![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Antoon]Enkel die gefrustreerde boze rode kop van Di Rupo inbeelden.... zaaaaaalig!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Burger
|
![]() kraai vooral niet te vroeg victorie dat het cordon verbroken. Het decreet Suyckerbuick werd ook in het Vlaamse Parlement met een wisselmeerderheid van de VU CVP en VB. Ze zeiden toen ook dat het cordon verbroken was. Het decreet suyckerbuick is er echter nooit gekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() referenda zijn de enige echte vorm van democratie... demos cratos !
het volk heeft recht tot spreken en een mening... weg met de particratie... Steve Stuntel moet niet voor mij denken en Di Rupo nog veel minder !!!!!!!!!!!!!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
ook bij de invoering van de kiesdrempoel heeft het Blok zich onthouden zodat hij kon worden goedgekeurd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Die referenda zijn niks waard, dat hebben ze in andere landen ook al bewezen. Ze houden een referendum, het volk beslist anders dan zij willen, en het jaar erop doen ze het gewoon opnieuw, tot ze hun zin krijgen.
Is dat dan democratie? Ik vind dat een peperdure soap op mijn kosten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Alweer blij met een dooie muis.
Het referendum is een showvertoning, de economische belangen bepalen toch alles in de EU! Ik blijf dus lekker thuis tijdens dat referendum. Thuisblijven is trouwens ook een signaal! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is pas wanneer de Europese leiders gaan beginnen luisteren naar de bevolking dat men zich gaat afvragen of men een grondwet wenst goed te keuren. Het heeft geen zin om zich op diet moment te verdiepen over de inhoud van de grondwet, want hoe de zaken er nu voorstaan heb ik de indruk dat de meeste mensen helemaal geen Europese grondwet wensen. Zeker niet als die straks moet gaan dienen voor toekomstige Turkse en wie weet Noord-Afrikaanse leden van de Unie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je hebt gelijk. En geloof het of niet, 't is precies de aanwezigheid van figuren als jij in die partij (of in haar aanhang) die mij weerhouden om mee te doen. Het is geen kritiek van mij tot jou. Mijn bedoeling is noch om jou hier uit te maken, noch om een polemiek te beginnen. Ik geef je gewoon de echte reden van mijn niet-toetreding tot de VB-partij/aanhang/fanclub/hype/stemmers. Jouw soort extremisten is te gevaarlijk. Het Vlaams Belang gaat mainstream, maar sleept nog steeds een resem extreme neo-nazi's mee die ons in geen tijd in de vreselijke taferelen van een halve eeuw geleden kunnen doen terugglijden. Stel dat deze groep het meer voor het zeggen krijgt..... Vandaar. |
|
![]() |
![]() |