![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DUS, heel de JC affaire was vanaf het begin een setup zodat het leger het fiat zou krijgen om zich op cyberspionage van de burgers te kunnen toeleggen.
Alles wordt nu duidelijk. Pjotr Zuchtsky.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 7 oktober 2021 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je iets van geheime diensten snapt, ja inderdaad, dat zal wel een van de resultaten zijn die ze wilden behalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik moet nog altijd mijn dasha in het noorden van Siberie krijgen. Leuk samen met Igor de buurman van 200 km verderop wat vodka zuipen en daarna met de helicopter op berenjacht gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
beesten schieten, vodka zuipen, over de eindeloze toendra racen, dat soort dingen. Daar wat aan de zwarte zee gaan paraderen dat kunt ge in Blankenberge ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we ze nu eens wijsmaakten dat groenen ook anti-vaxxers zijn?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Doorgedraaid, akkoord ja maar Hij is nooit voor en rechtbank verschenen of heeft zich nooit verdedigt. Dus ja, graag de bewijzen. Wand men is alleen schuldig als er bewijzen getoond kunnen worden, veronderstel ik toch nog. Ons leger???? Ooit waren de mijnenvegers beroemt over de ganse wereld om hun KUNNEN bij het verwijderen van zeemijnen. ![]() ![]() Heden luistert de grote meerderheid van onze militeren ( bedienden met militaire kledij) naar de vakbond ……. Net als op onze scholen die er op achteruit gaan. De treinen die bijna nooit op tijd rijden, rechtbanken die niet funktioneren enz
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 8 oktober 2021 om 05:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom leugens verzinnen, als de waarheid genoeg is?
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Het waren weer de Reptilians. - Ah, ik dacht het wel. Want anders zouden we nog gaan denken dat er bij ons oneerlijke mensen zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Gebuisd en ongeschikt voor NAVO-manoeuvers, maar wel de Russen ontmaskeren als zijnde cyber-spionnen ??? ![]() ![]() What a good laugh ![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 8 oktober 2021 om 09:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Putin zal content zijn. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En content dat de belgicistjes zijn! België is gered!
![]() |
#37 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, die Putin is volgens mij ook verantwoordelijk voor de gast met z'n paintball geweer, die gisteren de bevolking rond Kortrijk de stuipen op het lijf heeft gejaagd.
Ook zal de Vlad wel een gretig handje hebben in de stijgende immoprijzen en als straks De Croo het vliegend schijt krijgt, ligt dat ook aan Putin. Serieus, welk persburo verzint dit soort berichten ?
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch goed geprobeerd van die generaal
![]()
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog ene die denkt dat wij nog alles klakkeloos geloven na de ontelbare blunders, zowel van de over het paard getilde legertop als van de verse minister Dedonder.
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |