond zijn mogen ze een zegeltje plakken. Ze gaan dolletjes zijn met hun zegeltjes.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom hebben die allemaal zo een soort veiligheids bretellen aan?
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu, één of andere relnicht op Twitter beweert dat enkel "cisgender hetero's" hier sex in zien ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() I did nazi dat cumming
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had ik nog niet eens op gelet.
Dat is rare speelkledij. Nu ja ieder diertje zijn pleziertje. Maar niet met de kindjes er bij.
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben een beetje achterop denk ik.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zich identificeren naar uw biologisch geslacht.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Schepen
|
![]() Onze kinderen horen bang te zijn voor "onze" politici die samenzweren met "onze" virologen die ons allemaal bang willen maken voor alles wat ook maar het minste verband houdt met Covid...
Deze satanische club wil onze maatschappij muilkorven en ten gronde richten zodat zij de Duivel op ons kunnen loslaten als de dictatuur definitief gegrondvest zal zijn... Ze zijn zo dogmatisch in hun gelijk willen halen dat het creatuur Marc Van Ranst zelfs (zoals vandaag) op rechtbankzittingen verschijnt zonder advocaat omdat hij lak heeft aan de maatschappij en de gebruikelijke regels... Hun wil is wet en iedereen hoort dat te weten. Een advocaat voor Van Ranst is dan ook beslist overbodig! De nooit door het volk verkozen Van Ranst IS DE WET (in samenspraak met vaak niet-verkozen politici zoals onze Minister van Binnenlandse Zaken die nog niet eens deftig de slachtoffers van de watersnoodramp kan bijstaan).
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 11 augustus 2021 om 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoek jij nooit eens iets op?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zulke zaken nooit.
Met jullie vieze woorden altijd.