![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat dat HET grote probleem is van alle politieke visies behalve de mijne: denken dat een mens iets meer is dan een verzameling basale reflexen. Die zitten verdomd goed in elkaar, die basale reflexen.
Laatst gewijzigd door patrickve : 24 september 2021 om 08:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alleen, zoiets vind ik eerder passen bij een straf voor holocaustontkenning of antisemitisme na een proces dan als maatregelen die je oplegt aan iemand, als die schuldig bevonden wordt. Als je dat als maatregel oplegt, ben je die persoon dus al op voorhand van een misdrijf aan het beschuldigen. Dus ben je vooringenomen, want die persoon is nog niet schuldig bevonden. Dat vind ik het probleem met het opleggen van een bezoek aan de Dossin kazerne.
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zouden dat gedrocht beter afbreken en appartementen op zetten. Er zijn woningen tekort om al wat hier komt aanspoelen te huisvesten.
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een belachelijke zever je nu weer uitkraamt is echt niet te schatten. Jij bent duidelijk nog nooit in een concentratiekamp geweest. Je zou beter zwijgen en wachten om commentaar te geven tot je daar ooit geweest bent. Na mijn bezoek aan Auschwitz was ik volledig van mijn melk en ik ben normaal gezien niet meteen gekend als een gevoelige jongen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen Dries eens een weekje naar Gaza sturen.
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In die zin is het inderdaad ‘onnozel’. Maar ik heb het meer over een ‘top’advocaat die alt-right praat begint uit te kramen en de Dossin kazerne en daaraan gelinkt ‘tegen de Jodenvervolging en racisme zijn’ associeert met ‘links zijn’.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stop nu eens met leugens te verkondigen, dat is niet wat die advocaat gezegd heeft.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De joden pleegden geen aanslagen en leefden niet van de sociale zekerheid. Er was oorlog geweest, zware economische depressie en de democratie stond nog maar in haar kinderschoenen. Als het VB mee regeert halen ze de volgende verkiezingen waarschijnlijk geen stemmen meer want er is amper iets dat ze kunnen doen, getuige al die landen waar 'extreem rechts' al meeregeerde. Er kan wel iets gedaan worden cfr Denemarken maar de boel terugdraaien laat staan de ovens opstarten dat kan en wil niemand. De grenzen moeten gewoon toe voor gelukszoekers. Het is totaal ondemocratisch hoe 'links' alle oppositie nekt. Het zijn zij die beter eens diep moeten gaan nadenken in de Dossinkazerne.
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk daarbij ook aan de VN-rapporten die stellen dat het Belgische parket het voorarrest structureel misbruikt om mensen te straffen die niet veroordeeld zijn.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 september 2021 om 09:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet zijn uitspraak correct interpreteren hé. De Dossinkazerne bezoeken is niet links en onnozel. Een verplichting opleggen de Dossinkazerne te bezoeken is wel links en onnozel. (hierboven al opgemerkt zie ik nu) Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 24 september 2021 om 09:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U blijft uw eigen leugen herhalen. Niet de Dossinkazerne wordt gelinkt aan links zijn. Het verplichten ervan wordt gelinkt aan links zijn. Die verplichting is echt gewoon één van de meest absurde voorwaarden die ik ooit heb gehoord. Wat bezielde die rechter? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn semantische spelletjes om de uitspraak van Hans Rieder goed te praten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan mij moeilijk indenken dat het fundamenteel verschillend is van de Tower of London of het kasteel van Beersel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een bezoek aan een toneelstuk is niet onnozel. Als een onderzoeksrechter gaat beslissen om een drugsverslaafde de voorwaarde te geven om naar Daens te gaan kijken in plaats van een logische voorwaarde op te leggen zoals de verplichting naar een afkickcentrum te gaan, dan is dat wel onnozel. Een museumbezoek gaan opleggen, ongeacht wat er in dat museum wordt tentoongesteld, is een onnozele, belachelijke voorwaarde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, vaak worden opgelegd wanneer men beslist de persoon niet in voorlopige hechtenis te houden. Maar dat gaat dan over logische, courante, voorwaarden zoals: geen contact opnemen met die of die persoon, een opleiding volgen, een afkickcentrum bezoeken,... Ik heb nog nooit van een onderzoeksrechter gehoord die als voorwaarde stelde het bekijken van Schindler's List ofzo. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 24 september 2021 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het onnozele is dus niet het opleggen van voorwaarde, maar de keuze van de concrete voorwaarden.
|
![]() |
![]() |