Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 oktober 2021, 11:54   #21
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Hetzelfde geldt voor uw positie. Er is nog niets empirisch vaststelbaar.

Buiten het feit dat hopen en hopen mensen lichamelijke zaken meemaken die voor de (quasi) algemene chemische injecties niet of nauwelijks voorvielen.
Ach laat ze doen. Ze zijn het onderwerp van studie.
Niet meer dan dat.

Het is gen overdracht en geeft de cel een instructie om iets te produceren.
Dus de cel is veranderd.

Niet meer of minder.
Oud 8 oktober 2021, 12:04   #22
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe krijgen jullie de chemicaliën terug uit jullie lijf?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Poepen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
7 jaar, hé.
Dan zijn alle cellen in je lichaam ongeveer vernieuwd.
Lichaam weet het ongeveer 10 cycli van 7 vernieuwingen. Daarna, het bijltje.
Lichaam weet dat. Ik onderlijn het nog eens.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Over welke chemicalien heb je het?
Citaat:
Dit is een onvolledig overzicht van de stoffen waarmee ruim 70% van de bevolking geïnjecteerd zijn "ter bescherming en versterking van hun gezondheid":

- Formaldehyde/Formalin – Zeer giftig systematisch gif en carcinogeen.
- Betapropiolacton – giftige chemische stof en carcinogeen. Kan dood/permanent letsel veroorzaken na zeer korte blootstelling aan kleine hoeveelheden. Corrosieve chemische stof.
- Hexadecyltrimethylammoniumbromide – Kan schade veroorzaken aan de lever, het cardiovasculaire systeem en het centrale zenuwstelsel. Kan effecten op de voortplanting en geboorteafwijkingen veroorzaken.
- Aluminiumhydroxide, aluminiumfosfaat en aluminiumzouten – Neurotoxine. Overdracht van het risico op langdurige hersenontsteking/zwellingen, neurologische aandoeningen, auto- immuunziekten, Alzheimer, dementie en autisme. Het komt in de hersenen waar het voor onbepaalde tijd blijft.
- Thimerosal (kwik) – neurotoxine. Veroorzaakt celschade, vermindert de oxidatie- reductieactiviteit, celdegeneratie en celdood. In verband gebracht met neurologische aandoeningen, de ziekte van Alzheimer, dementie en autisme.
Polysorbaat 80 & 20 – Passeert de bloed-hersenbarrière en draagt aluminium, thimerosal en virussen; waardoor het de hersenen kan binnendringen.
- Glutaaraldehyde – Giftige chemische stof die wordt gebruikt als ontsmettingsmiddel voor warmtegevoelige medische apparatuur.
- Foetaal runderserum – Geoogst uit runderfoetussen (koeien) die vóór de slacht bij drachtige koeien zijn afgenomen.
- Humane diploïde fibroblastcellen – Geaborteerde foetale cellen. Vreemd DNA heeft mits geïnjecteerd de mogelijkheid tot interactie met ons eigen DNA.
- Niercellen van Afrikaanse groene apen – Kunnen drager zijn van het SV-40 kanker veroorzakende pathogeen dat al zo’n 30 miljoen Amerikanen heeft besmet.
- Aceton – Kan schade aan nieren, lever en zenuwen veroorzaken.
- E.Coli – Ja, dat lees je goed.
- DNA van varkenscircovirus type-1.
- Menselijke embryonale longcelculturen (van geaborteerde foetussen)
- Grafeenoxide, een chemisch-toxisch nanomateriaal, dat ook aanwezig is in de mondmaskers en in de swaps van de frauduleuze PCR-testkits.
K@k DAT maar eens uit, niet in 7 jaar en ook niet in 100 jaar!
Oud 8 oktober 2021, 13:07   #23
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Dit is een onvolledig overzicht van de stoffen waarmee ruim 70% van de bevolking geïnjecteerd zijn "ter bescherming en versterking van hun gezondheid":

- Formaldehyde/Formalin – Zeer giftig systematisch gif en carcinogeen.
- Betapropiolacton – giftige chemische stof en carcinogeen. Kan dood/permanent letsel veroorzaken na zeer korte blootstelling aan kleine hoeveelheden. Corrosieve chemische stof.
- Hexadecyltrimethylammoniumbromide – Kan schade veroorzaken aan de lever, het cardiovasculaire systeem en het centrale zenuwstelsel. Kan effecten op de voortplanting en geboorteafwijkingen veroorzaken.
- Aluminiumhydroxide, aluminiumfosfaat en aluminiumzouten – Neurotoxine. Overdracht van het risico op langdurige hersenontsteking/zwellingen, neurologische aandoeningen, auto- immuunziekten, Alzheimer, dementie en autisme. Het komt in de hersenen waar het voor onbepaalde tijd blijft.
- Thimerosal (kwik) – neurotoxine. Veroorzaakt celschade, vermindert de oxidatie- reductieactiviteit, celdegeneratie en celdood. In verband gebracht met neurologische aandoeningen, de ziekte van Alzheimer, dementie en autisme.
Polysorbaat 80 & 20 – Passeert de bloed-hersenbarrière en draagt aluminium, thimerosal en virussen; waardoor het de hersenen kan binnendringen.
- Glutaaraldehyde – Giftige chemische stof die wordt gebruikt als ontsmettingsmiddel voor warmtegevoelige medische apparatuur.
- Foetaal runderserum – Geoogst uit runderfoetussen (koeien) die vóór de slacht bij drachtige koeien zijn afgenomen.
- Humane diploïde fibroblastcellen – Geaborteerde foetale cellen. Vreemd DNA heeft mits geïnjecteerd de mogelijkheid tot interactie met ons eigen DNA.
- Niercellen van Afrikaanse groene apen – Kunnen drager zijn van het SV-40 kanker veroorzakende pathogeen dat al zo’n 30 miljoen Amerikanen heeft besmet.
- Aceton – Kan schade aan nieren, lever en zenuwen veroorzaken.
- E.Coli – Ja, dat lees je goed.
- DNA van varkenscircovirus type-1.
- Menselijke embryonale longcelculturen (van geaborteerde foetussen)
- Grafeenoxide, een chemisch-toxisch nanomateriaal, dat ook aanwezig is in de mondmaskers en in de swaps van de frauduleuze PCR-testkits.
Interessant, wat is de bron daarvan?

Laatst gewijzigd door Het Verzet : 8 oktober 2021 om 13:08.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2021, 13:09   #24
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
bijsluiter.
Oud 8 oktober 2021, 18:55   #25
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
bijsluiter.
Nope. Je duim is indrukwekkend. Minder zuigen.

Dit staat in de bijsluiter van Comirnaty :

https://www.ema.europa.eu/en/documen...rmation_en.pdf

Citaat:
What Comirnaty contains
• The active substance is COVID-19 mRNA Vaccine. After dilution, the vial contains 6 doses
of 0.3 mL with 30 micrograms mRNA each.
• The other ingredients are:
? ((4-hydroxybutyl)azanediyl)bis(hexane-6,1-diyl)bis(2-hexyldecanoate) (ALC-0315)
? 2-[(polyethylene glycol)-2000]-N,N-ditetradecylacetamide (ALC-0159)
? 1,2-Distearoyl-sn-glycero-3-phosphocholine (DSPC)
? cholesterol
? potassium chloride
? potassium dihydrogen phosphate
? sodium chloride
? disodium phosphate dihydrate
? sucrose
? water for injections

What Comirnaty looks like and contents of the pack
The vaccine is a white to off-white dispersion (pH: 6.9 - 7.9) provided in a multidose vial of 6 doses in
a 2 mL clear vial (type I glass), with a rubber stopper and a flip-off plastic cap with aluminium seal.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 oktober 2021, 18:57   #26
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
De wekelijkse postduif die de Complotkrant voor Onverbeterlijke Antivaxxers rondbrengt.
Oud 9 oktober 2021, 04:51   #27
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah, jij hebt er niets van gemerkt, dus het bestaat niet?

Hoewel het een eigen opmerking is, wil ik mijn mening niet opdringen als "feit." Ik wil gewoon lezen hoe anderen erover denken.
Gunther, stel je eerst eens de vraag waarom iemand spijt zou moeten hebben van z'n vaccinatie. Misschien iemand die efkes ziek is geweest nadien, en dan nog. In ieder geval ik ben nog niemand tegen het lijf gelopen die zegt dat hij liever niet werd gevaccineerd. Ik vind dit opkloppen van een probleem dat er niet is.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2021, 07:57   #28
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Gunther, stel je eerst eens de vraag waarom iemand spijt zou moeten hebben van z'n vaccinatie. Misschien iemand die efkes ziek is geweest nadien, en dan nog. In ieder geval ik ben nog niemand tegen het lijf gelopen die zegt dat hij liever niet werd gevaccineerd. Ik vind dit opkloppen van een probleem dat er niet is.
De eerste polio vaccins waren kankerverwekkend door contaminatie van een kankerverwekkend virus. SV40. Dat was geen ongeluk maar moedwil mijn inziens.

Dit is geen traditioneel vaccin zoals polio maar een zeer actief vaccin dat iets geheel onbekend laat repliceren in uw lichaam. Niemand weet daar de afloop van, maar wanneer het reeds mis gaat: lijkt me dat geen reactie zoals het fout gaat bij traditionele vaccins. Noch kwamen ze zo frequent voor bij traditionele vaccins.

We hebben politici en grote pharmabedrijven die samenwerken om ongunstig nieuws zoveel mogelijk onder de mat te vagen en het goede nieuws uit te vergroten. Je moet compleet krankjorum zijn zulke vaccins aan een solidariteitsgevoel bij kinderen te koppelen.
Oud 9 oktober 2021, 08:04   #29
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Dit is geen traditioneel vaccin zoals polio maar een zeer actief vaccin dat iets geheel onbekend laat repliceren in uw lichaam. Niemand weet daar de afloop van, maar wanneer het reeds mis gaat: lijkt me dat geen reactie zoals het fout gaat bij traditionele vaccins. Noch kwamen ze zo frequent voor bij traditionele vaccins.
Iets geheel onbekend?
Nee hoor.

Lees : https://berthub.eu/articles/posts/du...fizer-vaccine/
Oud 9 oktober 2021, 08:17   #30
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Iets geheel onbekend?
Nee hoor.

Lees : https://berthub.eu/articles/posts/du...fizer-vaccine/
Ja er is data, maar ge weet niets over de lange termijn. Daarvoor is het nog te nieuw/onbekend. Mensen die sars1 hadden en genazen hadden later verminderde capaciteiten.
We zouden onafhankelijk moeten onderzoeken of de lange termijn effecten van sars1 en 2 ook via vaccinatie meegegeven wordt.
Dat is geheel onbekend, tenzij gevaccineerden al een verminderde capaciteit waarnemen in hun activiteiten?

Vergeet trouwens niet dat ze ooit zwaaide met onderzoeken hoe effectief deze vaccins zijn wat nu vandaag achterhaald is he. Ook het gedoe rond AstraZeneca werd accuraat voorspeld, dus die veelbelovende praatjes zou ik toch met een korreltje zout nemen.
Oud 9 oktober 2021, 08:55   #31
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ja er is data, maar ge weet niets over de lange termijn. Daarvoor is het nog te nieuw/onbekend. Mensen die sars1 hadden en genazen hadden later verminderde capaciteiten.
We zouden onafhankelijk moeten onderzoeken of de lange termijn effecten van sars1 en 2 ook via vaccinatie meegegeven wordt.
Dat is geheel onbekend, tenzij gevaccineerden al een verminderde capaciteit waarnemen in hun activiteiten? .
Er zijn klachten van Long Covid bij 10 a 20% van de personen die Covid gekregen hebben.
Er zijn amper klachten na vaccinatie (in vergelijking) en zeker niet op langere termijn.
Bij vaccins werkt het zo: ofwel krijg je quasi onmiddelijk bijwerkingen ofwel niet.
Waarom zou het nu anders zijn?

Ondertussen smult de "alternatieve" medische sector van de wanhoop van long-covid patienten.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/10...ovid-business/

Citaat:
Experts maken zich zorgen over alternatieve behandelingen voor “long covid” of “langdurige covid”. Dat zijn de chronische klachten die 10 tot 20 procent van de patiënten ervaren tot maanden na een covidinfectie. De oorzaak en zelfs de definitie van long covid zijn nog een mysterie en er is ook geen goede behandeling. Wanhopige patiënten zoeken daarom hun toevlucht tot alternatieve behandelingen waarvan het nut niet bewezen is. Die zoektocht is echter niet zonder gevaren.
Oud 9 oktober 2021, 09:16   #32
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn klachten van Long Covid bij 10 a 20% van de personen die Covid gekregen hebben.
Men moet wel wat opletten met die long covid diagnose. De typische symptomen die men rapporteert zijn ook vaak aanwezig in de bevolking die geen Covid heeft gehad.

Zie ook: Causation or confounding: why controls are critical for characterizing long COVID

Citaat:
Er zijn amper klachten na vaccinatie (in vergelijking) en zeker niet op langere termijn.
Bij vaccins werkt het zo: ofwel krijg je quasi onmiddelijk bijwerkingen ofwel niet.
De lange termijn kunnen we nog niet beoordelen he. Daar is er gewoonweg nog niet voldoende tijd over gegaan. Het mechanisme van deze vaccins is ook anders dan de meer traditionele vaccins. Het is te vroeg om de effecten op lange termijn te beoordelen. Voorlopig vallen we niet massaal dood, dat is nogal evident.
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2021, 09:17   #33
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bij vaccins werkt het zo: ofwel krijg je quasi onmiddellijk bijwerkingen ofwel niet.

Ondertussen smult de "alternatieve" medische sector van de wanhoop van long-covid patienten.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/10...ovid-business/
Ik had ook long covid maar in mijn geval steek ik de schuld op het feit dat ik een maand quasi niets heb gedaan behalve de wandelroute bed-zetel. Ik had een jaar nodig om dat verlies in conditie terug goed te maken.

Mensen onderschatten het lichamelijk effect van langdurig niets doen.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2021, 09:21   #34
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alpina Bekijk bericht
Men moet wel wat opletten met die long covid diagnose. De typische symptomen die men rapporteert zijn ook vaak aanwezig in de bevolking die geen Covid heeft gehad.

Zie ook: Causation or confounding: why controls are critical for characterizing long COVID
Ja, de symptomen gelijken ook nogal sterk op depressie.

Long covid is ook een aandoening die niet voorkomt in arme landen, er is dus iets anders aan de hand en mijn gok is verlies aan conditie en depressies.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2021, 09:35   #35
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ach laat ze doen. Ze zijn het onderwerp van studie.
Niet meer dan dat.

Het is gen overdracht en geeft de cel een instructie om iets te produceren.
Dus de cel is veranderd.

Niet meer of minder.
Je vertelt complete onzin. Meer kan ik daar eigenlijk niet over kwijt. Ofwel lieg je, ofwel weet je gewoon van niet beter. Ik ben er nog niet volledig uit welke van de 2 opties het triestigste is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2021, 09:39   #36
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Misschien is er bij de antivaxxers een groeiende frustratie dat de gevaccineerden nog steeds niet willen doodvallen?
Oud 9 oktober 2021, 09:48   #37
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard Long covid - alternatieve behandelingen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Ja, de symptomen gelijken ook nogal sterk op depressie.

Long covid is ook een aandoening die niet voorkomt in arme landen, er is dus iets anders aan de hand en mijn gok is verlies aan conditie en depressies.
Niks mee te maken.
Er is toevallig nogal wat bezorgdheid over de alternatieve behandelingen

Zie: long covid
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2021, 09:50   #38
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
7 jaar, hé.

Dan zijn alle cellen in je lichaam ongeveer vernieuwd.

Lichaam weet het ongeveer 10 cycli van 7 vernieuwingen. Daarna, het bijltje.

Lichaam weet dat. Ik onderlijn het nog eens.
Gezien als: Zeven vette en zeven magere jaren, afwisselende perioden van voorspoed en tegenspoed?
Oud 9 oktober 2021, 10:26   #39
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Misschien is er bij de antivaxxers een groeiende frustratie dat de gevaccineerden nog steeds niet willen doodvallen?
Die frustratie is er absoluut zeker, dat was immers "beloofd" door een aantal antivaxx goeroes, dat het nu niet gebeurt knaagt aan hun zekerheden en wereldbeeld.

Ondertussen leidt het tot dergelijke maffe toestanden :
https://www.rtlnieuws.nl/editienl/ar...e-coronavaccin

Citaat:
'Ik wil geen bloed van een gevaccineerd persoon.' Het staat op een pasje dat sommige vaccinweigeraars die in het ziekenhuis terecht komen bij zich hebben, vertelde Ernst Kuipers gisteravond in Jinek. Maar het is maar de vraag of zo'n verzoek zin heeft – en of het uitmaakt wat voor bloed je krijgt.

Laatst gewijzigd door parcifal : 9 oktober 2021 om 10:28.
Oud 9 oktober 2021, 11:00   #40
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

er moet toch ook nog een controlegroep blijven he

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be