Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 december 2004, 18:00   #21
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ach Osama.De bende van Nijvel is ook nog niet gepakt.En Lincoln lees goed wat ik schrijf IK IK PERSOONLIJK .IK vertouw geen enkelle moslim.
EXTREEM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2004, 18:04   #22
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Dus diene "peterke" is een domme onnozele pietepeut een gij die maar het seismo een beetje onderhanden gebruikte weet het beter , Komaan vriend niet overdrijven he !!

Lincoln, als ge zo'n gebouw wil opblazen dan wordt dat gezien op de beelden. (kleur van de rook, plaats van ontploffing, tijdstip, sequentie...

Zo'n gebouw blaast ge niet op met ne kilo semtex hé, dat is eens kriebelen, zoals in 92 of wanneer hebben ze daar nen bomaanslag gepleegd ?

Heb je enig idee wat voor een bedrading van doen is om zo'n gebouw te laten instorten met springstoffen, ... tenzij je erin zou lukken een camion vol kunstmest of alluminiumpoeder en toebehoeren in de garage zou kunnen parkeren. En dan is het nog niet zeker dat heel de struktuur valt. Als je de dragende kolomen niet zou raken, zullen er wel wat kelderverdiepingen en bovenverdiepingen hune vloer kwijt zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat heel de toren omflikkerd.

Trouwens als je de beelden bekijkt zie je duidelijk dat de zwaartekracht zijn werk doet. Het gebouw stort werkelijk in op de plaats van de inslag en stort zo naar beneden. indien je de fundamenten zou opblazen, zou het omvallen, of zou je de gehele toren zien vallen, in elk geval op zo'n manier dat de eerste de beste explosievenexpert of bouwkundig ingenieur het verschil zal zien.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2004, 18:06   #23
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bullshit ! De U.S. hebben water onder de bodem van mars gevonden waarom OBL niet ??

Water op de bodem van mars vinden is volgens mij nog altijd makkerlijker dan een of andere halve gare moslim opsnorren die zich verstopt tussen duizenden andere halve gare moslims.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2004, 18:07   #24
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom hebben ze dan bin-laden niet gevonden ?? Waarom al dat gedoe tegen de moslims alsof de moslims de twin-towers doorboort hebben een daarvoor de schuld krijgen !!
Omdat als je je in een oerwoud verbergt je moeilijk kunt gevonden worden. Dat Moslims de vliegtuigen in de towers gevlogen hebben is een FEIT!! Het is je goed recht om er aan te twijfelen (revisionisme ) maar het is al bewezen en opgeeist door OBL. Je maakt je echter wel belacheklijk om dit te ontkennen omdat de bekentenis door de persoon in qwestie is gebeurd.
lustige lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2004, 18:08   #25
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ik vindt schandalig wat SOMMIGE moslims sugereren.

Laatst gewijzigd door EXTREEM : 15 december 2004 om 18:09.
Oud 15 december 2004, 18:09   #26
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
in elk geval op zo'n manier dat de eerste de beste explosievenexpert of bouwkundig ingenieur het verschil zal zien.
Je hoeft daarvoor nog geen ingenieur te zijn zou ik denken. Iemand met iet of wat verstand kan dat zien.
lustige lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2004, 18:10   #27
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus diene "peterke" is een domme onnozele pietepeut een gij die maar het seismo een beetje onderhanden gebruikte weet het beter , Komaan vriend niet overdrijven he !!
Correct.
En trouwens als uw denkprocessen even chaotisch zijn als
uw geschreven woorden, verklaart dit misschien waarom
je met dergelijke bullshit afkomt.
What's next? Ufo's die het WTC hebben doen instorten?

Silly you.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2004, 18:12   #28
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Aaaaaaach ik zal maar met een andere thread moeten beginnen den deze is zeker mislukt !
Oud 15 december 2004, 18:17   #29
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Mislukt niet Lincoln.Maar nu zie ik hoe de zoveelste moslim de aanslag op de WTC torens willen ontkennen.
Oud 15 december 2004, 18:18   #30
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aaaaaaach ik zal maar met een andere thread moeten beginnen den deze is zeker mislukt !
Bin laden is groot en lincoln is zijn profeet

Laatst gewijzigd door nadine : 15 december 2004 om 18:19.
nadine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2004, 18:20   #31
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
[font=Arial][size=5]Seismisch rapport - ondergrondse explosies velden de Twin Towers[/size][/font]

[font=Arial][size=5][size=2]Twee onverklaarbare pieken op een seismische staat van september 11 geven aan dat enorme uitbarstingen van energie de grond onder de Twin Towers van het World Trade Center deed schudden onmiddellijk vóór de ineenstorting.

American Free Press vond uit dat weken na de instorting aan de voet van de ingestorte twee torens ‘gesmolten staal’ gevonden is. Hoewel de energiebron van deze ongelooflijk hete gebieden nog verklaard moet worden, hebben seismometers in New York enorme energie uitbarstingen geregistreerd, die onverklaarde seismische pieken bij het begin van elke ineenstorting aangaven.

Deze pieken suggereren dat enorme ondergrondse explosies de torens wellicht letterlijk van de sokken hebben gestoten, hun ineenstorting veroorzakend.

Onder de ineengestorte torens, waar de 47 centrale ondersteuningskolommen op de rotsen rusten, werden meer dan een maand na het gebeuren hete plekken van “letterlijk gesmolten staal” gevonden. Een dergelijke voortdurende en intense na-hitte, meer dan twintig meter onder de oppervlakte in een omgeving arm aan zuurstof, zou kunnen verklaren hoe deze cruciale structurele ondersteuning faalde.

Peter Tully, president van Tully Construction uit Flushing, N.Y., vertelde AFP dat hij ‘poelen van gesmolten staal’ had gezien bij het World Trade Center. Tully was na september 11 ingehuurd om de plek op te ruimen.

Staal voor de bouw heeft een extreem hoog smeltpunt van ongeveer 1538 graden Celsius.

Experts denken niet dat een dergelijke hitte veroorzaakt kan worden door vliegtuigbenzine of rondslingerend papier en afval, gezien de geringe hoeveelheid aanwezige zuurstof.
Dit is onmogelijk, zeggen zij, omdat de maximum temperatuur die bereikt kan worden door hydrocarbonaten als vliegtuigbrandstof dat in de lucht brand, 827 graden Celsius is.

Aangezien de branden in de WTC gekenmerkt werden door dikke zwarte rook, bevatte deze veel vliegtuigbrandstof en men redeneert dat die niet zo’n hoge temperatuur bereikt hebben. De heetste plekken aan de oppervlakte van de puinhopen, waar de meeste zuurstof aanwezig was, waren veel koeler dan het gesmolten staal dat ondergronds gevonden werd.[/size]
[/size][/font]
http://www.americanfreepress.net/09_..._seismic_.html
P.S: Het is één groot complot , ik zeg één groot complot !!
OHnee hé, weer 1 met links van die hoax sites!
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2004, 18:26   #32
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Ik zal wel is bij k&k iets beginnen dat lijkt mee verstandig ,politiek is niets voor mij !

Laatst gewijzigd door Lincoln : 15 december 2004 om 18:26.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2004, 19:13   #33
Leviathan
Provinciaal Statenlid

Leviathan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zal nog eens de vraag herhaaaaaaaaaaaaallllleeeeuuuun [size=7]Waarom is binneke nog niet gepakt ???[/size]
OMDAT BINNEKE ZICH VERSTOPT IN DE BERGEN, OMRINGD DOOR EEN MASSA AANHANGERS DIE HET GEBIED ALS HUN BINNENZAK KENNEN. NIEMAND STAAT TE SPRINGEN OM DAAR WAT TE GAAN RONDNEUZEN EN EEN VOOR EEN DOOR SCHERPSCHUTTERS AFGEKNALD TE WORDEN, DAAROM!

En trouwens, jou gezwam over dat gesmolten staal slaat gewoon nergens op. In hevige bosbranden loopt de temperatuur soms op tot meer dan tweeduizend graden! Bij de brand in de Mont Blanc tunnel waren hele auto's en zelfs beton gesmolten! Is dat volgens jou ook een samenzwering?

Wat voor onzin hebben we nu al gehad over die torens? Vliegtuigen op afstandsbediening, omgebouwde jumbo's die raketten afvuren op de toren, kruisraketten, springstof in de torens en nu springstof onder de torens. Met wat ga je de volgend keer afkomen? Gaan de torens dan vernietigd zijn door een superlaser die op een geheime Amerikaanse basis op de maan staat? En trouwens, als je het nog niet zou weten: AL QAEDA HEEFT DE AANSLAGEN OPGEËIST, DUS STOP AUB MET JE BELACHELIJKE SAMENZWERINGSTHEORIEËN EN KIJK WAT MINDER NAAR X-FILES.

Leviathan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2004, 19:38   #34
EXTREEM
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Yep en volgens de moslims is de MOORD op van GOHG gepleegt door marsmannetjes.Wij dwaze hebben dit niet gezien
Oud 15 december 2004, 20:10   #35
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Nu zou er over geluld worden? Wat dan van de seismografische rapporten van de autobommenontploffingen ergen begin jaren 90 in de parkeerkelders?
Deze zijn niet geregistreerd geweest omdat ze niet verbonden waren met de grond.
Het is een feit dat die pieken er zijn, bij het BEGIN van de instorting. Die pieken zijn 10 maal hoger dan de rest. Op zo'n seismografische grafiek wil 10 maal hoger zeggen 100 maal krachtiger. Dit is totaal niet te verklaren met de kinetische energie van een gewone instorting. Vooral omdat het aan het begin is en het telkens voor de 2 torens gebeurd.

De enige mogelijke verklaring zijn ondergrondse explosies (die kunnen gebruikt zijn om de torens structureel te verzwakken).

Laatst gewijzigd door exodus : 15 december 2004 om 20:11.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2004, 20:22   #36
CutTheCrap
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Deze zijn niet geregistreerd geweest omdat ze niet verbonden waren met de grond.
Het is een feit dat die pieken er zijn, bij het BEGIN van de instorting. Die pieken zijn 10 maal hoger dan de rest. Op zo'n seismografische grafiek wil 10 maal hoger zeggen 100 maal krachtiger. Dit is totaal niet te verklaren met de kinetische energie van een gewone instorting. Vooral omdat het aan het begin is en het telkens voor de 2 torens gebeurd.

De enige mogelijke verklaring zijn ondergrondse explosies (die kunnen gebruikt zijn om de torens structureel te verzwakken).
lang geleden dat ik nog zo gelachen heb, wat een onnozele praat
CutTheCrap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2004, 20:33   #37
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CutTheCrap
lang geleden dat ik nog zo gelachen heb, wat een onnozele praat
Dan moet je frekwenter Exodus zijn berichten lezen. Het is een ware show, hij moet niet onderdoen voor Jay Leno of dichter bij huis Geert Hoste.
Oud 15 december 2004, 20:48   #38
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ik schreef:
Citaat:
Nu zou er over geluld worden? Wat dan van de seismografische rapporten van de autobommenontploffingen ergen begin jaren 90 in de parkeerkelders?
Exodus reageerd op typische conspiracy theorie gelover manier
Citaat:

Exodus, dus als ik het goed heb, zijn de parkeergarages van de twin towers niet verbonden met de grond?
Waar zitten die denk je, magnetisch opgehangen ergens halverwege?

Ik wil niet vervelend doen, maar die garages zijn een structureel onderdeel, even goed met de grond verbonden door bergen tonnen beton en staal, als de rest van het gebouw.Wat ook in een keer die zogenaamde pieken zou kunnen verklaren.De eerste seconde van de instorting was het inzakken van de bovenverdiepingen op de rest van het gebouw.Hoeveel vloeren in 1 keer die zakten?

In alle geval, het bevestigd mijn beeld van je wel. Technisch niet onderlegd, en weinig zin voor logica. Je lijkt klaar om politicus te worden, ook onbekwame incompetente halve zolen die uiteindelijk hun eigen leugens moeten geloven.
Oud 15 december 2004, 21:16   #39
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Ik schreef:

Exodus reageerd op typische conspiracy theorie gelover manier

Exodus, dus als ik het goed heb, zijn de parkeergarages van de twin towers niet verbonden met de grond?
Waar zitten die denk je, magnetisch opgehangen ergens halverwege?
Haha, ik heb deze informatie wel gehaald van een expert. Dus niets van conspiracy.

Hier is het stukje:

One of the seismologists, Won-Young Kim, told AFP that the Palisades seismographs register daily underground explosions from a quarry 20 miles away.

These blasts are caused by 80,000 pounds of ammonium nitrate and cause local earthquakes between Magnitude 1 and 2. Kim said the 1993 truck-bomb at the WTC did not register on the seismographs because it was “not coupled” to the ground.

Voila, for the record.
Oud 15 december 2004, 21:23   #40
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Haha, ik heb deze informatie wel gehaald van een expert. Dus niets van conspiracy.

Hier is het stukje:

One of the seismologists, Won-Young Kim, told AFP that the Palisades seismographs register daily underground explosions from a quarry 20 miles away.

These blasts are caused by 80,000 pounds of ammonium nitrate and cause local earthquakes between Magnitude 1 and 2. Kim said the 1993 truck-bomb at the WTC did not register on the seismographs because it was “not coupled” to the ground.

Voila, for the record.
Lol, vorige week waren het kernexplosies, nu is het weer 80.000^pond aan ammonium nitrate. Allemaal experts zekers, lol!!!! Dit is echt wel grappig. Blijf maar knippen en plakken kerel, ooit zul je zelf wel eens wat verder nadenken vooralleer alles te geloven wat een of andere zielepoot op het net zet.

Laatst gewijzigd door illwill : 15 december 2004 om 21:24.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be