![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ach Osama.De bende van Nijvel is ook nog niet gepakt.En Lincoln lees goed wat ik schrijf IK IK PERSOONLIJK .IK vertouw geen enkelle moslim.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lincoln, als ge zo'n gebouw wil opblazen dan wordt dat gezien op de beelden. (kleur van de rook, plaats van ontploffing, tijdstip, sequentie... Zo'n gebouw blaast ge niet op met ne kilo semtex hé, dat is eens kriebelen, zoals in 92 of wanneer hebben ze daar nen bomaanslag gepleegd ? Heb je enig idee wat voor een bedrading van doen is om zo'n gebouw te laten instorten met springstoffen, ... tenzij je erin zou lukken een camion vol kunstmest of alluminiumpoeder en toebehoeren in de garage zou kunnen parkeren. En dan is het nog niet zeker dat heel de struktuur valt. Als je de dragende kolomen niet zou raken, zullen er wel wat kelderverdiepingen en bovenverdiepingen hune vloer kwijt zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat heel de toren omflikkerd. Trouwens als je de beelden bekijkt zie je duidelijk dat de zwaartekracht zijn werk doet. Het gebouw stort werkelijk in op de plaats van de inslag en stort zo naar beneden. indien je de fundamenten zou opblazen, zou het omvallen, of zou je de gehele toren zien vallen, in elk geval op zo'n manier dat de eerste de beste explosievenexpert of bouwkundig ingenieur het verschil zal zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Water op de bodem van mars vinden is volgens mij nog altijd makkerlijker dan een of andere halve gare moslim opsnorren die zich verstopt tussen duizenden andere halve gare moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik vindt schandalig wat SOMMIGE moslims sugereren.
Laatst gewijzigd door EXTREEM : 15 december 2004 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En trouwens als uw denkprocessen even chaotisch zijn als uw geschreven woorden, verklaart dit misschien waarom je met dergelijke bullshit afkomt. What's next? Ufo's die het WTC hebben doen instorten? Silly you. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Aaaaaaach ik zal maar met een andere thread moeten beginnen den deze is zeker mislukt !
![]() ![]()
![]() |
#29 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mislukt niet Lincoln.Maar nu zie ik hoe de zoveelste moslim de aanslag op de WTC torens willen ontkennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door nadine : 15 december 2004 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Ik zal wel is bij k&k iets beginnen dat lijkt mee verstandig ,politiek is niets voor mij !
![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 15 december 2004 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En trouwens, jou gezwam over dat gesmolten staal slaat gewoon nergens op. In hevige bosbranden loopt de temperatuur soms op tot meer dan tweeduizend graden! Bij de brand in de Mont Blanc tunnel waren hele auto's en zelfs beton gesmolten! Is dat volgens jou ook een samenzwering? Wat voor onzin hebben we nu al gehad over die torens? Vliegtuigen op afstandsbediening, omgebouwde jumbo's die raketten afvuren op de toren, kruisraketten, springstof in de torens en nu springstof onder de torens. Met wat ga je de volgend keer afkomen? Gaan de torens dan vernietigd zijn door een superlaser die op een geheime Amerikaanse basis op de maan staat? En trouwens, als je het nog niet zou weten: AL QAEDA HEEFT DE AANSLAGEN OPGEËIST, DUS STOP AUB MET JE BELACHELIJKE SAMENZWERINGSTHEORIEËN EN KIJK WAT MINDER NAAR X-FILES. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Yep en volgens de moslims is de MOORD op van GOHG gepleegt door marsmannetjes.Wij dwaze hebben dit niet gezien
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Het is een feit dat die pieken er zijn, bij het BEGIN van de instorting. Die pieken zijn 10 maal hoger dan de rest. Op zo'n seismografische grafiek wil 10 maal hoger zeggen 100 maal krachtiger. Dit is totaal niet te verklaren met de kinetische energie van een gewone instorting. Vooral omdat het aan het begin is en het telkens voor de 2 torens gebeurd. De enige mogelijke verklaring zijn ondergrondse explosies (die kunnen gebruikt zijn om de torens structureel te verzwakken).
Laatst gewijzigd door exodus : 15 december 2004 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schreef:
Citaat:
Citaat:
Exodus, dus als ik het goed heb, zijn de parkeergarages van de twin towers niet verbonden met de grond? Waar zitten die denk je, magnetisch opgehangen ergens halverwege? Ik wil niet vervelend doen, maar die garages zijn een structureel onderdeel, even goed met de grond verbonden door bergen tonnen beton en staal, als de rest van het gebouw.Wat ook in een keer die zogenaamde pieken zou kunnen verklaren.De eerste seconde van de instorting was het inzakken van de bovenverdiepingen op de rest van het gebouw.Hoeveel vloeren in 1 keer die zakten? In alle geval, het bevestigd mijn beeld van je wel. Technisch niet onderlegd, en weinig zin voor logica. Je lijkt klaar om politicus te worden, ook onbekwame incompetente halve zolen die uiteindelijk hun eigen leugens moeten geloven.
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
Hier is het stukje: One of the seismologists, Won-Young Kim, told AFP that the Palisades seismographs register daily underground explosions from a quarry 20 miles away. These blasts are caused by 80,000 pounds of ammonium nitrate and cause local earthquakes between Magnitude 1 and 2. Kim said the 1993 truck-bomb at the WTC did not register on the seismographs because it was “not coupled” to the ground. Voila, for the record.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 15 december 2004 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |