![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() jaja
Laatst gewijzigd door REX : 14 december 2004 om 21:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Help, wat een voorstel... Daar wordt de gemiddelde Vlaming echt wel beter van...
![]() Bourgeois heeft er de naam voor om iets voor het volk te doen... ![]()
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 14 december 2004 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Waar houdt die N-VA zich in hemelsnaam mee bezig. ![]() Als de N-VA er dan toch zoveel belang aan hecht, dan mag Bourgeois meteen ontslag nemen. Hij heeft mijneed gepleegd. Wat wet is, dient nageleefd te worden!!! Heeft het VB in haar meer dan dertigjarig bestaan ooit al met een dergelijk belachelijk voorstel op de proppen gekomen? Wat heeft dit in hemelsnaam voor zin! ![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Minister
|
![]() erkening van ons volk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Yann]Ik lachte mezelf plat toen ik dat hoorde.
![]() Waar houdt die N-VA zich in hemelsnaam mee bezig. ![]() Als de N-VA er dan toch zoveel belang aan hecht, dan mag Bourgeois meteen ontslag nemen. Hij heeft mijneed gepleegd. Wat wet is, dient nageleefd te worden!!! alle ministers hebben trouw aan de grondwet en de wetten van het Belgisch volk gezweerd wat hun niet belet de grondwet schaamteloos te overtreden wat maakt dat ze allen meineed hebben gepleegd door bv de grondwet niet na te leven ivm B-H-V bv, dus opkuisen dat boeltje!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ach, Vlaams BlokBelangers en humor... Het zal nooit een vruchtbare relatie zijn, dat is wel duidelijk...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Wrong but close! Royalisme = nazisme! [font=Arial Black][size=4]Eén land Eén volk Eén koning (führer)![/size][/font] klinkt dat niet bekend in de nazistsche oortjes Hans (oeps wat een arische SS naam)? Uwen eed aan de koning (führer) nog niet gedaan? Jullie klinken toch ook op de geboorte, inoguratie, kroning van uwen führer? Jullie staan toch ook pal in uniform voor de Rwa? Hier op dit eigenste forum werd toch ook verklaard door een Bubbeltrut dat hij wilde sterven voor zijn führer? Al vergeten? Op uw site: Got is mit uns! Uw volleldige discours is zo neo-nazistisch als wat. Eén koning Eén rijk...enz! Who are you fooling boy? Zeg mij eens één zaak waar jouw groupuscule-ideologie volgens jou afwijkt van de platste en meest basale naziideologie. En kom niet af met de endlösung hé want dat heb je (volgens eigen Bubbeltrutverklaringen op dit forum) zonder schroom in petto met de VB mandatarissen en flaminganten.
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Dorian : 15 december 2004 om 00:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Alleen maar voor de verzuurde oprispingen van de belgicisten hier is het een goed initiatief van Bourgeois!
Maar hopelijk blijft het ditmaal niet weeral een loze belofte! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
het voorstel is natuurlijk niet essentieel, maar vind het wel correct. overigens zijn openbare diensten niet zomaar een werkgever maar zijn ze er voor het algemeen belang. een eed mag dan wel vind ik. |
|
![]() |
![]() |