Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Bekijk resultaten enquête: Voor degenen die tot nu toe het vaccin weigerden: wat gaat u doen?
Dan zit er niets anders op, ik laat me vaccineren 3 20,00%
Ik blijf weigeren en onderga de consequenties als het moet 3 20,00%
Ik blijf weigeren en het is tijd voor verzet met alle middelen 9 60,00%
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 3 september 2021, 12:32   #21
Victor Magnus
Schepen

Standaard

Ik hoop dat de Staatsveiligheid dit leest en de politici oproept tot inkeer!
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2021, 14:03   #22
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
"‘Ik ben niet tegen een debat over verplichte vaccinatie voor de hele bevolking. Wanneer een vijfde of zesde golf volgt na de vierde, wanneer nieuwe varianten blijven opduiken waardoor we dit virus maar niet kunnen uitroeien, dan blijft het niet langer houdbaar en wordt het een kwestie van volksgezondheid’, meent Magnette.

Daar zit toch al 2 denkfouten: 1. 100% vaccinatie zal nog altijd voor varianten zorgen en 2. het virus zal NOOIT uitgeroeid kunnen worden.

En niemand dient Magnette en mateke van repliek.
En hoe denkt magnette de miljarden andere virussen die rondzweven in de lucht dan wel te lijf te gaan? Of gaat het maar om 1 viruske?

Elk jaar is er een golf van de een of ander griepvirus: 500 soorten PLUS alle mutaties en zelfs daarvoor mikken ze elk jaar naast de goal met hun griepvaccin...ze komen zelfs bekennen dat het griepvaccin nutteloos was want er was een uitbraak van een van de andere 500+/mutatie virussen.

Er zijn altijd virussen geweest en er zullen altijd virussen zijn.
De mensheid heeft altijd, zonder verplichte vaccinatie, virussen overleefd - het is dus pure waanzin om verplicht te vaccineren voor ocharm één viruske...de goede verstaander begrijpt dan dat het helemaal niet om de gezondheid gaat maar om de verplichting met het valse voorwendsel van gezondheid.
Ze kunnen de hoogste boom in, er zal niet gevaccineerd worden, verplicht of niet.
Ik blijf mijn grondwettelijk RECHT op zelfbeschikking behouden en IK bepaal welke medische handelingen ik onderga.
Wat iemand anders doet en beslist voor zichzelf, boeit mij geen hol maar geen politieke paljas zal mij verplichten of en welke prik ik zou moeten nemen.
Ik daag ze uit om het te proberen.

Overigens is dit weer enkel blufpoker want die politieke paljassen weten dat ze verplichte vaccinatie ons wettelijk nooit zullen kunnen door de strot duwen want het druist in tegen zowel de grondwet als mensenrechten en dat zie ik dat politiek gespuis nog niet direct omzeilen of veranderen. (Niet dat ze dat niet zouden proberen want morrelen aan de grondwet is ook al voorbij gekomen maar dan zullen ze nog wat vroeger moeten gaan opstaan.)
Oud 4 september 2021, 07:54   #23
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Dat Rutten pleit voor verplichte vaccinatie snap ik niet. Dat mens zou beter van partij veranderen. Ik vraag mij trouwens af wat de partijgenoten daarvan vinden.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2021, 09:23   #24
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Ik zou dan beginnen procederen, alles op de lange baan schuiven. Er zijn mensen die om medische reden geen vaccin kunnen krijgen en bij mij is dat dan ook zo.

Als ze mij het toch lappen, zet ik mij op invaliditeit.
2

En dan moet men zich nog niet gaan afvragen of de vaccins wel echt werken want dan zit je zo in een doodlopende straat.
Oud 4 september 2021, 09:33   #25
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Nog steeds weigeren. Gezamenlijk een proces aanspannen en als het moet een aanslag plegen op de fascisten die denken te mogen beslissen wat ik in mijn lijf laat spuiten. Dan nog met een totaal experimenteel fake vaccin (Pfizer is GEEN vaccin omdat het geen viraal materiaal bevat) gelijkaardig aan een afgekeurd vaccin uit het SARS tijdperk. Afgekeurd na 5 jaar onderzoek om wille van ernstige complicaties.

Ik kan me ook juridisch gezien totaal niet voorstellen dat het legaal is om iemand te verplichten tot een experiment. Ook niet als dat nodig zou zijn voor de volksgezondheid. En zelfs dat is niet het geval.

Ik blijf weigeren en als iemand met geweld probeert om me te injecteren, ga ik er letterlijk op schieten

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 4 september 2021 om 09:41.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2021, 11:18   #26
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

En zo gaan die vreemden straks een vaccinpaspoort hebben, net zoals ze altijd ziekenbriefjes en invaliditeit krijgen. Die hebben daar van die speciale dokters voor.

Na 15 oktober moet je naar de dokter of de apotheek voor een coronavaccin

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210903_97180641
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2021, 11:27   #27
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
En zo gaan die vreemden straks een vaccinpaspoort hebben, net zoals ze altijd ziekenbriefjes en invaliditeit krijgen. Die hebben daar van die speciale dokters voor.

Na 15 oktober moet je naar de dokter of de apotheek voor een coronavaccin

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210903_97180641
Minister Verlinden gaat de coronapas invoeren in Brussel

Denkt die wereldvreemde dame nu echt dat ze in de Brusselse salons kebabs en durum en pizzeria's aan al die sjarels hun pas gaan vragen ? De helft die daar zit zijn illegalen en hebben zelfs geen normale pas
Trouwens de meeste uitbaters zijn daar misschien zelf niet eens gevaccineerd.

En pas of niet ik weet dat in heel veel café's in Brussel Mevrouw Verlinden niet binnen zal mogen zelfs met haar corona pas. En gaat ze binnen zal ze niet te lang moeten blijven zitten

https://www.hln.be/brussel/verlinden...enen~a394f3ee/

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 september 2021 om 11:29.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2021, 12:05   #28
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht

Denkt die wereldvreemde dame nu echt dat ze in de Brusselse salons kebabs en durum en pizzeria's aan al die sjarels hun pas gaan vragen ? De helft die daar zit zijn illegalen en hebben zelfs geen normale pas

En pas of niet ik weet dat in heel veel café's in Brussel Mevrouw Verlinden niet binnen zal mogen zelfs met haar corona pas. En gaat ze binnen zal ze niet te lang moeten blijven zitten

Onverkozen minister verlinden zou beter de volksgezondheid beschermen door de afghaanse vluchtelingenstroom die nu op gang komt eerst verplicht te testen en te vaccineren voor ze op belgisch grondgebied worden toegelaten in plaats van te leuteren over een coronapas!

Want hoe zit het daarmee? Daar wordt met geen woord over gerept.
Voor ons zijn de grenzen dicht om te reizen maar voor afghaanse vluchtelingen (mogelijk besmet en met extremisten/terroristen) bestaan geen grenzen?
Oud 4 september 2021, 12:11   #29
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Victor Magnus Bekijk bericht
Ik hoop dat de Staatsveiligheid dit leest en de politici oproept tot inkeer!
Het is een NWO. Wat gaat de staatsveiligheid daaraan kunnen veranderen?
We kunnen maar hopen dat ze genadig zijn en ons niet expres een dodelijke versie van het vaccin geven.
Want ja, als niemand aansprakelijk is is dat de perfecte moord he.

“Dood niet, geef geen ergernis.”
Dat is een gebod.
Oud 4 september 2021, 12:28   #30
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht

Zolang Brussel in staat is om de Brusselse zieken te verzorgen zie ik geen probleem, zoalang ze niet naar Vlaanderen moeten worden getransporteerd;
Verlinden is geen fan van de coronapas. Luister eens naar "de afspraak op vrijdag" van gisteren.
Maar ik begrijp dat noodzaak dwingt, als we niet willen dat de zorg overbelast wordt.
Dit betekent dat ik, gevaccineerde, niet wil dat mijn eventuele zorg wordt uitgesteld omdat er een Brusselse antivaxer of dwaze onwetende idioot energie van de zorg gaat opeisen.
Fred, neem het van mij aan, de solidariteit tussen de regio's wordt momenteel serieus op de proef gesteld.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2021, 13:13   #31
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Zolang Brussel in staat is om de Brusselse zieken te verzorgen zie ik geen probleem, zoalang ze niet naar Vlaanderen moeten worden getransporteerd;
Verlinden is geen fan van de coronapas. Luister eens naar "de afspraak op vrijdag" van gisteren.
Maar ik begrijp dat noodzaak dwingt, als we niet willen dat de zorg overbelast wordt.
Dit betekent dat ik, gevaccineerde, niet wil dat mijn eventuele zorg wordt uitgesteld omdat er een Brusselse antivaxer of dwaze onwetende idioot energie van de zorg gaat opeisen.
Fred, neem het van mij aan, de solidariteit tussen de regio's wordt momenteel serieus op de proef gesteld.
Stop toch eens met die slappe smoes dat de zorg overbelast zou worden.
Als in landen met een uitgebreid zorgsysteem zoals hier al tekort zou kunnen zijn aan capaciteit om zieken te verzorgen wat moeten dan al die onderontwikkelde landen zeggen waar je soms dagen moet reizen om ergens een ziekenhuis te bereiken?
Wat een flauwekul, zeg.
Overigens is het de plicht van de politiek om te zorgen dat er geen overbelasting in de zorg voorkomt, daar worden ze voor betaald.
Dus als jouw eventuele zorg zou worden uitgesteld dan moet je wijzen naar de politiek die haar plicht verzuimt en niet naar de zieke mensen die dan zorg nodig hebben!

Er zullen dus helemaal geen brusselse zieken naar vlaanderen worden getransporteerd (behalve om domme sheeple weer te misleiden die geloven dat er een overbelasting in de zorg kan zijn) of de solidariteit tussen regio's op de proef gesteld worden met bijna op elke hoek vd straat een ziekenhuis.
Oud 4 september 2021, 17:36   #32
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Ik wens iedereen die het vaccin opzettelijk (dus niet om medische redenen) geweigerd heeft een zeer zware vorm van covid19 toe, liefst met 6 maanden coma.
Wens me zoveel als ge wilt jong, feel free, ik wens alleen dat Ivermectine - voor de behandeling bij een eventuele coronabesmetting - op eenvoudig voorschrift te verkrijgen is, bij m'n apotheek om de hoek.
Meer moet dat niet zijn.
Oud 4 september 2021, 18:14   #33
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Voor iedereen zou het dan eigenlijk zo moeten worden !!
Dus kinderen die geen last hebben van het virus en na besmetting levenslang beschermd zijn, die moeten van jou levenslang om de 6 maanden een spuit nemen hiervoor?

Dat is zelfs misdadig te noemen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2021, 18:36   #34
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wens iedereen die het vaccin opzettelijk (dus niet om medische redenen) geweigerd heeft een zeer zware vorm van covid19 toe, liefst met 6 maanden coma.
hangt de pamper vol?
Oud 4 september 2021, 18:55   #35
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wenste dat vorig jaar ook van elke kwiebus die de maatregelen goed vond.

Maar 't zal niet mogen zijn, he covid is spijtig genoeg belange zo gevaarlijk niet. Mocht dat trouwens zo zijn, dan zal dat ook het lot zijn van 20% van de gevaccineerden of zo.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2021, 20:06   #36
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er moet ooit iets misgegaan zijn.
Hopelijk kan je ergens met je angst en woede terecht.
Veel beterschap!
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2021, 23:41   #37
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Aangaande dat permanent excuus "zorg overbelast", als ik zo eens kijk waar het geld van het belastingsbetalend bevolkingsdeel zo allemaal naartoe gaat, kunst cultuur prestige en andere overbodige / tijdverdrijvende bezigheden, tot ronduit beschamende zaken, met de geldverschuivende processen gedompeld in corruptiesferen, moet ik met dat excuus schamper hard lachen.

En al typende dit, moet ik terugdenken aan wat ik jaren terug eens las in dezelfde krant.
Een artikelke over stoppen subsidiering heli van AZ St Jan Brugge, en 1 pagina verder een artikelke over subsidieren van kunst (een aankoop) ten bedrage van 3 maal zoveel.
Prioriteiten stellen, daar in het nazi hoofdkwartier.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 4 september 2021 om 23:44.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2021, 09:21   #38
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Dus kinderen die geen last hebben van het virus en na besmetting levenslang beschermd zijn, die moeten van jou levenslang om de 6 maanden een spuit nemen hiervoor?

Gelukkig zijn er nog mensen die dit begrijpen. Maar ik denk toch dat de meerderheid er te dom voor is. Of te lui om zich te informeren over de bijwerkingen. Dat leid ik af uit de vaccinatiegraad onder kinderen
Oud 5 september 2021, 12:32   #39
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht

DS dit weekend:
Citaat:
Cuba start met vaccinatie kinderen vanaf 2 jaar
Cuba heeft vrijdag een nationale campagne gelanceerd voor de vaccinatie van kinderen en adolescenten van 2 tot 18 jaar oud. Dat is opvallend, omdat nog geen derde van de volwassen bevolking er is ingeënt. Meer en meer jonge mensen raken er besmet, en de campagne is een voorwaarde van de regering om de scholen opnieuw te openen.
De scholen in het hele land zijn sinds maart 2020 gesloten en gingen pas aan het einde van het jaar open voor een paar weken, om in januari weer te sluiten. Scholieren en studenten volgen de lessen sindsdien via de televisie. Zodra de campagne voorbij is, wil de regering de scholen gefaseerd heropenen, en dat in oktober en november.
De campagne wordt uitgevoerd met twee Cubaanse vaccins die niet zijn erkend door de Wereldgezondheidsorganisatie WHO. Cuba, met 11,2 miljoen inwoners, tekende al 672.599 coronabesmettingen op, met 5.538 doden ten gevolge van een bevestigde besmetting. Begin augustus hadden 95.100 Cubaanse minderjarigen corona opgelopen, waarvan er 7 overleden.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2021, 12:42   #40
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
DS dit weekend:
Tja, dat is bijzonder achterlijk he. Zeker aangezien daar het gros van de volwassen bevolking nog niet gevaccineerd is. Dat is zo een beetje als Alzheimer medicatie gaan toedienen aan de jeugd terwijl men de bejaarden met rust laat..
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be