![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol wat gaat hem doen? De Taliban steunen?
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof dat dat al aan de gang was volgens bepaalde teksten op het net.
Of die waar zijn daar heb ik géén idee van. Intussen ... Staatssecretaris Mahdi ziet versoepeling voor gezinshereniging niet zitten: ‘Zo creëer je nieuw gigantisch migratiekanaal’ Bestaat er al géén migratiekanaal uit het Afrikaanse continent naar de EU toe, dat waar toch vele Europeanen niet echt een boodschap aan hebben volgens bepaalde teksten. Die versoepeling zou inderdaad een nieuw migratiekanaal in de hand kunnen werken waar velen even handig gebruik gaan kunnen van maken?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 augustus 2021 om 06:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Linkse partijen over de hele wereld zijn heel blij dat het islamofascisme de macht heeft overgenomen in Afghanistan
Mensen met een gevoelige maag opgelet daar de beelden niet echt sfeerbeelden zijn maar regelrecht uit een horror film komen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 augustus 2021 om 09:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ondertussen in Parijs ..... https://www.hln.be/buitenland/abdesl...deld~a72fa0ee/ Die massa moordenaars vinden dat ze recht hebben op een normale behandeling ..... Voor mij hoeven ze daar zelfs geen proces voor te houden. De guillotine terug eens boven halen en midden op de plaatst voor de Notre Dame er elke dag één onthoofden.
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bepaalde strafexpedities kunnen misschien nuttig zijn, zoals:
- een commando dat topfiguren uit de Talibanregering uitschakelt - gerichte bombardementen op munitiedepots, trainingscentra etc...
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat de US zich nog veel van Afghanistan gaan aantrekken. Ze hebben daar al genoeg hun broek gescheurd én ze hebben het Trump Peace Pact na te leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Ze zouden het natuurlijk ook subtiel kunnen doen, zoiets in de trant van hé, straf, dat is nu al de derde talibanleider die afgelopen maand is overleden na een ongelukkige val door te zijn uitgegleden in z'n badkamer
![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 8 september 2021 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Neem contact op met het Pentagon en stel uw geniale plan voor wat ze sinds de Carter-regering niet hebben bereikt. Ze zullen ongetwijfeld een toetsenbord krijger zoals U missen.
Life is a game of Chess, changing with each move. Laatst gewijzigd door Indomitable : 8 september 2021 om 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() CV verzonden!
![]() |
![]() |