![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bij vrouwen heb je 2 soorten denk ik? Vrouwen die kunnen rijden en helemaal niet opvallen in het verkeer. Andere die overal in de weg staan/rijden en helemaal nooit van "anticiperen" gehoord hebben, "zondagsrijders" vind je ook bij mannen, maar minder. Die laatsten zullen je ook nooit laten invoegen in een file maar je duidelijk de pas afsnijden.
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu sinds dat ongeval hou ik een beetje in het oog welke categorie chauffeurs het zijn die zo gat plakken, wel op het gevaar af van seksist genoemd te worden, 80% van die gatplakkers zijn vrouwen zo tussen de 18 en de 35 ongeveer. Voila den Hoomer heeft zijn bijdrage weer maar eens geleverd. ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In de andere draad herstel ik gewoon wat het evenwicht en weerleg uw eenzijdige benadering van de verkeersproblematiek aangaande fietsers en duid ik op het feit dat de auto nu eenmaal een veel dodelijker vervoermiddel is dan een fietser of voetganger. Als frequent fietsers en automobilist heb ik de nodige ervaring om daar een goede kijk op te hebben.
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bijdrage #68 van Bleu Sky op mijn draadje; "Meer verkeersdoden hoe zou dat komen"?
Berichten: 5.716 Standaard Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Schelfie Bekijk bericht Hij is niet zo erg als Vandenberghe, maar ik kan me nog ergens herinneren dat hij juigde toen een bende agressieve wannabe Tom Boonekes een chauffeur het ziekenhuis insloegen omdat hij op een jaagpad reed waar hij mocht rijden om tot aan zijn huis te komen... Ik ben voor kordaat optreden en zaken in de kiem smoren teneinde ze niet te laten ontsporen. Helaas is door het totale gebrek aan controle en straffeloosheid het omgekeerde waar. En dan zijn burgers geneigd of worden ze gedwongen zelf het recht in eigen handen te nemen natuurlijk. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171004_03112840 Ik heb trouwens geen weet dat die man daar reed om naar zijn huis te gaan en daar mocht rijden. https://www.hln.be/zutendaal/18-maan...laan~adf91267/ __________________ Ignorance is bliss Zijn draadje hier is duidelijk niet meer dan zich eens afreageren op de automobilisten die schijnbaar overal in zijn weg rijden en dan pedagogisch mogen afgeklopt worden ......
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik hou "altijd" in de gaten welke chauffeurs er rond mij zitten, ik haal de prutsers er zo uit en let er extra voor op. Een chauffeur met wat kmters op de teller haal je er ook zo uit. Alleen al door zijn/haar soepel meegaan met het verkeer, zelfs al rijdt ie soms wat harder dan toegelaten. Die rijden je ook zelden of nooit klem door naast je te komen rijden als je zelf iemand moet voorbij gaan.
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als fietser ben ik eerder van het normale type en ook daar ervaar ik de agressieviteit van andere zwakke weggebruikers, minder van auto's. Die stoppen tegenwoordig heel gemakkelijk om de fietser en de voetganger door te laten. "Je moet ze uiteraard de tijd/kans geven je op te merken".
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 12 augustus 2021 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Manmanman wat een brolenquête
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of worden die verkocht met aggressieve/opgefokte software? ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Soit bij nieuwe wagens zou wel eens volgende kunnen komen, in 2022 of wat later. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 15 augustus 2021 om 10:24. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Vers van de pers, Belgische agressieve automobilist probeert andere automobilist van de baan te rijden en bedreigt hem met een ijzeren staaf;
https://www.hln.be/zedelgem/waanzinn...n-af~a40a459f/ Het is nogal iets met al die zotte automobilisten!
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Denk ik ook.
Ik ben redelijk vertrouwd met het verkeer in Nederland, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Italië en natuurlijk hier. Naar mijn ervaring rijden we overal ongeveer op dezelfde manier. Wat je moet beseffen is dat als je vb in een grote Italiaanse stad rijdt zoals Rome of Milaan of Firenze of Napels (ik heb daar gereden, meermaals) dat je dan niet vertrouwd bent met de stad. Die andere verkeersdeelnemers zijn dat wel. Je moet daar dus niet het haantje de voorste uithangen maar als je rustig de stroom volgt en geen gekke dingen doet is er geen enkel probleem. Een GPS is in die steden wel een zegen. Mis je ergens een afslag, geen rare dingen doen, de GPS zet je wel terug op het goede spoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Blij zeker? Gekken heb je overal hoor, "ook" onder de automobilisten.
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/de-krant/kort-lon....google.com%2F
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat de rommel die de nazi's overal in de weg zetten de eerste oorzaak zijn.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |