![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ergens gaan ze toch de bescherming van een besmetting moeten aanvaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gewoon deze ongezonde vijftigers volproppen met off label pillen; alvorens ze zware klachten krijgen is vooralsnog de beste optie. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 10 november 2021 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Van mij mogen bejaarden en obesitas patiënten elke week een spuit krijgen; maar laat mij en mijn kinderen erbuiten laten.
Laatst gewijzigd door Frankenstein : 10 november 2021 om 09:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tweede keer
goeie keer dan maar
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie zich levenslang in een steriele betonnen bunker wil opsluiten mag dan van mij, maar dring uw fobieen niet op aan anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ga er u misschien mee vervelen maar ik zie gelijkenis met het verhaal van die Amerikaan... DUS Een zwart manneke van 5 jaar vroeg wanneer hij de communie mocht krijgen. Het manneke was te jong dus de pater zegde hem dat hij moest wachten tot al zijn melktandjes weg waren. s' Anderdaags stond dat manneke bij de pater met een mondje vol bloed want, omdat hij zooooo graag Christus wou ontvangen had hij zelf al zij melktandjes met een steen uitgeklopt......... ![]() |
|
![]() |
![]() |