![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet meer dan dat. Het is gen overdracht en geeft de cel een instructie om iets te produceren. Dus de cel is veranderd. Niet meer of minder.
![]() |
![]() |
#22 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 8 oktober 2021 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Nope. Je duim is indrukwekkend. Minder zuigen.
Dit staat in de bijsluiter van Comirnaty : https://www.ema.europa.eu/en/documen...rmation_en.pdf Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gunther, stel je eerst eens de vraag waarom iemand spijt zou moeten hebben van z'n vaccinatie. Misschien iemand die efkes ziek is geweest nadien, en dan nog. In ieder geval ik ben nog niemand tegen het lijf gelopen die zegt dat hij liever niet werd gevaccineerd. Ik vind dit opkloppen van een probleem dat er niet is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is geen traditioneel vaccin zoals polio maar een zeer actief vaccin dat iets geheel onbekend laat repliceren in uw lichaam. Niemand weet daar de afloop van, maar wanneer het reeds mis gaat: lijkt me dat geen reactie zoals het fout gaat bij traditionele vaccins. Noch kwamen ze zo frequent voor bij traditionele vaccins. We hebben politici en grote pharmabedrijven die samenwerken om ongunstig nieuws zoveel mogelijk onder de mat te vagen en het goede nieuws uit te vergroten. Je moet compleet krankjorum zijn zulke vaccins aan een solidariteitsgevoel bij kinderen te koppelen.
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee hoor. Lees : https://berthub.eu/articles/posts/du...fizer-vaccine/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zouden onafhankelijk moeten onderzoeken of de lange termijn effecten van sars1 en 2 ook via vaccinatie meegegeven wordt. Dat is geheel onbekend, tenzij gevaccineerden al een verminderde capaciteit waarnemen in hun activiteiten? Vergeet trouwens niet dat ze ooit zwaaide met onderzoeken hoe effectief deze vaccins zijn wat nu vandaag achterhaald is he. Ook het gedoe rond AstraZeneca werd accuraat voorspeld, dus die veelbelovende praatjes zou ik toch met een korreltje zout nemen.
![]() |
![]() |
#31 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn amper klachten na vaccinatie (in vergelijking) en zeker niet op langere termijn. Bij vaccins werkt het zo: ofwel krijg je quasi onmiddelijk bijwerkingen ofwel niet. Waarom zou het nu anders zijn? Ondertussen smult de "alternatieve" medische sector van de wanhoop van long-covid patienten. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/10...ovid-business/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zie ook: Causation or confounding: why controls are critical for characterizing long COVID Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen onderschatten het lichamelijk effect van langdurig niets doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Long covid is ook een aandoening die niet voorkomt in arme landen, er is dus iets anders aan de hand en mijn gok is verlies aan conditie en depressies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je vertelt complete onzin. Meer kan ik daar eigenlijk niet over kwijt. Ofwel lieg je, ofwel weet je gewoon van niet beter. Ik ben er nog niet volledig uit welke van de 2 opties het triestigste is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is toevallig nogal wat bezorgdheid over de alternatieve behandelingen Zie: long covid |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien als: Zeven vette en zeven magere jaren, afwisselende perioden van voorspoed en tegenspoed?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ondertussen leidt het tot dergelijke maffe toestanden : https://www.rtlnieuws.nl/editienl/ar...e-coronavaccin Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 9 oktober 2021 om 10:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() er moet toch ook nog een controlegroep blijven he