![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Op café terug met een mondmasker. Wat een zever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dat erin gaat, dan gaat het bovenstaande er ook wel in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat telewerken intrigeert mij.
Er is sprake van verplichting. Ik ben toch eens benieuwd hoe dit wordt ingevuld. Morgen lees ik de details. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en mondmaskers vanaf .... wait for it .... 10 jaar ![]() ![]() het rijk der vrijheid omdat we met 95% gevaccineerd zijn ... het zal aan die 5 % asocialen liggen .... iedereen gelooft dat .... ![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Jaja, ik ben een hypocriet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom kom, Pierre Vandamme probeert mensen te overtuigen van een 3e prik door te stellen dat die misschien wel eens levenslange immuniteit kan bieden. Niets wijst enigszins in die richting maar toch kraamt hij dat uit. Dat is moedwillig mensen bedriegen he.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
49 jaar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zit een lijn in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, hoe gaan ze dit controleren? Bij ons verandert er niets. Senior profielen komen 2 dagen, juniors 4. Ze kunnen den hoogste boom in
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sommigen beweren dat je ook levenslang immuun kan worden door de lever van een viroloog te eten.
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Meneer Decroo zegt net dat de maatregelen enkel gaan helpen als iedereen zich er perfect aan gaan houden. Ik weet al wat ze gaan zeggen volgende weken. De niet-gevaccineerden komen nergens niet meer binnen, dus wordt het net als vorig jaar de paar % stoute mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
't Was toen ook verplicht thuis te werken als je werk dat toeliet.. Toen reed ik ook rond met een papierke ingevuld door mijn werkgever waarom ik niet kon telewerken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() En het volgende wat hij zei was dat het virus minder moet circuleren. Dus het vaccin werkt als je niet met het virus in contact komt. Maar gelukkig hebben we vaccins nu zegt hem daarna en iedereen zou zich moeten vaccineren om een totale lockdown te vermijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De boodschap is aan de werkgevers gericht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Die manier van denken, ook bij de overheden, heeft wel tot het onderschatten van de huidige golf, volle ziekenhuizen, uitval van personeel en uitstel van de gewone zorg geleid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Of dit op lange termijn veel zoden aan de dijk zet, gaan we later weten. Hopelijk. Laatst gewijzigd door Ferre : 17 november 2021 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik heb de studies gelezen. iemand die 2 dossisen gekregen heeft, en geen risicopatient is, is 6 maanden na zijn tweede dosis nog steeds voldoende beschermd tegen ernstig ziek worden. die heeft geen booster nodig. dit is gewoon een kado voor pfizer
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |