![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is het. Is ook een gevolg dat gevaccineerde even besmettelijk zijn en of andere kunnen besmetten dan niet gevaccineerde. In feite DE grote teleurstelling van die vaccins. Dus vraag ik me af waarom dat verzorgend personeel absoluut zou moeten zijn gevaccineerd ? Welk verschil maakt dat uit ? Ook een gevaccineerde verpleegster kan een zwakke zieke persoon besmetten. Misschien nog sneller want ze zal door haar CST het gevoel hebben dat het bij haar allemaal geen kwaad kan. Wees niet bang opa Jos want verpleegster Anja is gevaccineerd kijk hier mijn CST ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 15 november 2021 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- Een falend vaccinatiebeleid - Te veel overheidsorganen - Een coalitie van 7 partijen die niet overeenkomen - Spanningen tussen rechtse gewestregeringen en een centrum federale regering - Spanningen tussen de linkse Waalse regering, de rechtse Vlaamse regering en een centrum federale regering zorgen voor ellendig lange discussies: Veel woorden, weinig daden, maar het virus stopt niet, niet voor grenzen althans en gedijt makkelijker in gesloten ruimtes, drogere ruimtes (door verwarming drogere lucht), overleeft langer in koele temperaturen (buiten) en kan dus makkelijker lichamen indringen. Lagere algemene weerstand door koude weer en het vele binnenzitten waardoor je minder aan de elementen van de natuur blootgesteld wordt... - Tweedracht zaaien tussen gevaccineerden en niet-gevaccineerden - ... Ik geloof niet in verborgen agenda's en de noodzaak om controle uit te oefenen op de burger en macht te hebben. De politici zijn daar veel te lomp voor. Het is niks anders dan onbekwaamheid en gebrek aan inzicht.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik durf het bijna niet schrijven maar soms denk ik met enig weemoed terug aan mensen als een JL Dehaene een K Van Miert of een Martens ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en frank is content
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tijd om sport voor de jeugd terug te verbieden!
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier ook her en der besmettingen van gevaccineerde werknemers, het is duidelijk aan het stijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En da zijn geen 65+.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 15 november 2021 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Volgens mij neem jij dus net wel HEEL veel risico voor jezelf en de bezetting van IC, maar ik laat je vrij in je keuze want het is jouw leven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welnu ik wil niet de keuze zijn die men in de gang laat sterven terwijl ik gans mijn leven hard gewerkt heb en veel belastingen betaald heb en veel mensen werk heb gegeven, nu nog trouwens terwijl anderen reeds 20 jaar in pensioen zijn. Ik wil niet dat een klote dokter beslist over mijn leven omdat ik minder kansen maak en een drugdealer of beroepsdopper die teert op de gemeenschap en geen knoppen werk gedaan heeft voorrang krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw klote kinderen moeten leren vechten zoals wij hebben leren vechten. Nu worden ze in de watten gelegd. Het is voor iedereen moeilijk, ouderdom jong of oud is geen excuus. Nu is het een generatie die gekweekt wordt in een beschermde cocoon met een een grote muil die nog niets bewezen hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon geen nieuws meer kijken, niet naar die politici luisteren en dat nieuws nooit geloven.
Het eerste gebod. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
anders had men wel gewoon de gepensioneerden opgesloten zoals de logica dicteert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja zeg volgens mijn schatting zou maximaal 0,34 % maximaal in de IC bedden terecht kunnen komen bij totale 100 % natuurlijke besmettingen, is dus in belgie 11,52E06/100 * 0,34= 39168 mensen op IC en echt doodziek. wat is nou het netto sterftecijfer tgv corona?? 60plussers zouden massaal sterven ok. Kiezen voor TWEE KWADEN: Welk kwaad is erger?? 1) 100 % besmetting toestaan hele bevolking IC capaciteit flink upscalen tot boven 50.000 bedden, totale mobilisaties IC bedden, max 39168 doden in Belgie binnen paar maanden, daarna iedereen uitgeziekt, game over, natuurlijke groepsimmuniteit, klaar is kees. HEt virus kan moeilijker door muteren bij natuurlijke immuniteits processen en resistentie lukt dan niet, geloof ik, ben geen medische expert. of 2) Jarenlange Lockdowns , uitstel van executies, door vaccineren en immuniteit verzwakken dus netto nog meer doden door de mutaties en astronomische schade BNP en BSSP. Welk KWAAD is een kleiner kwaad?? 1) of 2)?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |