![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je weet dat ik een grote voorstander ben van de Parking-oplossing voor niet gevaccineerden, maar de medische wereld ziet het anders. Die ligt daar nu totaal nutteloos, terwijl de kliniek afdelingen moet sluiten en zorg moet uitstellen omdat ze 25% capaciteit voor covid patiënten moeten reserveren. En die anti-vax klootzakken vullen die bedden nu a gogo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn perceptie is dat twintigers zich vooral louter voor het CST laten vaccineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
maar het is zinloos.
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij als individu doet dat idd niet. Je redeneert, en geef daarbij een groot gewicht aan 'nut' en weegt dat af tgo sociale impact/kost voor de maatschappij. Maar je gaat toch niet ontkennen dat ondertussen zowat 90% van wat in dit subforum verschijnt geschreven is door half hysterische ontkenners, anti-vaxxers pure & dure, er is er hier zelfs al ene die miljarden doden voorspelt onder de gevaccineerden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
hij bedoelt dat 1 mensenleven van 29 jaar niet opweegt tegen het lamleggen van een maatschappij, en dat indien je door covid als 29-jarige op de ic terecht komt er al danig iets mis is met uw 29-jarig lichaam. Tenandere heb je gelijk dat jongeren op deze ogenblik toegeven aan de maatschappelijke druk om "mee te kunnen doen" en zich daarvoor onderwerpen aan een medisch experiment. De schande voorbij eigenlijk.
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De forumvirologen hebben een stelletje hersenen dat kleiner is dan dat van ne peuter. Sorry, maar het moet eens geschreven worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Peuters zijn slimmer dan force-vaxxers.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 22 november 2021 om 17:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf trouwens geen principieel tegenstander van verplichte vaccinatie. Ik ben wel een gloeiende tegenstander van kwakzalverij. En op dit ogenblik is het concept van verplichte vaccinatie, toch beneden de 50 jaar, essentieel kwakzalverij. En boven de 50 jaar is het nergens nodig voor, de mensen hebben zich daar voldoende uit eigen beweging gevaccineerd. Het echte probleem heeft niks met vaccinatie te maken, hoewel men het zo voorstelt. Het echte probleem heeft te maken met de waanzin waarin onze maatschappij verzeilt is, en het liberticide karakter daarvan. De vaccins werken gewoon niet goed genoeg om het waanzinnige concept van "de maatschappij ondergeschikt te maken aan IC opname cijfers" schadeloos te stellen. DAT is het echte probleem. De vaccins werken, maar niet zo goed als voorgespiegeld. En dus werken ze niet voldoende om ons een normale maatschappij laten te verzoenen met de waanzin van IC te vrijwaren, zoals we vorig jaar al onze maatschappij hebben stuk gemaakt. Zolang we DIE knoop niet doorhakken, zullen we waanzinnig onze maatschappij BLIJVEN kapot maken. Vaccinatie had (op mirakuleuze wijze alleen maar) er kunnen voor zorgen dat we die waanzin niet moesten bezweren, maar dat is niet gelukt, zoals te verwachten was. Het willen blijven doordrammen op vaccinatie maakt dat we de waanzin niet aanpakken, in tegendeel we bestendigen die nog meer. Dat is wat ik U - tevergeefs - probeer laten te begrijpen sinds enige tijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die niet-gevaccineerde kerel van 29 heeft gewoonweg pech, en ik verwijt hem niets. Hij overbelast de zorg niet. Moesten er meer uit die leeftijdsgroep op IC belanden, dan wordt het misschien tijd dat die leeftijdsgroep daar z'n conclusies uittrekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Omdat de effectiviteit van 2 prikken spijtig genoeg te snel daalt. Dat is een feit. 3e prik zou, als we Israël volgen, grotere effectiviteit in zowel tijd als bescherming bieden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de UK is dat zelfs omgekeerd: gevaccineerden hebben daar MEER kans om covid op te doen vanaf 30 jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Daar komen trouwens "nogal rare" dingen uit die studie: Citaat:
Laatst gewijzigd door alpina : 22 november 2021 om 18:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij de eerste twee prikken was dat niet het geval? Bij de derde plotseling wel? |
|
![]() |
![]() |