![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() welkom, een nieuwkomer met smaak zie ik
![]()
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alle dieren die wij te eten heb gegeven. Alles wat bij ons heeft rondgelopen is gestorven van ouderdom.
Vrouwlief heeft zich jaren ontfermd over een kip met één poot.
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zou willen zeggen mosselen van bij de Lunchgarden, elk jaar opnieuw zeg ik nooit meer en elk jaar opnieuw laat ik me vangen eet ik mijn eerste mosselen van het jaar in de Lunchgarden, ik weet het het is Godgeklaagd. ![]() Elk jaar opnieuw sta ik daar aan de bediening en denk ik "Hoomer geen mosselen, geen mosselen, geen mosselen" dan vraagt die "kok van dienst" "En voor meneer?" ikke dan "Ach doe maar een potje mosselen." 't Zal wel mijn autistisch trekje zijn zekers. ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn mensen die het gerecht "kapsalon" eetbaar vinden.
Lijkt ten andere een Nederlandse versie van een Canadees gerecht Ik moet eerlijk toegeven, niet mijn idee over iets lekker.
![]() |
#26 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |