![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan jou echt geen ongelijk geven.
Laatst gewijzigd door Micele : 5 november 2021 om 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag iets leuk gezien van een pakjesbrenger. Centrum Gent. Hij belt aan, wacht geduldig. Na ruim 10 minuten komt er iemand aan de parlofoon en die zegt "steek maar een briefje ik kom er wel achter" De leverancier kreeg het schuim op zijn mond voor het tijdverlies. Haha iets naar huis laten komen en dan zelf gaan halen. In het centrum kun je dat niet aan de deur laten staan he. Of het is weg. ![]()
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet meer ingeademd door honderdduizend Gentenaars. Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 5 november 2021 om 20:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 miljard schuld momenteel. En groeiend.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 5 november 2021 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar wijken af. Als de inwoners van LEZ er beter van zijn, blijven die ook meer in hun omgeving, wat wij dan weer fijn vinden op onze landelijke terassen. In Nederland hebben ze het al begrepen om LEZ af te schaffen. Laatst gewijzigd door Deo : 6 november 2021 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gent is niet zo groot en rondom het centrum op circa max. 2 km afstand liggen 3 grote ondergrondse parkings in iedere windrichting en 1 bovengrondse. 4 dus in totaal. Die vangen alle verkeer op. 1 ondergrondse zelfs nauwelijks 100 meter verwijderd. En ook in het centrum zelf het vergunningsgebied is het nog steeds aanschuiven bij momenten en de ingang naar de parkings voor wie geen vergunning hebben lopen pal door het centrum zelf. Als er dus al een daling zou zijn ligt dat niet aan de LEZ maar aan de auto's zelf en mag men de LEZ dan weer schrappen. Of men kan stellen dat het bezoekersaantal met 52% verminderd is. Dat klopt al veel meer met de omzet daling in Gent.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 november 2021 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar als hun boiler stuk is, hun wc verstropt of whatever, dan vinden ze niemand om dat te herstellen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.transportengineer.org.uk/...n-zones/207397 Laatst gewijzigd door Micele : 6 november 2021 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel zo dat het niet enkel LEZ zone is doorgaans maar No parkeren zone.
Ik laat ook vaak klanten staan als ik te ver weg moet gaan staan. Al dat over en weer geloop kan ik missen als kiespijn. Er kruipt daar veel te veel verloren tijd in en je kan niet aan de klant zeggen, een half uur werk + verplaatsing 3/4 uur en een kwartier zoeken naar parkeerplaatsen en 25 minuten op en af getjol dat is dan 2,5 uur in totaal. Langs de andere kant als je het niet doet heb je evenveel verloren dan gewonnen. Ook geen nut he?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 6 november 2021 om 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() Mss. Terug over oldtimers
Net een jonge aangeschaft SL500. Minder taks en verzekering dan mijn dagelijkse. Rijdt als een TVG |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die rappe trein.
SL500. nice.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet het allemaal eerst nog zien. Dat die bende nietsnutten van de Wetstraat niet te vertrouwen zijn is over duidelijk. De prijs van de diesel sinds gisteren weer een record bereikt. Hoe komt dat? En hoe komt het dat ik vandaag diesel getankt heb in Nederland aan 1546 terwijl die zelfde diesel hier in ons apenland al een eind boven de 16.. staat? Dat kan onmogelijk ten gevolge van de olie prijs zijn want dan zou hij in Nederland ook in die orde van prijs staan.
Dat ze die meute bedriegers hier maar rap aan de kant schuiven. Laatst gewijzigd door Garry : 7 november 2021 om 00:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ik mij een Volga ga aanschaffen. Die ga ik dan gebruiken om boodschappen mee te doen in de Stad van Bartje. https://autoline-nl.be/-/verkoop/sed...14240431340400
Of met zo eentje. Lijkt me ook nog wel wat; https://www.facebook.com/media/set/?...0014749&type=3 Laatst gewijzigd door Garry : 7 november 2021 om 01:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou houdt de staat de brandstoffen hier kunstmatig hoog ,en cashen zij door middel van accijnzen en de daarop geheven BTW belasting... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de automobilist die hier eender hoe mag opdraaien voor het schijnheilig voordoen van de regering, die zich als de sympathieke voor doet door te beweren dat ze geen belastingverhoging zal doorvoeren. Hierdoor wordt de belastingdruk compleet ongelijk verdeelt. Weg met die bedriegers van de Wetstraat. Laatst gewijzigd door Garry : 7 november 2021 om 01:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu is het wel zo dat men in een schurkenstaat er niet voor zal terugdeinzen om deze op één of andere manier uit het verkeer te halen. Velen beseffen te weinig dat overheden hun toekomstige rekeningen enkel betaald krijgen door een economie gebaseerd op snel vervangen/weggooien/verspilling van ... Lijnrecht tegen wat de natuur ons al jaren probeert te leren. Vraag is dus: leven we in een schurkenstaat of niet?
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
oude Alfa 156 (1996) benzine naar de keuring gereden. Hij had op één jaar 500 km met zijn wagen gereden. Zulke wagens vervangen is echt een misdaad tegen het milieu.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 7 november 2021 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |