![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verwijt het Mr Vandenbroucke niet hoor.Hij is het konijn dat stokstijf van schrik in het licht van de koplampen blijft zitten...De "binnengehaalde" non-politicus (remember) die voor de troepen moet lopen als "verloren hoop"....
Die ganse koterie van beinvloeders en experts echter........waaronder nota bene mensen met een medische graad en statistische kennis......zijn de laatste tijd precies wat stiller.Nu ten overvloede blijkt dat het "arsenaal" van maatregelen (pompen en verzuipen) geen effect heeft zouden ze wel eens met iets NIEUWS mogen afkomen.....maar ze hebben niks...... ![]() Het is allemaal uiteindelijk een soort homeopathie en aardstralingstherapie gebleken.... We wachten dus op het pilleke nu? Laatst gewijzigd door kelt : 12 november 2021 om 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“Ik zou bijzonder voorzichtig zijn met het vergelijken van die cijfers. Het sterftecijfer in het Verenigd Koninkrijk ligt bijvoorbeeld een pak hoger dan bij ons."
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, ik verwachtte mij aan de golf van vorig jaar: 1) verhoogt door de besmettelijkheid 2) verminderd door de rest-natuurlijke immuniteit en de rest-vaccinale immuniteit en ik heb echt geen idee van hoe die twee dingen tegen elkaar uitwerken. Maar grosso modo verwacht ik mij aan een hogere besmettingsgolf dan vorig jaar, en wat minder doden dan vorig jaar, alleen weet ik dat niet echt. Het verschil tussen mijzelf en maatregelaars is dat ik niet denk dat die maatregelen vorig jaar veel gedaan hebben, en zij wel. Zij moeten zich, all else equal, dus aan een veel hogere golf verwachten dan ik. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 november 2021 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zal het wat verduidelijken. Ik denk (mijn mening dus) dat zonder vaccins nu de winkels dicht waren, mondmasker verplicht was en we maar beperkt in bubbels konden samenkomen. Er zouden geen fitness centra open zijn en alle horeca zou dicht zijn. Dus "zonder vaccin had het een ramp geweest" is prietpraat want zonder vaccin hadden we andere maatregelen getroffen.
De hypothese van Vandenbroucke doet zich niet voor en hij moet stoppen met halve waarheden te verkondigen. Het zijn borderline leugens die mensen onnodig bang maken.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 12 november 2021 om 14:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wacht,neen,zo gaat dat niet.... ![]() U moet nu dat appje duizend keer openen en weer afsluiten. Als U dan nog niet doodziek bent is het goed... Laatst gewijzigd door kelt : 12 november 2021 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat hem niet te verwijten valt. ofwel is hij 1 van de wannabe dictators, ofwel steunt hij de wannabe dictators. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch niet aan de ongevaccineerden neem ik aan?
![]() |