![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Er zijn ook gezinnen, waarbij elk gezinslid is blijven leven, in armoede geduwd..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als papa niet kan werken sterven ze ook. Dat is het punt. En aangezien 99% van de bevolking geen last heeft van corona, zal het corona wel niet zijn dat voor die miserie zorgt, maar wel het belemmeren van die mensen om in hun toestand hun plan wat kunnen te trekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat Patrick inderdaad soms een beetje teveel vanuit zijn eigen leefwereld redeneert. Zijn kennissenkring zal dat waarschijnlijk wel kunnen maar hij heeft precies niet door dat die kring niet echt representatief is voor de totale bevolking. Ik dacht dat vroeger ook wel een beetje moet ik toegeven, maar Corona heeft me uiteindelijk wel geleerd dat de meerderheid van de bevolking ronduit achterlijk is. In die zin zelfs dat ik er aan begin te twijfelen of IQ wel echt volgens een normaalverdeling verloopt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Als er in de media vooral een klein clubje is die mag "de wetenschappelijk" waarheid verkondigen en andere stemmen worden geboycot en .... dan gaan kritische geesten elders zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu stel ik ook wel vast dat er meer schoven rondlopen dan mij lief is. Maar komaan: "als we aan 100 mensen pilleke A geven, en daarvan gaan er 3 dood, en aan 200 mensen geven we pilleke B, en daarvan gaan er 20 dood" dat is toch het soort eenvoudige statistiek waar iedereen wel het idee van kan begrijpen, nee ? Pilleke A lijkt beter dan pilleke B, als we het daar over vergelijkbare groepen mensen hebben. En dan kunt ge aannemen dat de foutenmarges die daarop berekend zijn, just zijn, of de wiki pagina gaan opzoeken he. Ge gaat mij niet zeggen dat ge daarvoor zware studies moet gedaan hebben. Laatst gewijzigd door patrickve : 5 november 2021 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is de wetenschap |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee van, de naam Vandamme komt niet voor in het geciteerde artikel. Geen noodzaak aan name dropping toch ?
Citaat:
Citaat:
Het lijkt er wel op alsof jij uitspraken van één expert van de overheid die een idioot blijkt te zijn gaat uitvergroten alsof daardoor alle experten dwaas zijn ?
Laatst gewijzigd door Pandareus : 5 november 2021 om 17:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Misschien is het opportuun om bepaalde mensen, we zullen ze pseudo-wetenschappers noemen, de mond te snoeren zodat het publiek de juiste informatie krijgt.
Wetenschappelijke nonsens Zowel viroloog Steven Van Gucht als Marc Van Ranst zijn het duidelijk niet eens met Theo Schetters. ?Hij verkoopt wetenschappelijke nonsens, brengt onze beroepsgroep ernstige schade toe en is dus gevaarlijk. Eigenlijk moeten wij als wetenschappers eens luidop nadenken hoe we zo'n pseudowetenschapper gepast de mond kunnen snoeren. De mRNA-vaccins in twijfel trekken, die net voor zo'n medische doorbraak hebben gezorgd, is echt onvoorstelbaar voor een vaccinoloog?, vertelt Van Gucht in Het Nieuwsblad. https://nl.metrotime.be/nieuws/marc-...vaccin-weigert |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 21 mei 2021, maar Nature zal niet wetenschappelijk genoeg zijn voor die virologen die meer aan politiek doen dan wetenschap. Om dat weg te steken gebruiken ze de Nazi beproefde propaganda techniek om tegenstanders te beschuldigen van hetgeen ze zelf doen.
Had COVID? You’ll probably make antibodies for a lifetime https://www.nature.com/articles/d41586-021-01442-9 People who recover from mild COVID-19 have bone-marrow cells that can churn out antibodies for decades, although viral variants could dampen some of the protection they offer. Many people who have been infected with SARS-CoV-2 will probably make antibodies against the virus for most of their lives. So suggest researchers who have identified long-lived antibody-producing cells in the bone marrow of people who have recovered from COVID-191. The study provides evidence that immunity triggered by SARS-CoV-2 infection will be extraordinarily long-lasting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De MSM negeren de werking van bleekwater. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 6 november 2021 om 00:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, het lijkt er inderdaad op dat ontsmettingsmiddelen wel degelijk werken tegen een covid infectie. Trump heeft nooit "bleekwater" vernoemd, dat waren inderdaad de MSM die dat uitgevonden hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Herinner U nog het bekomen van duurzame groepsimmuniteit, door, en enkel door, 60% of 70% of 80% of 90% of 100% van de bevolking te vaccineren, herinner U het niet-bestaan van natuurlijke immuniteit, en dergelijke meer. Herinner U de lymfeknopen van Van Damme die daar toen als nen hele slimme mee op TV kwam. Kortom, het lijkt erop dat er veel meer "wetenschap naast zich neerleggen" is van de officiele politiek en de experten die die sturen, dan van burgers die artikelen lezen. De openingspost lijkt eerder een litanie te zijn om te zeggen dat als je geen ingewijde bent, je de bijbel niet mag lezen, en dat je meneer pastoor moet geloven op zijn woord. Maar meneer pastoor vertelt helemaal niet wat er in die artikelen staat, in tegendeel, meneer pastoor vertelt lulkoek. Ondertussen zijn de feiten daar nu al anderhalf jaar, dat meneer pastoor lulkoek vertelt, maar nu wordt het echt te vervelend om wetenschappelijk spul te lezen, want men zou wel eens te dom kunnen zijn. En het artikel zou wel eens fout kunnen zijn zonder dat je het door hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg dat er hier velen naast hun schoenen lopen. En nog niet net ernaast, maar wel heel ver ernaast.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik wist niet dat vandamme en molenberghs ook op dit forum zaten.