![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat als er misdaden tegen de gehele mensheid zijn gepleegd? Dat men bewust conflicten creëerde waardoor ganse bevolkingen vermoord en onderdrukt werden, waar ze aan beide kampen wapens verkoopte; en wat als de mensen die daar rijker van werden iedere bewoner op deze planeet enkele miljoenen euro’s kunnen geven na beleid van het voorgaande?
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 25 september 2021 om 08:24. |
|
|
|
|
|
#22 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 25 september 2021 om 08:44. |
|||
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
ja misdaden tegen mensheid: conventie van geneve schenden oa rechten van verdachten overtreden. martelingen toestaan gifgassen gebruiken......... massa verkrachtingen als genocidaal wapen enz enz eindeloze lijst ok Welkom in Hades, Narak, Hel, Duivelsplaneet Aarde. |
|
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die mijn werd jarenlang niet meer uitgebaat. Over afzienbare tijd verandert dat "Wij" zullen dat koper evt. kopen aan de prijs die de Chinezen bepalen. |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of we stropen de mouwen op, trekken een blik ontwikkeling open, en hebben dat Chinees koper niet nodig. Maar als ik het zo zie, ga ik wel als techneut aan een middenklasse loon werken voor de Chinezen. Want als het op de wilskracht en ondernemingszin van het doorsnee Europese kiesvee aankomt zijn we geneukt, zonder vaseline.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 27 september 2021 om 20:51. |
|
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vermoed dat ze éérst hun eigen industrie zullen bevoorraden: eigen industrie eerst ! |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|