Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 augustus 2021, 18:11   #21
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dadee, ik denk toch echt dat we hier niet rond de pot moeten draaien : dit is een stupiditeit die van een beleidsverantwoordelijke -nota bene binnen de kern van haar job- niet aanvaardbaar is. Er is een bepaald punt vanaf waar je niet meer kunt de naïviteit claimen om stommiteiten te doen : dat is gewoon stom zijn.

Ik dacht tot vandaag dat de domste creatuur die er ooit in een regering heeft gezeten Elke Sleurs was. Maar er is blijkbaar erger mogelijk : Sarah Schlitz.

En dan die tenenkrullende tsjeefse uitleg van haar woordvoerder : “Je moet dit evenement niet zien als iets dat ‘verboden’ is ‘voor’, maar eerder als iets dat ‘gereserveerd’ is ‘voor’."

Je moet de wetten van Jim Crow niet zien als dingen die verboden zijn voor zwarten maar eerder dingen die gereserveerd zijn voor blanken.

Laatst gewijzigd door IJsboer : 31 augustus 2021 om 18:15.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2021, 18:11   #22
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht

De staatsecretaris voor Gendergelijkheid, Gelijke Kansen en Diversiteit
En daarvoor draai ik mijn kloten af in de fabriek.
Oud 31 augustus 2021, 18:14   #23
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik vind dat er verschil is tussen discriminatie en een event zoals een wandeling of een bijeenkomst/vergadering. In feite is dit een informele vergadering. En als organisator van een informele vergadering kan zelf beslissen wie je uitnodigt.

Er is hier ook geen schade aangedaan aan mannen of voel jij je onrecht aangedaan omdat je er niet bij mag zijn.
Niet akkoord.
Dat is een soort tsjeefs antwoord van dezelfde waarde als moslims die stellen dat ze hun vrouwen in een doek willen duwen om hen te 'beschermen'.

Dit is geen wandelingetje van de lokale vrouwenclub, het is een politiek gegevan waarop de beleidsverantwoordelijke haar deelname bevestigde. En dus haar goedkeuring.

Ze is gatachterlijk als ze echt dacht dat dit ging passeren.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2021, 18:14   #24
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Niet alleen zij he, die heeft nog een heel kabinet medewerkers die met belastingsgeld betaald worden en riante ambtenarenpensioenen trekken.

Mijne frang is al lang gevallen en driedubbel bevestigd toen we merkten hoe de slachtoffers in Pepinster amper steun en hulp krijgen terwijl er miljarden naar Wallonië vloeien. Dat geld wordt wel degelijk verdeeld onder de armen. De armen van alle ministers, staatssecretarissen, kabinetten, vergaderingen, regeringen, tussenregeringen, subsidies voor onderaannemingen van onderaanemers van dochterfirma's van startups van ...
Oud 31 augustus 2021, 18:19   #25
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Waar in het artikel staat dat de deelnemers individueel uitgenodigd worden?
Ge moet u inschrijven. Alleen de ingeschreven vrouwen (en bisgenders?) zijn op dat evenement uitgenodigd.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2021, 18:22   #26
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Niet akkoord.
Dat is een soort tsjeefs antwoord van dezelfde waarde als moslims die stellen dat ze hun vrouwen in een doek willen duwen om hen te 'beschermen'.

Dit is geen wandelingetje van de lokale vrouwenclub, het is een politiek gegevan waarop de beleidsverantwoordelijke haar deelname bevestigde. En dus haar goedkeuring.

Ze is gatachterlijk als ze echt dacht dat dit ging passeren.
Ik vind dat daar geen sprake is van discriminatie. Ze willen gewoon een debat organiseren tussen vrouwen. Dat is helemaal wat anders dan mensen buitensluiten uit jobs etc.
Het valt volgens mij zelfs onder Vrijheid van Vergadering.
Oud 31 augustus 2021, 18:22   #27
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind dat er verschil is tussen discriminatie en een event zoals een wandeling of een bijeenkomst/vergadering. In feite is dit een informele vergadering. En als organisator van een informele vergadering kan zelf beslissen wie je uitnodigt.

Er is hier ook geen schade aangedaan aan mannen of voel jij je onrecht aangedaan omdat je er niet bij mag zijn.
Je kan anders eens een informeel evenement organiseren waarbij er informeel gedanst en gedronken kan worden en waarbij artiesten komen optreden. Je kan dan eens informeel proberen om bepaalde bevolkingsgroepen niet uit te nodigen. Je bent immers organisator en je kan informeel beslissen wie je uitnodigt. Alleen mensen met een blanke huidskleur of zo.

Man man man.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2021, 18:24   #28
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Je kan anders eens een informeel evenement organiseren waarbij er informeel gedanst en gedronken kan worden en waarbij artiesten komen optreden. Je kan dan eens informeel proberen om bepaalde bevolkingsgroepen niet uit te nodigen. Je bent immers organisator en je kan informeel beslissen wie je uitnodigt. Alleen mensen met een blanke huidskleur of zo.

Man man man.
https://forum.politics.be/showpost.p...1&postcount=26
Oud 31 augustus 2021, 18:30   #29
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind dat daar geen sprake is van discriminatie. Ze willen gewoon een debat organiseren tussen vrouwen. Dat is helemaal wat anders dan mensen buitensluiten uit jobs etc.
Geen nood jongen. Het informele dansfeest is eigenlijk ook gewoon een informele vergadering hoor. Gewoon een vergadering waarbij niet blanken niet uitgenodigd zijn en al de rest mag uiteraard gewoon komen. Om de vergadering af te sluiten is er een informeel dansfeest met wat DJ's en er kan ook iets gedronken worden. Allemaal informeel uiteraard.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2021, 18:51   #30
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat ons nu niet de mangina uithangen. Dit is discriminatie pur sang van mensen van ons geslacht, mijn beste.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2021, 19:01   #31
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Groen, groen Dadeeke,
Wat doede gij op deze site..
Je slaat je groene ruitjes in
en en hebt zelfs gene spijt..
Georgeke die zal kijven
Tommeke die zal slaan.
Groen, groen Dadeeke,
Maak u hier gauw vandaan.

Vrij naar een bekend kinderliedje.
Solidariteit is de basis van een mooie samenleving, maar als men de rollen gaat perverteren en de bediener van de bedelnap zijn eisen gaat dicteren aan de rest v/d maatschappij die zijn situatie financiert dan denk ik dat we een probleem hebben.

Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 31 augustus 2021 om 19:03.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2021, 19:18   #32
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WYSIWYG Bekijk bericht
Groen, groen Dadeeke,
Wat doede gij op deze site..
Je slaat je groene ruitjes in
en en hebt zelfs gene spijt..
Georgeke die zal kijven
Tommeke die zal slaan.
Groen, groen Dadeeke,
Maak u hier gauw vandaan.

Vrij naar een bekend kinderliedje.
Francken spreekt ten bate van de Lions Club. Een vereniging waar er gescheiden mannen en vrouwenafdelingen bestaan.

En die maakt nu van zijn tak. Wat een hypocriet de Francken.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160420_02248371

Citaat:
Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) komt op dinsdag 26 april voor een lezing over de vluchtelingencrisis. De deuren van gemeenschapscentrum De Bijenkorf (Sportstraat 4) gaan open om 19 uur, de lezing start een half uur later. Tickets 5 euro via www.lionsassenede.be. Achteraf receptie met dranken tegen democratische prijzen. De opbrengst gaat naar de sociale werken van Lions Club Assenede Diederick.
Oud 31 augustus 2021, 19:18   #33
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Laat ons nu niet de mangina uithangen. Dit is discriminatie pur sang van mensen van ons geslacht, mijn beste.

https://forum.politics.be/showpost.p...9&postcount=32
Oud 31 augustus 2021, 19:21   #34
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
Ge moogt toch zelf kiezen met wie ge gaat wandelen.
zwak,DD zéér zwak,
het linkerkamp ontploft als ik wil kiezen wie (welke kleur/gender) mijn huis mag huren of mijn werkmakker mag worden

dat is nu al de 2de keer dat die waalse geitenwollensokken een dikke vette uitschuiver maken op dit departement

Laatst gewijzigd door edwinp : 31 augustus 2021 om 19:26.
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2021, 19:24   #35
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Er is dus nog niets gebeurd en rechts gaat al uit zijn dak
Arm rechts

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2021, 19:25   #36
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat Francken weer eens een kemel schiet, doet geen afbreuk aan de stommiteit van Schlitz.
Oud 31 augustus 2021, 19:27   #37
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Er is dus nog niets gebeurd en rechts gaat al uit zijn dak
Arm rechts
is genoteerd... zal nog ettelijke malen gequoot worden als je weer op rechts aan het schieten bent
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2021, 19:29   #38
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwinp Bekijk bericht
zwak,DD zéér zwak,
het linkerkamp ontploft als ik wil kiezen wie (welke kleur/gender) mijn huis mag huren of mijn werkmakker mag worden

dat is nu al de 2de keer dat die waalse geitenwollensokken een dikke vette uitschuiver maken op dit departement
Demarez werd voor véél minder virtueel gelyncht.
Oud 31 augustus 2021, 19:34   #39
WYSIWYG
Minister-President

Standaard

Citaat:
Francken spreekt ten bate van de Lions Club. Een vereniging waar er gescheiden mannen en vrouwenafdelingen bestaan.

En die maakt nu van zijn tak. Wat een hypocriet de Francken.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160420_02248371
Wie zegt dat er geen mannen en vrouwen naar Francken zijn uiteenzetting mogen komen. Wordt uitdrukkelijk gezegd dat een van de seksen niet welkom is op die lezing van Francken
Heeft u daar een bron van?
Sinds wanneer is Francken staatsecretaris van Gendergelijkheid, Gelijke Kansen & Diversiteit?

Ik begrijp dat u als groentje het verschil niet wil zien.
Jezelf onsterfelijk belachelijk maken is natuurlijk niet verboden, noch voor mannen, noch voor vrouwen.

PS: u merkt toch ook dat uw blauwe vrienden hier zelfs geen moeite meer doen om zulk gekonkel mee te verdedigen? Enkel Guilliaume doet nog een fletse en flauwe onbeduidende poging.
Solidariteit is de basis van een mooie samenleving, maar als men de rollen gaat perverteren en de bediener van de bedelnap zijn eisen gaat dicteren aan de rest v/d maatschappij die zijn situatie financiert dan denk ik dat we een probleem hebben.

Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 31 augustus 2021 om 19:45.
WYSIWYG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2021, 19:37   #40
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Prijs u gelukkig, sommige genders hebben geen kloten meer om af te draaien.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be