![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die poging tot staatsgreep dat was begin jaren 70 onder leiding van de Cepic, de rechtervleugel van de PSC.
Het kon toen niet doorgaan omdat men niet genoeg extreemrechtsen aan Vlaamse kant vond.
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Omdat ze niet mochten gepakt worden. Ik die ooit eens iets te snel van Antwerpen naar Kortrijk zijn gereden in xx minuten hebben ze na xx zoeken wel gevonden. Een tereurgroep doe 28 doden maakt vinden ze niet Ik heb mij verdiept in dat dossier. Extreem rechts is machtiger dan u de denkt in Belgie is mijn conclusie.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 3 november 2021 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() .
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 3 november 2021 om 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() .
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Polle Saucisse Vanden Boeynants ??
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de zwarte baron. Dat waren nog eens echte extreem rechtsen.
![]()
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik dan toch de enige ben die niet weet wie het was dan weet het parket dus wie het is, waar blijft de rechtzaak?
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar en wanneer?
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() In de doofpot
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bende Haemers
Bende de Staercke Bonkoffsky Salesse Bouhouche Beier Onder leiding van VDB, tu ne vas pas crever ici.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 3 november 2021 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Een goed startpunt is
https://bendevannijvel.com/andere/extreem-rechts/ Andere startpunten zouden kunnen zijn Dossogne Front de la Jeunesse Westland New Post Cocriamont Zoek toch maar via Tor browser met een VPN verbinding.
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleszins, ik meen hier en daar de betrokkenheid van de staatsveiligheid te zien
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommigen willen héél graag dat Libert een van de reuzen was, maar helaas voor hen: hij had er vermoedelijk niks mee te maken.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 3 november 2021 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Ik dacht Latinus.
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan moet je weten dat het gerecht vergeven zit van de sossen-benoemde gasten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 3 november 2021 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zei men ook weer op het vtm-nieuws?
6 van de 8 (?) huiszoekingen in privé woningen waren op Waals grondgebied, en het onderzoek is in handen van een onderzoeksrechter uit Charleroi (? of Mons?)? Er zijn toch geen extreem-rechtsen in Wallonië ???? Want daar is geen VB !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |