![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De enige dokter die je geneest is de Chirurg, al de rest zijn parasieten.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() https://pnws.be/frans-politicus-wil-...vaccin-pfizer/
Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]()
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Gipsy : 4 november 2021 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge gelooft blind de wappies, dat is al.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik bespeur tekenen van angst bij de schoof.
Hij begint wild om zich heen te schoppen. Wat wil je, zijn illusies zijn langzaam maar zeker gelijk een fata morgana aan het verdwijnen. Eerst zijn veilig gevoel tussen al die mede-gevaccineerden wat nu niet zo veilig blijkt te zijn, nu blijkt ook dat de bedenkers van zijn wondermiddel een bende ordinaire charlatans blijken te zijn die vooral op geld uit zijn. Het worden harde, onzekere tijden ten huize schoof, gelukkig heeft hij zijn heksie perfeksie nog. Stel u voor dat die nu ook een buitenechtelijke affaire blijkt te hebben...met een niet-gevaccineerde...
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik krijg de FDA soms ook op mijn dak voor een audit. Ik bekijk die nu wel even anders.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 4 november 2021 om 13:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Burger
|
![]() Klopt maar de dag dat een bedrijf winst probeert te maken door de bevolking in direct levensgevaar te brengen door leugen en bedrog mag dat bedrijf ook onherroepelijk dicht en de verantwoordelijken en hun politieke bondgenoten de gevangenis in...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Het probleem is dat woordje 'alles'. Ja, een bedrijf dat geen winst maakt heeft geen bestaansreden. Maar hoort volgens u bij 'alles' ook fraude, bedrog, ...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kijk, wanneer blijkt dat tijdens de fase 3 studie op 44.000 proefpersonen enkele zeer frequente (>10%) en frequente (>1%) bijwerkingen niet kon aantonen (resp. diarree en overgeven), maar wel nagenoeg onmiddellijk na goedkeuring wel ineens waarneembaar zijn, dan mag er serieuze vraagtekens geplaatst worden bij de kwaliteit van die initiele fase 3 studie.
Dit rapport van de klokkenluider bevestigt dat vermoeden. In de race om toch maar de eerste te zijn werden er wel degelijk grote hoeken afgesneden. En weer staan de "experts" met hun broek op hun enkels Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is maar één ding waar ik echt angstig voor ben, en dat is sterven van de dorst.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik peins dat die klokkenluider zijn klepel ergens anders heeft hangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.acsh.org/news/2020/06/08...aborator-14835 Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 4 november 2021 om 18:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() https://pnws.be/hoogleraar-in-bmj-ge...aan-criminele/
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |